la 15-07-2024 12:05 PM - editat ultima oară la 15-07-2024 02:51 PM de MihaelaA
Bună ziua! Va rog, ma puteți ajuta?
Pe desfășurătorul convorbirilor îmi apare ca am trimis mesaj către un număr scurt , în speță 3838, iar când am cautat numărul pe internet apare intr-o lista in serviciile de marketing Digi. Nu vad legătură, eu sunt titularul abonamentului orange și nu am solicitat nici un serviciu de marketing nimănui. Lucrează Orange împreună cu Digi și aloca servicii fără știrea noastră?
Va mulțumesc!
la 11-09-2024 01:14 PM
Salut,
Numarul 0374741364 apartine colegilor nostri din departamentul de Reclamatii, care se ocupa de rezolvarea sesizarilor. In ceea ce priveste numarul scurt 3838, acesta apartine operatorului partener SMS Highway, care te poate ajuta cu detalii suplimentare daca apelezi numarul de contact 0742089882; prin Orange se face doar taxarea pentru serviciile oferite de acest operator partener.
15-07-2024 12:13 PM - editat 15-07-2024 12:19 PM
Salut,
Numărul 3838 nu aparține Digi.
Este un serviciu terț SVA (serviciu cu valoare adăugată) la care te-ai abonat involuntar.
Ia legătura cu serviciul clienți aferent numărului și cere dezabonare.
la 15-07-2024 02:03 PM
Mulțumesc! Eu l am găsit într o alta lista
la 15-07-2024 12:30 PM
@Nico6: Ca să clarificăm situația, trebuie să analizezi în ce context ai trimis vreun mesaj text (SMS) către numărul 3838. Un indiciu poate fi momentul (data și ora mesajului), acea acțiune fiind de fapt cea care a făcut ca acel număr să apară pe desfășurător. Numărul 3838 este un număr SVA (număr scurt cu valoare adăugată) și poate fi utilizat de mai multe entități pentru colectarea de mesaje de la utilizatori, în general pentru abonare la diverse servicii, dar și pentru confirmarea anumitor acțiuni. De aceea ar fi util să îți amintești ce doreai să faci la acel moment (dată/oră) când a fost trimis SMS-ul. Puțin probabil ca SMS-ul să se fi transmis singur.
la 15-07-2024 01:53 PM
În lista mea de mesaje nu exista pentru ca nu am trimis la ora aceea nici un mesaj, exista doar în desfășurătorul Orange. Am făcut o sesizare scrisa către Orange , dar nu mi s a răspuns încă. Similar în trecut îmi apărea frecvent un număr lung pe factura ( ca as fi sunat eu - doar câteva secunde) iar când am contactat telefonic furnizorul de servicii- Orange- m am izbit de refuzul total de am da detalii despre acel număr necunoscut mie.
Mulțumesc, dar depășește nivelul meu de înțelegere!
la 15-07-2024 02:02 PM
Sincer îl depășește și pe al meu.
Probabil sunt singurul din comunitate care nu înțelege cum te poți abona la aceste servicii fără să trimiți un SMS.
Daca îți oferă Orange răspunsul te rog să ni-l transmiți și noua.
la 15-07-2024 02:22 PM
Tocmai am încercat și mi spune robotul ca numărul nu e alocat
Uite!
Iar despre mesajul care apare in desfasuratorul Orange , nu și în lista mea în mesagerie pt ca nu am trimis , deci nu avea cum , uite!
Scrie clar ca aparține altei rețele, deci nu Orange...Nu fabulez, crede ma!
15-07-2024 02:26 PM - editat 15-07-2024 02:34 PM
Mă refeream că nu este un serviciu oferit de Digi ca furnizor.
In lista oferita de ( @svetalex ) Telekom apare alt număr
Mă refeream că multe răspunsuri aici in comunitate afirma că o simplă apăsare a unei reclame duce la automat la abonare (ceea ce eu nu cred).
la 15-07-2024 04:51 PM
Nu cred în astfel de abonari încât sa ți apară în desfasurator " mesaj în alte retele"
15-07-2024 02:42 PM - editat 15-07-2024 03:01 PM
Tratam efectul dar nu știm cauza.
Nu este un lucru normal.
Orange și restul furnizorilor ar trebui sa ia masuri pentru protejarea clienților de aceste numere SVA.
la 20-07-2024 10:31 PM
Bună! Da, am fost contactata și mi s a dat numărul lung pe care încercasem eu, sunt încă în așteptare pt ca mi s a spus ca va transmite către un alt departament. Între timp tocmai găsii un link aici... dacă ne luam și după prefix...cam iese...dar nu vad legătură cu desfasuratorul de la Orange...Oricum, mulțumesc tuturor celor care încercați sa ma ajutați!
20-07-2024 10:36 PM - editat 20-07-2024 11:08 PM
Nu are relevanță al cărui furnizor apartine acel număr, important este cine îl folosește (firma etc).
Mulțumim pentru informații!
la 21-07-2024 12:15 AM
Știu, dar eu nu am trimis SMS , iar afaceri nu am( ca nu e de la coduri prin SMS de conectare la conturi)
la 21-07-2024 12:18 AM
Știu, de aceea eram curios de răspunsul primit.
21-07-2024 09:40 AM - editat 21-07-2024 09:40 AM
Acel site (portabilitate.ro) nu face altceva decat sa-ti spuna in ce retea este un anumit numar. In cazul asta, e un numar de Digi in reteaua Digi. Nimic deosebit pana aici. 🙂 Nu are legatura cu subscrierea ta. Eu pot sa am o firma care ofera servicii de genul asta, cu suprataxa, pentru toti clientii. In cazul Orange, te va taxa Orange, in cazul Digi te va taxa Digi, si tot asa. Iar desubscrierea, se face apeland acel numar pe care l-ai cautat mai sus.
Deci, ce vreau sa spun e ca, faptul ca acel numar este de Digi (dupa prefix), si nu este portat, nu este un detaliu important, sau relevant pentru cazul asta. Nu inseamna decat ca acea firma care ofera serviciile alea, are ca linie de suport, un numar de Digi.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor