anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mare atentie cand primiti o "oferta" in Orange Shop

Ina_M
Începător

Buna ziua,

In 2023 am incheiat un contract in Orange Shop pentru abonament Voce, iar cel ce prezenta oferta a spus ca avem Internet si TV gratuit timp de 1 an de zile, iar dupa 1 an, pot inchide fara probleme, fara taxe acest contract si ca este pacat sa nu iau aceste abonamente, daca nu sunt costuri. Eu i-am spus ca nu am de ce sa iau abonamentele acestea, daca nu le folosesc, dar am zis, ok, le iau si renunt dupa 1 an. Timp de 1 an eu nu am folosit, nici nu le-am instalat, nimic. Dupa 1 an discut cu Orange pentru inchiderea acestora si surpriza. Nu se pot inchide. Deci domnul din magazin nu a prezentat corect sau complet oferta, ca sa nu il fac mincinos sau hot. Problema este ca documentele nu ti se dau atunci, ele se trimit pe mail. Tu semnezi olografic. Ai incredere ca cel ce iti prezinta in magazin anumite date, este un reprezentant Orange. Ideea este ca in aceste magazine sunt camere de filmat, dar cica nu sunt cu sunet. Nu pot sa cred asta, decat daca ajung in instanta cu Orange. Acolo nu au ce sa mai faca. Cica cel mai ok este sa inchizi abonamente sau achizitie de telefon sau orice altceva prin convorbire telefonica. Aceea este inregistrata si cu aceasta nu prea se poate. Si da, am facut sesizare, reclamatie la Orange si mi s-a raspuns ca daca vreau sa reziliez, exista taxa de reziliere. Deci, mare atentie daca mergeti in magazine, ce prezinta si ce semnati. Este greseala mea ca nu am verificat ce au trimis pe mail, am semnat atunci in magazin, crezand ca sunt intr-un magazin "de incredere". Am vrut sa va prezint patania mea.

6 Răspunsuri 6

Tomaso
Începător

Samsung România nu se inplica...
Pe data de 11.09.2024 am fost contactați de catre Constantin Rober reprezentant ASTEL FEERIA ,care a făcut o oferta de prelungire a abonamentelor ieșite de sub clauza contractuala. În oferta primita mia fost vândut un samsung fold 4 , cu specificatia ca este NOU. Am primit telefonul prin curier vineri 13.09.2024. În jurul orei 20 am deschis telefonul și l-am activat. În jurul orei 22 am constatat ca display-ul interior este deteriorat, fiind deștept pe mijloc. A doua zi am fost la Samsung România în Mall Băneasa, unde am fost informat ca acest telefon a fost activat în urma cu aproximativ 1 an!!! Am mers în Orange Shop Băneasa pt a cere lămuriri. Mi-a fost confirmate suspiciunea, recomandând sa merg la cei care au facut oferta și au vândut telefonul. Am mers în franciza Astfel FEERIA unde am discutat cu dl Constantin Rober despre cele întâmplate. Am primit asigurarea ca în cursul zilei de luni va rezolva personal problema! Am mers luni în magazin, unde nimeni nu mai știa nimic despre această problemă, dl Robert ne fiind prezent în magazin. Respectivi angajați m-au trimis la Orange shop sa imi fie rezolvata problema! Am fost și la Samsung România de unde am solicitat actul doveditor ca telefonul a fost activat în 06.06.2023! Am revenit în magazinul ASTFEL FEERIA unde după nenumarate insistente a fost preluat telefonul pentru a fi trimis în service... 
CONSIDER CONFORM FACURI SI A ACTULUI DOVEDITOR DE LA SAMSUNG ROMÂNIA CA AM FOST INSELAT! M-AM ADRESAT SECȚIE 2 POLITIE PT A SESIZA FAPTA DE INSELACIUNE! AM INCERCAT SA IAU LEGATURA IN PERSOANA LA SEDIUL ORANGE ROMANIA DI CALEA VICTORIEI CU CINEVA DE LA DEPARTAMENTUL JURIDIC...
VA ATAȘEZ ACTELE DOVEDITOARE CELOR RELATATE MAI SUS.

 


În cursul acestei zile, am fost sunat de către reprezentant Astel FEERIA sa merg sa îmi ridic telefonul mobil din magazin, fiind reparat. Am ajuns in magazin și am solicitat returnarea produselor. Am fost refuzat și indrumat catre Orange Shop Băneasa! Am solicitat reprezentantului francizei sa mearga personal la Orange shop sa discute despre returnarea produselor. I sa prezentat ca produsele se returnează în magazinul care le-a vândut! Au refuzat în continuare sa ia produsele , solicitând prezenta acentilor de paza pentru a ne da afara dim magazin! Am prezentat problema și a fost solicitat a prezenta unui echipaj de Politie. A fost prezentata problema și în continuare respectivul francizor a refuzat preluarea produselor retur confo legilor în vigoare, acuzând ca problema aparține Orange România! Doresc o verificare ampla a acestui agent contractor care nu respecta nimic din regulile de funcționare confor Orange România și legislație în vigoare privind dreptul consumatorilor!Fac precizarea ca a fost întocmit proces verbal de catre organele de politie și exista înregistrarea video de pe bodycam-ul agentului de politie!

Reclama-i la ANPC pe toti: pe Orange si pe Feeria, iar pe acel francizor la politie. Asa am facut si eu cu cativa ani in urma, in doi timpi si trei miscari s-au descurcat si le-au rezolvat.

Reclami de aici: https://eservicii.anpc.ro/Depune-Cerere?serviciupagesize=6&serviciufilter-Category=Reclamatii+Consum...

Iti faci cont de unde scrie "pentru a depune reclamatie trebuie sa fii logat" si apoi completezi formularul 

Blue12
Senior

Vreau sa adaug ceva:

 Mare atentie si daca va suna cei de la Orange si va promit felurite oferte minunate: mint. Daca oferta aceea suna prea buna sa fie adevarata, asa si e. Daca vor sa va constrângă sa acceptati ofertele lor, atat in Shop/Store cat si online sau prin apel, incearca sa va pagubeasca de bani.

 

Niciun abonament nu poate fii anulat in mijlocul perioadei contractuale de doi ani, fara eventuale penalități. CITITI CONTRACTUL, ca de aia vi-l da. Mie mi-au zis ca sa accept inca doua abonamente de fibra "complet gratis", altfel "nu se poate face portarea" si "sa le tineti in pod daca nu le folositi". Cat profesionalism! Inca sa stiti ca am ramas cu gust amar dupa aceasta întâmplare. https://comunitate.orange.ro/t5/altele-despre-comunitate/reclamatie-orange/td-p/129547

Ca sa nu mai vorbesc de portarea nereusita pentru care am platit abonamente vreo 3 luni si la Orange si la OROC, pentru aceleasi numere, si de figurile si ifoasele de genul "va vine si voua randul" din partea celor care au fost implicați in caz.

ChristianS
Junior entuziast

e bine ca se discuta probleme care ne pot afecta pe toti

trebie sa fim atenti

alexeugeniu
Explorator

Îmi pare rău de neplăcerile cauzate dar eu zic că trebuie să fim mai atenți atunci când negociem un contract sau prelungim unul existent și să nu mai semnăm ca și primarul.

În cazul tău dacă ai primit echipamente sau telefon în rate nu poți renunța decât după 2 ani.

Chiar dacă vă pune să semnați electronic și contractul să-l primiți prin e-mail puteți înainte de semnare să vă printeze și să vedeți cu ochii voștri ce servicii sunt incluse și prețul total iar dacă sunteți sunați toate apelurile sunt înregistrate altfel ei nu au cum justifica aprobarea dumneavoastră numai atenție să nu fie țepari care nu au nici o treabă cu Orange și să vă ceara datele personale.

Mult succes și atenție ce semnați 😀 

Unwanted01
Junior entuziast

Salut,

Dacă mergeți într-un magazin fizic întotdeauna cereți o copie a contractului.

Nu semnați decât după ce ați citit întregul contract chiar daca durează o perioada mare de timp.

Din păcate este o situație neplăcută care ne arată in ce societate trăim.