anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Experienta portare in Orange

paulradumacarie
Junior entuziast

Buna ziua,

Sa va explic experienta mea de astazi. Am fost sunat de la portari sa imi trec numarul de digi in Orange. Mi s-a prezentat oferta de FUN11 la 5,5 euro pe 24 de luni. Ii dau datele si imi spune ca in cateva zile voi primi contractul si il voi semna la curier. Ma uit de curiozitate pe site si vad ca oferta de FUN 11 la portare este 5,5 euro doar in primul an, apoi 11 euro. Am citit in  termenii si conditii si scrie  clar ca ''Oferta nu este disponibilă pentru portare (cu sau fară telefon pe comandă) ''. Mare teapa ce imi luam, ca daor nu astepta curierul dupa mine sa citesc tot contractul, il semnam avand incredere ce mi s-a spus la telefon. Noroc ca poti renunta in cateva zile la contract, dar alte batai de cap. Scriu la suport sa mi se anuleze comanda, cica sa le dau numar de contract sau numar comanda. Nu am primit asa ceva, nu am cerut, etc. A ramas ca nu stie nimeni nimic despre aceasta comanda. O sa refuz coletul, bineinteles!!

13 Răspunsuri 13

Anonim
Neaplicabil

Încearcă sa citești contractul poate ai noroc și e pe 2 ani, dacă curierul zice ca nu are timp atunci ii dai flit și refuzi comanda. 
Dacă vrei îți dau adresa de email a unui agent care îți poate oferi 30% reducere la orice abonament, beneficiezi de reducere chiar dacă iei si telefon. Și reducerea e valabilă 2 ani. Eu am făcut 2 abonamente prin agentul respectiv 

Salut, chiar te rog cu acea adresa de email. Am mai auzit de la unii cum ca au obtinut reduceri de genul.

FLo1
#StarMember

@paulradumacarie: Oferta dacă îți convine, eu zic să citești în întregime condițiile. E posibil să nu fie chiar.... standard: Adică ți s-a aplicat pentru portare (deși după standard nu este posibil) și în plus ți s-a oferit pe 24 de luni (în loc de 12). Eu zic să te asiguri dacă e în acele condiții și pe 24 de luni și apoi să iei o decizie. Oricum ai timp pentru răzgândire. 

Te așteptăm cu informații actualizate. Numai bine. 

Pololică
#StarMember

Salut!

Cu tot respectul, te-ai grabit ca fata mare la maritat cand nu era cazul. Asa cum stocul magazinului online difera de stocurile magazinelor fizice, asa si ofertele de portare prin agenti pot diferi de cele online sau din magazine.

Recomandare: asteapta sa vina curierul si citeste ce scrie in contract (chiar daca il semnezi, poti renunta in 14 zile). Cu exceptia serviciilor fixe, toate contractele primite de la Orange erau exact cum le discutasem.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Trebuia să ceri contractul și pe email și vedeai ce și cum. Eu așa fac la negocieri. Dacă nu vor așa, e ceva dubios.

Cand am fost sunat pentru servicii fixe, contractul a venit in cutia (de transport) in care era si routerul, desi, la fidelizarile de mobil, le-am primit pe toate pe mail. Important este sa ajunga contractul sub ochii colegului si sa-l citeasca (eventual sa intrebe daca ceva nu intelege).

BlackWolf
Senior

Oferta e destul de buna și fiind prin departamentul de fidelizare s-ar putea sa fie cum ți-a zis la telefon, adică pe minim 2 ani. Așteaptă sa vina contractul și îl citești. Curierul trebuie sa aștepte, dacă nu, refuzi și nu semnezi nimic. Nu ți-a oferit și internet nelimitat? Parca era oferta asta la Fun 11 la 5.5 euro.

Si Orange, suntem în 2023, voi încă mai trimiteti contractele cu curierul? Făceți-vă și voi o platforma speciala cu semnătura digitala unde primești contractul pdf, îl citești și dacă îți convine dai accept și se semnează digital, cum au frații voștri, aia roșii. Doar n-o fi asa de greu și e mai simplu și mai economic pentru toată lumea...

Eu așa le primesc și am buton de ,,accept" sau ,,refuz".

Da, asa apare și e mult mai simplu. La mine apare doar accept, atât și mai poți confirma și prin sms. Și se semnează digital automat contractul ala din portal, de unde îl poți și descarca. Asa e și la tine? Și dacă se poate și asa la Orange, de ce mai trimit contracte prin curier?

Probabil că dacă nu ceri așa ceva, ei consideră că nu te pricepi la chestii digitale.

Pai tot nu mi se pare ok nici asa. Cel mai bine e sa trimita direct prin sms link cu contractul și acceptare, sau măcar sa te întrebe înainte cum vrei sa primești contractul...

Anonim
Neaplicabil

Când am trecut de la prepay la abonament am primit contractul pe email l-am descărcat și semnat cu ajutorul Adobe reader și l-am trimis înapoi la agent tot pe email

Și asa e bine și corect. Eu la E.On și Hidroelectrica am semnat asemănător, ca de mana cu mouse-ul, doar ca direct pe site la ei, nu prin Adobe. Sunt o mulțime de variante bune, nu trebuie sa piardă timpul și angajatul sa printeze contracte, sa le semneze de mana și sa le dea la curieri. Sa piardă timpul și curierii sa ducă la semnat contracte și sa stea pana le citește clientul, client care pierde și el timpul. Lucrurile trebuie făcute cu cap...