anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Portare esuata la abonamentul redus la 5euro/luna

Alex2023
Junior

Salutare.

Am incercat sa ma portez de la cartela prepay VDF la abonamentul Smart 15, redus la 5 Euro, in perioada Black Friday.

Dupa ce am dat toate datele, scanat buletin, scanat fata, imi spune ca a esuat si nu ma mai lasa sa mai fac nimic.

Efectiv mi-a cules toate datele posibile si imposibile si a esuat.

Imi sugereaza apoi sa sun in call center, sa las numarul meu de telefon(l-am lasat dar nu m-a sunat nimeni) sau sa ma duc in Orange shop. Sa mai incerc procesul inca o data, nu ma mai lasa.

M-am dus in Orange Shop, aparent partener, ca nu ma pricepeam, si n-aveau nici cel mai mic interes sa ma ajute. 

M-am dus la Orange Shop-ul oficial de la Victoriei, aceeasi atitudine: "nu stim, nu avem cu ce sa va ajutam, apasati acolo niste butoane la intamplare pana va raspunde un operator".

Pai si eu cum mai prind oferta asta fratilor? 

Sau Orange e pe dictonul "nu vand nimic, doar ma laud cu preturile"?

 

 

 

27 Răspunsuri 27

arsradu
#StarMember

Doar o mentiune. Vezi ca acel 021 9890 este pentru Orange Romania Communications, nu Orange Romania. Da, stiu, confusing.

Dar gandeste-te la OROC ca la un Telekom cu sigla Orange. Pentru ca asta este. Telekom Fix, cu sigla Orange. Deci.....daca intentia este de portare in ORO (NU OROC), ia legatura cu un consultant din sectiunea de Contact de aici. Si asigura-te ca intrebi/confirmi, in caz ca te suna cineva, ca acel abonament va fi cu Orange ROMANIA SA (FARA Communications). Si in caz ca o sa-ti zica ceva de genul: "e tot aia", iti garantez ca NU e deloc tot aia. Nu te lasa pacalit.

Asta ca sa eviti toti nervii asociati unei alte portari (din OROC in ORO) si potentialele despagubiri de platit dupa aceea.

E foarte posibil sa fi picat site-ul.

Problema e ca ofertele online sunt doar online. Deci depinzi foarte mult de functionalitatea site-ului.

Ca idee, pentru probleme cu site-ul, adresa de contact este magazinonline@orange.ro.

Client Orange

Multumesc pentru raspuns, dar cum mai selectez eu chestia aia? Cred ca m-a intrebat prima oara cand am facut contul, iar eu cum nu stiam diferentele intre ele, am ales una la intamplare.

Ai idee unde pot sa vad ce am ales? OROC sau ORO.

Din pacate nu am idee.... Nu stiu daca se poate, pana nu se finalizeaza portarea si iti apar serviciile in cont. Dar intrucat la tine nu s-a finalizat nimic, nici nu prea ai cum sa vezi ce ai selectat.

Doar sa incerci sa dai back din browser (sageata inapoi), si vezi poate iti incarca pagina respectiva.

Client Orange

Alex2023
Junior

mesaj sters.

Ai putea sa incerci (nu stiu daca o sa functioneze) sa creezi un nou cont My Orange. Pe cel vechi il poti sterge din aplicatia My Orange, de exemplu.

Faci un nou cont, si reiei procesul, de data asta cu noile cunostinte.

Programul telefonic la Relatii Clienti este pana la 8 PM. Deci daca vrei sa iei legatura cu cineva, poti sa suni si din Vodafone la numarul de fix de pe pagina de Contact (0374....).

Problema e ca acea oferta e doar online... Deci nu stiu daca o sa te poata ajuta foarte mult cu abonamentul. Dar poate au o idee cum sa treci peste problema de pe site...

Client Orange

Am incercat sa sun la 037430030, dar imi zice numar incorect.

Ciudat... La mine a mers mai devreme. Dar e adevarat ca eu sunt deja in Orange. Vezi sa nu fi scris din greseala 0734.... E numar de fix, deci 0374...

Client Orange

Nu merge apelat din vodafone.

Inseamna ca sunt probleme cu numarul in momentul de fata... Saboteaza Vodafone-ul. :))

Singura varianta...in scris. Dar pana raspund.... Sau...daca nu ai incercat deja, poti incerca de pe alt numar. 

Client Orange

Nu e "sabotaj", e doar un zero lipsă din cei zece digits, lipsește zero pe capăt. 🙂

Salut @Alex2023

Iți lipsește o cifra din număr, mai exact un 0, încearcă sa suni la 0374300300.

Din păcate știu prin ce experiența treci pentru ca am pățit si eu cu o banca la fel, pe principiul fa-ti cont online si m-au trimis la banca.

Sunt multi furnizori ce oferă servicii de identificare si validare al carti de identitate, unele atât de prost făcute sau adaptate pentru tara noastră încât te pun sa faci poza la spatele carti de identitate care este gol.

Cumva BT? La ei asa e. Faci cont online, dar numai de luni pana vineri, de la 9-17, si cel mai bine ar fi sa te duci la banca, pentru ca altfel va trebui sa refaci totul se la 0, pentru ca ti-ai facut cont online si nu-ti dau acces full. 
N-am inteles niciodara de ce nu spun de la bun inceput ca trebuie sa te duci la banca. Toata chestia asta cu contul “online” dar care are nevoie de un drum la banca n-am inteles-o niciodata. 

Alex, poti verifica daca ai scris numarul complet? Oricum acum e tarziu sa mai iei legatura cu un consultant. Dar macar sa vezi daca merge. 

Client Orange

Eu dau exemplu BRD, îmi citesc adresa, îmi pun greșit numele străzii la localitate, eu vreau sa o corectez si nu pot. La final intru in legătura cu un reprezentant sa îmi zică ca nu am introdus adresa bine desi nu am completat nimic :))

După 5 minute in care a trebuit sa fac un angajat sa înțeleagă cum funcționează platforma pentru care oferă suport, am fost trimis la banca ca ei nu pot face nimic din "spatele butoanelor". 

Așa a rămas cererea ca eu nu m-am dus la banca, end of story.

Observ ca, cu exceptia catorva banci, la care nu-mi pare rau ca am ramas client fidel de atata timp (ING de exemplu), pandemia nu a schimbat mare lucru. In continuare se practica statul la cozi. Avem super viteza de internet, dar cand vine vorba de sisteme informatice care sa ajute oamenii, se merge inca pe varianta manuala. Cu sunat (in cel mai fericit caz), cu mers la banca, cu stat la cozi. Internetul e pentru WhatsApp, FB, Insta si alte alea. Nu pentru chestii utile.

In fine, am deviat de la subiect. 🙂

Alex, ai mai incercat cumva sa suni?

Client Orange