anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum sa procedez cu prelungirea abonamentului?

radumacarie1992
Junior entuziast

Buna ziua! Am 1 an si 6 luni in retea si vreau sa-mi consum punctele si sa-mi prelungesc actualul abonament FUN 11 redus la 5,5 Euro. Problema este ca pe site imi baga la prelungire acelasi abon la 11 euro, nu mi se pare corect, pare ca ofertele sunt doar pt clientii noi. Stiti cum se poate negocia cu ei? 

1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

Pe pagina cu ofertele de abonament scrie: "Oferta cu discount 15% se aplică abonamentelor fără telefon Fun Plus, Smart şi Smart Plus pentru prelungirea unui contract pentru 24 de luni, exclusiv online. Reducerea se aplică pe toată perioada contractuală numai pentru clientii eligibili iar disponibilitatea ofertei si eligibilitatea clientului se pot verifica in contul de client de pe ." Deci trebuie sa fii in afara perioadei contractuale, asa ca trebuie sa mai astepti 6 luni si ori vrei reducere la pretul abonamentului, ori alegi sa cumperi un telefon. Nu se poate si una si alta.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă vrei să păstrezi abonamentul actual, aștepți până la 2 ani și ceri atunci o ofertă de fidelitate. Dacă nu o primești, treci pe prepay sau yoxo o lună și apoi revii pe același abonament. Din păcate, punctele nu le poți folosi pentru achiziția unui telefon cu acest abonament, dar poți să le folosești pentru achiziția de accesorii, etc.

Altfel, e foarte greu!

Miha_Z
#StarMember

Din păcate când se fac prelungiri cu achiziție de telefon, nu prea poți obține un abonament cu reducere semnificativă. Eu am pe cont 2 abonamente și am obținut la prelungire 2 Euro reducere din oferta family. Am profitat acum fiind în ultima luna de perioada contractuala și am luat și telefon aflat la reducere. 

Ofertele mai bune, cu reducere 50% sunt din păcate pentru portari sau trecere de la cartela la abonament.

delfinas
#StarMember

Pe pagina cu ofertele de abonament scrie: "Oferta cu discount 15% se aplică abonamentelor fără telefon Fun Plus, Smart şi Smart Plus pentru prelungirea unui contract pentru 24 de luni, exclusiv online. Reducerea se aplică pe toată perioada contractuală numai pentru clientii eligibili iar disponibilitatea ofertei si eligibilitatea clientului se pot verifica in contul de client de pe ." Deci trebuie sa fii in afara perioadei contractuale, asa ca trebuie sa mai astepti 6 luni si ori vrei reducere la pretul abonamentului, ori alegi sa cumperi un telefon. Nu se poate si una si alta.