anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Este OK sa imi fac un abonament la Orange pe 2 ani?

Cristian69
Începător

Salut

Este OK sa imi fac un abonament la Orange pe 2 ani? Nu baga costuri suplimentare? Multumesc.

8 Răspunsuri 8

Anonim
Neaplicabil

Prețul la care faci abonamentul pe 2 ani nu rezistă mai mult de 3-4 luni. Apoi vei primi notificare cu majorarea cu un euro, peste ceva timp încă o majorare si tot așa. Prețul la care faci abonamentul este doar pentru atragerea de noi clienți. Odată ce ai semnat ești deja client vechi deci supus bătăii de joc.

Sa nu exageram,  fost o situatie punctua;a si nu s-a marit de mai multe ori, ci o data.

adrian87n
Cunoscător

Salut , Abonamentele Orange se pot face pe 6, 12 sau 24 luni. Cele pe 24 de luni ofera mai multe avantaje cum ar fi reducerea de 50% in prezent.. un cont pe My Orange te poate ajuta sa contractezi mai usor un abonament ...preturile sunt foarte bune la contractul pe 24 luni.. posibil ca cele pe 6 sau 12 luni sa nu fie cea mai buna optiune..  Vezi aici https://www.orange.ro/magazin-online/abonamente ce ti se potriveste cel mai bine . 

Te salut,

A.

adrian87n_0-1690451346403.png

 

Pololica
#StarMember

Salut!

Costuri suplimentare nu am avut niciodata in afara de cele pe care le stiam deja ca le-am facut, dar au fost colegi de comunitate care primeau mesaje ca s-au abonat la Orange Games (in aproape 5 ani de abonament si 3 numere simultan pe numele meu plus al sotiei, niciunul nu s-a lovit de problema asta).

Totusi, intreruperea continuitatii abonamentelor (a celor 3 pe numele meu) a fost cauzata de o notificare de crestere a pretului abonamentelor cu 1E de numar (3E in total) la 10 luni de la fidelizare.

Ca punct de reper: aveam, la momentul rezilierii, un telefon in rate si, desi primisem (automatizat) in urmatoarea factura emisa o penalizare de reziliere anticipata (la care se adaugau restul ratelor la telefon), o simpla contestatie asupra facturii a rezolvat problema (penalizarea a fost stornata printr-o alta factura). Deci nu mi-as face prea multe griji daca vine vreo majorare.

Totusi, ca sa intelegem intrebarea: merita sau nu abonament pe 2 ani? Depinde cum vei folosi serviciile. Mie imi convenea programul Orange Thank You intrucat primeam niste puncte (plus GB de net) pentru reincarcarile cu plata la factura. Aveam net disponibil de vreo 5-6 ori mai mult decat consumam. Punctele se simteau cand achizitionam online, in rate, un telefon nou. Telefonul era redus simtitor (ca sa-ti faci o idee: in ianuarie anul trecut am achititionat un telefon la aproximativ 40% din valoarea de piata, si punctele au contat destul de mult). Dar, utilizarea lor (ca sa simti ceva) ar trebui sa fie la 2-3 ani distanta fata de achizitia anterioara.

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut,

Nu-ti recomand. In general, nu doar la Orange. Asta daca nu vrei sa te trezesti cu abonamentul marit peste noapte si notificare pe factura.

Deci, daca nu cumva ai nevoie absoluta de abonament, si nu se poate altfel...da, poti sa-ti faci si abonament. Altfel, eu unul nu recomand.

Client Orange

adrian87n
Cunoscător

Am vazut un raspuns mai sus si mi-am adus aminte @Cristian69  de o chestie... uite mai stiu eu o solutie care te poate ajuta sa fie cum iti doresti tu .. YOXO.. 9 lei (sau una din celelalte abonamente care iti plac mai mult) .(adica ramai tot la orange) .. ca in reclama, faci ce vrei cu ei, cu cei 9 lei... merita...si nu ai abonament, sau e un abonament care luna de luna se reinnoieste.. merita si varianta asta, vezi poate te ajuta mai bine asa... un abonament ce se reinnoieste luna de luna (ai abonament, dar nu depinzi contractual) , eu zic ca asa esti mai castigat, nu? . https://www.yoxo.ro/oferta-de-abonamente/#  

adrian87n_0-1690456972831.png

 

 

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Ca pret, da, e cu siguranta o varianta de luat in calcul. Dar e o vorba: putin dai, nimic nu face. :)) Sau: cat dai, atata face. Altfel spus, la 9 lei pe luna, nu poti sa ai asteptari prea mari.

Eu unul nu recomand Yoxo. De ce? Pentru ca nu prea ai mare lucru inclus, dintre chestiile de care ai nevoie. Si suportul e exclusiv pe chat. Si daca sunt probleme la partea de facturare/taxare/plata...ghici ce? N-ai cu cine discuta, pentru ca toata lumea e pe chat, si nu fac fata. Iar tu stai cu abonamentul (asa lunar cum e) platit, dar suspendat pentru neplata. 🙂 Si, din pacate, au mai fost astfel de probleme.

Deci, eu nu m-as baga la Yoxo. Nu am timp si nici nervi de pierdut pe chat. Vreau sa pot sa-mi rezolv singur problema, si daca nu pot (pentru ca, uneori, degeaba ai o aplicatie care sa-ti dea acces la cont, daca nu functioneaza ca lumea, sau nu are toate facilitatile de care ai nevoie), sa am macar inca o varianta de suport (gen apel 300, email de contact, Orange Shop) prin care sa-mi pot rezolva problema.

Iar pentru 300...la Yoxo ai nevoie de optiunea numere scurte si trebuie sa platesti din credit. Si, daca informatia de pe site e corecta, te taxeaza vreo 50 de centi pe minut! Deci...poate nu ai nevoie in fiecare luna. Dar si cand ai nevoie, va trebui sa incarci cu 5 euro credit.

Cam astea sunt motivele pentru care eu nu am Yoxo, nu mi-as face Yoxo, si nu pot sa recomand Yoxo.

Client Orange

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Numai tu știi dacă este ok pentru tine sau nu. Ce trebuie să faci , este să fii atentă la toate facturile emise, pentru că pe prima pagină a acestora apar notificările. Dacă vezi notificarea, ai dreptul să renunți sau să închizi, portezi, treci pe yoxo, prepay, etc.

Da, este ceva absurd ceea ce se întâmplă, pentru că reușesc să sperie o parte dintre potențialii clienți să se aboneze.

Eu zic să tragi aer în piept și să vezi partea frumoasă a lucrurilor. Cum? Dacă se întâmplă să vină majorări și nu reușești să te înțelegi cu ei, poți să te treci pe prepay și apoi faci iar abonament redus cu 50 la sută.

Deci se găsesc portițe!

Cel puțin, eu așa aș face.

Baftă!