la 24-11-2022 03:12 PM
Desi in convorbirea inregistrata cu reprezentantul Orange am precizat clar ca nu doresc antivirus Norton,am primit email "cererea ta de activare a produsului Norton Security a fost activata cu succes".Nu imi ramane decat sa sesizez Protectia Consumatorului daca sesizarile mele nu sunt luate in considerare.Nu este vorba numai de bani,ci de comportamentul abuziv si sfidarea pe care le primesc clientii Orange din partea reprezentantilor de vanzari
la 25-11-2022 05:10 PM
Buna!
Optiunea cu Norton Antivirus este inclusa in pachet, si in primele 2 luni de facturare nu se poate dezactiva. Dupa doua luni, o poti dezactiva in orice magazin Orange, prin apel la 300 sau *100#, sau cel mai simplu, din MyOrange. Nu vei plati nimic pentru aceasta optiune, timp de doua luni. Dupa acest termen, optiunea este, cred, 1€ dar o poti dezactiva.
la 24-11-2022 03:17 PM
Angela, bun venit in Comunitate!!!
Eu știu că antivirusul e inclus in abonament și nu plătești nimic în plus pentru el. Dacă nu-ți convine, poți face o sesizare scrisă și/sau sa reziliezi contractul.
26-11-2022 05:01 PM - editat 26-11-2022 05:11 PM
Duci colegii de forum in eroare, antivirusul este gratuit doar 2 luni (au specificat si ceilati colegi acest lucru). Iar partea cu rezilierea mi se pare deplasata atat timp cat se poate dezactiva! De asemenea citez: "Opțiunea Norton Security Online costă 1€ /lună (fără TVA). Primele 2 luni plus perioada aferentă din luna activării opțiunii sunt incluse abonament și nu vor fi tarifate suplimentar." https://www.orange.ro/norton-security-online-antivirus/
la 26-11-2022 05:22 PM
Eu i-am expus alternativele, daca i se pare că a fost păcălită de reprezentanții Orange, dar Angela face ce crede de cuviință.
In altă ordine de idei, eu am antivirusul inclus in prețul abonamentului.
26-11-2022 05:46 PM - editat 26-11-2022 05:51 PM
Eu stiu ca Norton Security este o optiune care se adauga abonamentului si nu este inclusa in tariful abonamentului (daca la tine este altfel probabil ca ai primit vreo oferta de care eu nu am aflat inca).
la 24-11-2022 04:20 PM
Salutare!
Astea vin standard primele 2 luni, apoi îl dezactivezi.
Ai detalii despre cum o faci aici:
Baftă!
la 24-11-2022 08:06 PM
@Angela1: pe vremuri când aveam abonament și mi s-a dat să înghit un antivirus de care nu aveam nevoie, NU l-am instalat, l-am lăsat să expire by default și toată lumea a fost fericită. Ți-au dat și ei ceva care să justifice tariful solicitat. Treci cu vederea acest aspect și viața e mai .... ZEN. Succes.
26-11-2022 04:53 PM - editat 26-11-2022 05:18 PM
Si daca nu-l instalezi te scapa de plata lunara? Serviciul de protectie activat (optiunea) este una iar instalarea este alta! (serviciul/optiunea in sine se plateste, nu faptul ca l-ai instalat sau nu).
la 26-11-2022 07:12 PM
@Anonim: Instalat presupune și activat, altfel de ce să-l instalezi? De exemplu chiar si un card de credit neactivat dar contractat nu consumă taxă anuală de administrare.
Deci deși l-am avut disponibil, nu l-am activat, și a dispărut la expirare fără alte costuri.
26-11-2022 07:25 PM - editat 26-11-2022 09:24 PM
"Instalat presupune și activat" Nu! citez de pe siteul Orange: " Clienții de servicii fixe au inclusă implicit opțiunea în abonament, iar aceasta se consideră activată de la data încheierii sau prelungirii abonamentului. Sursa " deci fie ca ai instalat sau nu softul, optiunea este activata! eu as spune preactivata (ca nu clientul de servicii fixe o activeaza desi asa ar trebui sa fie ca este o optiune)!
la 25-11-2022 05:10 PM
Buna!
Optiunea cu Norton Antivirus este inclusa in pachet, si in primele 2 luni de facturare nu se poate dezactiva. Dupa doua luni, o poti dezactiva in orice magazin Orange, prin apel la 300 sau *100#, sau cel mai simplu, din MyOrange. Nu vei plati nimic pentru aceasta optiune, timp de doua luni. Dupa acest termen, optiunea este, cred, 1€ dar o poti dezactiva.
26-11-2022 04:50 PM - editat 26-11-2022 05:16 PM
Daca tot ai facut aceasta afirmatie: "in primele 2 luni de facturare nu se poate dezactiva" poate ne arati si noua o sursa, un articol oficial de la Orange, un fragment din "Termeni si Conditii", un screenshot de pe contract unde exista aceasta clauza..pana atunci da-mi voie sa nu fiu de acord cu aceasta afirmatie! Intr-adevar pe siteul Orange la sectiunea Norton Security Online scrie: "Clienții de servicii fixe au inclusă implicit opțiunea în abonament, iar aceasta se consideră activată de la data încheierii sau prelungirii abonamentului." Dar nu scrie nicaieri ca in aceasta perioada de 2 luni nu se poate dezactiva!
la 26-11-2022 05:16 PM
Pe mine nu ma afecteaza cu niciun lucru faptul ca nu esti de acord cu afirmatia mea.
Nu stau sa caut niciun contract sau clauza, daca doresti, cauta. Fie ca scrie in contract sau nu ca aceasta optiune nu se poate dezactiva timp de doua luni, este exact acelasi lucru, pentru ca timp de doua luni este gratuita. Daca nu ai nevoie de ea poti sa nu o folosesti, de ce sa o dezactivezi daca e gratuita? Dupa doua luni, cand incepe taxarea acestei optiuni, ea poate fii dezactivata. Nu este incalcat niciun drept al clientului, ci este o modalitate de functionare destul de normala a optiunilor Orange.
Daca reusesti sa dezactivezi aceasta optiune in timpul celor doua luni de gratuitate sa ne anunti cum faci acest lucru, din moment ce in MyOrange arata clar ca "nu poate fii dezactivata" decat dupa expirarea gratuitatii.
26-11-2022 05:28 PM - editat 26-11-2022 05:30 PM
Eu nu o caut fiindca NU exista! tu daca ai facut aceasta afirmatie ar trebui sa ai acoperire pentru afirmatiile facute! " Cat despre ce ai scris in ultimele randuri prefer sa ma abtin!
la 26-11-2022 08:20 PM
Ce importanta are, la urma urmei, daca exista sau nu? Se poate dezactiva dupa doua luni.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor