anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Experienta nereusita in a ma abona la Orange.

CEN
Junior entuziast

Eram pe Yoxo, toate bune si frumoase, costuri mici, dar nu aveam apeluri internationale. 

Vad abonament de BF la Orange, 5 eur, care include si acest serviciu de apeluri internationale, oau! misto! Il vreau!

Nu poti face miscarea asta online, cei din Yoxo te indruma catre un magazin fizic Orange pentru a te abona, cei din magazin te trimit la plimbare pentru ca abonamentul este valabil doar online, mi se dau 2 numere de telefon la care sa sun, situatie ramasa in pom. 

Imi sugereaza un agajat orange sa imi inchid Yoxo, sa ma mut pe PrePay, dupa care sa imi fac abonamentul. Cine a gandit workflow-ul asta, e un "geniu", a la Dorel...

Zis si facut! Inchis yoxo, mutat pe prepay (5 min) ma duc frumusel pe magazinul online Orange, DA! Vreau acest abonament! ..... pauza.... trebuie sa te loghezi in contul de my orange. Intru in contul de my orange (am internet fix) dar surpriza, nu se poate... contul meu de my orange e pe OROC. Nu imi pot crea alt cont pe OR cu acelasi numar de telefon si/sau adresa de mail. 

Nu stiu cum am facut, cum n-am facut, dar am reusit sa intru intr-un alt cont de my orange, si mi-am link-uit numarul de telefon la acel cont si apare ca PREPAY! (in sinea mea, YESS! am rezolvat!)

ei bine,... NU!

 

CEN_0-1699709639271.png

 

 

17 Răspunsuri 17

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut,

Dupa cum spuneam si pe celalalt topic, pentru migrare de la Prepay la abonament, e nevoie ca acel prepay sa aiba minim 6 luni vechime.

Personal, ti-as recomanda sa ramai pe prepay. Dar daca vrei neaparat abonament, e posibil sa trebuiasca sa mai astepti un pic. 🙂

Mai multe informatii aici.

Client Orange

CEN
Junior entuziast

Sunt dezgustat. Am vorbit la telefon cu orange zilele astea cat nu am vb 2 ani de zile. + agentii de chat + cei din magazin.

NIMENI nu a spus ca nu pot face asta.... ma duc la Vodafone! Orange is "beep"!

Anonim
Neaplicabil

Nici la Vodafone nu e lapte și miere, mai ales aplicația my Vodafone care este cea mai varză aplicație creată vreodată, iar serviciul clienți e sub orice critică. Am fost 21 ani client Vodafone și nu mă mai întorc la ei vreodată. După părerea mea Orange este cu mult peste Vodafone dar na fiecare cu părerea lui 

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

In calitate de fost client Vodafone...pot sa confirm.

Eu m-am rugat de ei cred ca vreo 6 ani la rand sa rezolve o problema de semnal. Nu au rezolvat-o, iar la ultima conversatie, consultantul mi-a trantit un foarte dezinvolt: "daca nu sunteti multumit, puteti oricand sa mergeti la alt operator."

Si am zis: stii ce? Ai dreptate!

Asa ca m-am portat frumos la Orange. Nu zic ca aici ar fi mult mai bine, dar e mai bine. Iar faptul ca, la momentul respectiv, Orange avea deja serviciile VoLTE si VoWIFI active pe destul de multe dispozitive, ceea ce a ajutat enorm, m-a facut sa raman client atata timp.

Client Orange

CEN
Junior entuziast

nu am spus ca vodafone e lapte si miere, dar nu e posibil sa vorbesti cu atatia Orange reps si sa nu iti spuna unul din ei "baaah! nu poti face chestia pe care o vrei tu!" ramai pe yoxo unde platesti 15 lei pe luna ai net in see, dar nu ai apeluri internationale

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Ca sa fiu 100% sincer, nici eu nu stiam de restrictia asta. Am aflat cu un search pe Google. Ai zice ca ei ar fi trebuit sa stie deja lucrurile astea. Dar…suntem oameni cu totii, si mai gresim. Ciudat ca niciunul dintre ei nu a stiut sa-ti dea un diagnostic la problema asta, nu neaparat si o solutie. Dar macar sa-ti spuna de ce se intampla treaba asta.

La mine ai vazut ca a mers. Adica, nu am finalizat procesul, ca n-am de gand sa trec pe abonament prea curand, dar eram curios daca si mie imi da aceeasi eroare sau nu. Si se pare ca nu. Intre timp gasisem si acea mentiune cu cele 6 luni vechime pentru prepay, si facand asocierea, am ajuns la concluzia ca, cel mai probabil, de-aia nu te lasa nici pe tine sa treci la abonament.

Ca idee, la prepay, ai apeluri internationale (depinde unde suni si cat ai nevoie), dar, per total…mi se pare mai avantajos prepay-ul (cel putin pentru ceea ce am eu nevoie) decat Yoxo.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@CEN: Yoxo are tot vrei, trebuie doar să întrebi cu răbdare, pentru că nu toți au acel al 6-lea simț și te trimit la plimbare dacă nu aduci o valoare crescătoare bonusului lunar.

Revenind, pe yoxo pentru minute internaționale activai o simplă extraopțiune de 5lei 

Screenshot_20231111-191008_Chrome.jpg

Experiența avută nu este una plăcută, dar te așteptăm în Comunitatea Orange, un loc pentru fiecare pasionat de tehnologie. 

@CEN din relația cu orice operator avut, asta pentru ca am fost pe la toți, pot sa iți spun ca cea mai buna si corecta informație e cea pe care o găsești chiar tu. Am primit multe informații eronate in trecut si așa am învățat sa ma documentez singur. 

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Îmi pare nespus de rău de experiența neplăcută, dar poate se rezolvă cu o sesizare din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Știu că sunt ceva restricții de la Yoxo la abonamente, dar nu te costă nimic să încerci.

Baftă!

RafaHelper
#StarMember

Salut @CEN

Din termeni si condiții reiese ca cei care au cartela nu pot beneficia de aceasta oferta. 

Nu este menționat nimic, dar nimic, pentru cei care au cartela. Desi cred ca s-a mai discutat acest subiect in comunitate pentru o oferta anterioara, nu pot sa înțeleg de ce nu scrie negru pe alb, se poate sau nu se poate. 

Termenii și condițiile le găsești aici:  https://www.orange.ro/docs/termeni-si-conditii/pdf/2023-11/T&C-SIMO-8-13NOV-2023.pdf

Informația care precizează cele 6 luni se găsește si aici: https://www.orange.ro/abonamente/migrare-de-la-cartela/ dar nu se aplica la oferta de BF, cel puțin in teorie.

Nu strica sa verifici si aceste oferte de la Telekom: https://mobile.telekom.ro/category/new/cat7200411/?flowType=newAcquisition
Au roaming si minute internaționale, din ce am citit sunt valabile doar in SEE si mi se pare o oferta mai buna fata de ce are Orange si Vodafone acum. 

Oferta Telekom pare f buna, dar se practica limitari la viteza de net, plus ca acoperirea Telekom nu e asa buna. Daca OROC merge pe aceleasi antene ca si Telekom, atunci oferta Telekom e superioara OROC (Telekom are la 2,5e/luna net si min nelim fata de OROC unde era de BF 4e/luna ptr net si min nelim). OROC chiar daca foloseste reteaua Orange are limitari de folosire a unor frecvente, ce o dezavantajeaza. Daca OROC e identic cu Orange, nu vad de ce ar fi nevoie de doua entitati. Dar pentru ca e alta firma sunt si muulte alte diferente. Unele nu asa sesizabile din prima.

Adrian_Calin94
Junior entuziast

Bună seara,

Am avut și eu aceeași situație. Am trecut de pe yoxo pe prepay și voiam să fac tot din Online această ofertă și la fel nu se putea deoarece nu avea cartela vechime 6 luni. Situația s-a rezolvat accesând site-ul orange.ro/abonamente și le lași numărul de telefon pe care să te apeleze iar în cadrul apelului le spui că vrei să treci numărul de la cartelă prepay la abonament cu pachetul Fun 11 redus la 4 euro. Oferta este limitată și mai poate fi activată până pe data de 13.11 inclusiv

Seară plăcută și sper să rezolvi

https://www.orange.ro/abonamente/

Adrian_Calin94_0-1699739295212.png

 

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Si ai reusit sa treci la abonament cu metoda asta? Esti client Orange Romania SA sau Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix)?

Client Orange

Da, am reușit prin această metodă,  sunt abonat Orange Romania S.A nu Orange Romania Communications S.A , ținând cont că a fost vorba despre o migrare am specificat că vreau trecerea pe abonament Orange Romania. Știu că din online se trece pe Orange Romania Communications în cazul portărilor nu și la migrare.