anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu poti avea incredere in reprezentantii Orange

Angela1
Junior

Desi in convorbirea inregistrata cu reprezentantul Orange am precizat clar ca nu doresc antivirus Norton,am primit email  "cererea ta de activare a produsului Norton Security a fost activata cu succes".Nu imi ramane decat sa sesizez Protectia Consumatorului daca sesizarile mele nu sunt luate in considerare.Nu este vorba numai de bani,ci de comportamentul abuziv si sfidarea pe care le primesc clientii Orange din partea reprezentantilor de vanzari

1 Soluţie acceptată‚

Blue12
Senior

Buna!

Optiunea cu Norton Antivirus este inclusa in pachet, si in primele 2 luni de facturare nu se poate dezactiva. Dupa doua luni, o poti dezactiva in orice magazin Orange, prin apel la 300 sau *100#, sau cel mai simplu, din MyOrange. Nu vei plati nimic pentru aceasta optiune, timp de doua luni. Dupa acest termen, optiunea este, cred, 1€ dar o poti dezactiva.

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

Anonim
Neaplicabil

Da, are importanta! atat timp cat este o optiune trebuie sa ramana o optiune, iar o optiune se activeaza si dezactiveaza  oricand la cererea clientului indiferent ca este o optiune gratuita temporar sau nu! (ca nu este abonament etc). Nu are rost sa mai lungesc vorba cu tine (care esti un utilizator din comunitate  necredibil)   atat timp cat nu mi-ai dat o sursa pentru afirmatia pe care a facut-o! respectiv:  "in primele 2 luni de facturare nu se poate dezactiva" 

Daca sunt sau nu un utilizator credibil vor decide alti cititori, macar nu sunt pus pe sfada. Iti amintesc ca raspunsul meu a fost acceptat ca solutie, deci poate am vreun gram de credibilitate.

Angela1
Junior

As vrea să știu cine decide dacă o soluție este acceptată.

Orice reprezentant Orange poate avea multe conturi de utilizator și să dea răspunsurile agreate de firma.
Daca sesizăm niste nereguli nu înseamnă că suntem pusi pe sfada.
Poate ne-am saturat de sfadă și am vrea ca toată lumea să respecte termenii agreați ,sa nu mai fim nevoiți să înghițim ce nu vrem și ce nu este normal.
Daca Orange ar fi corect am fi mult mai zen macar din punctul asta de vedere.
Așa cum au sesizat și alți utilizatori,nu poți accesa contul My Orange fix nici pentru a vedea factura ,darmite sa anulezi antivirusul.
Nu se poate crea un nou cont . Nu  este recunoscut numărul de fix nici codul de abonat.
După cum se întreabă utilizatorii,este hoție sau prostie?
Nu vad de ce trebuie sa ne consumăm timpul și energia sa dam telefoane sau  sa facem tot felul de operațiuni sa dezactivam antivirus sau servicii pentru care în convorbirea telefonică s-a ajuns la acordul că nu sunt incluse in abonament.
Rolul clienților nu este să facă reprezentanții Orange fericiți pe seama nervilor,timpului și banilor lor.
Rolul Orange este sa ne faca pe noi , clienti platitori , fericiți fara a ne stresa  suplimentar și a ne face să înghițim ce nu vrem și nu avem nevoie , și la cost suplimentar.

Aplicatia MyOrange Fix a fost inlocuita de MyOrange. Daca nu aveati cont si parola in vechea aplicatie, cred ca trebuie sa va faceti unul nou, nu stiu sigur.

Nu sunt reprezentant Orange, sunt client. Poti vedea asta din istoricul activitatii mele in aceasta comunitate. Solutiile sunt acceptate fie de catre cei care au pus intrebarea, fie de catre consultantii Orange. Daca nu poti dezactiva optiunea din MyOrange, dupa cele 2 luni de gratuitate, o poti face la 300 sau *100#