anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

serviciul clienti nu functioneaza deloc

niculceamihai
Vizitator

am platit la data de 24 televiziunea… am platit la data de 24 televiziunea iar noaptea pe data de 24 la ora 12 mi lau inchis si mau lasat fara televizor,acum e a doua zi 25-12-2024 ora 12 noaptea si internetu si televizorul sint taiate, dar platite,inca nu mi le-au deschis, in noaptea de craciun fara internet si televizor! serviciul client nu le merge deloc si nimeni nu te baga in seama!

5 Răspunsuri 5

delfinas
#StarMember

Niculcea Mihai, bun venit in Comunitate!!!I

Imi pare rau pt situatia ta!  Prin ce metoda ai facut plata? IDEAL ar fi sa platesti prin My Orange, plata intra in sistem cel mai rapid. Cand aveai scadenta?

Noaptea nu functioneaza serviciul cu clientii obisnuit, 300. Exista un alt numar 24/24, 7/7, dar are un "tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite".

DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187?srsltid=AfmBOortj5J73UVrbFleLC...

Aici ai informatii cum sa confirmi plata facturii: https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17

 

MihaiC99
Explorator

Salut,

Pe viitor încearcă să plătești atunci când se emite factura și nu mai aștepta până în ultima zi.

Daca nu ai făcut plata prin my Orange atunci procesarea platii durează mai mult.

La numărul 300 au următorul program:

Program operatori: luni – vineri 08:00 – 20:00; sâmbătă – duminică și sărbători legale 09:00 – 18:00.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Întotdeauna trebuie să plătești serviciile imediat cum se emite factura sau chiar anticipat, pentru a nu mai întâmpina astfel de probleme. Eu sunt abonat la ei din anul 2000, dar niciodată nu am avut serviciile suspendate, pentru că le plătesc din My Orange anticipat.

Încearcă să depui bani înainte, pentru că acum riști să plătești și 3 euro penalități pentru suspendarea serviciului. Sigur banii nu au intrat la timp în contul lor și de aceea ți-au suspendat serviciile și nu ai ce să faci decât să trimiți azi o poză cu dovada plății din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. Nu știu dacă o va vedea cineva, dar când va fi cineva disponibil, probabil îți va da drumul la servicii.

Îmi pare rău pentru situația neplăcută, dar trebuie mai multă atenție în sensul celor exprimate mai sus!

Baftă!

Jay
Campion certificat

Salut!

In weekend si sarbatori legale, nici bancile nu opereaza si daca ai facut plata altfel decat din My Orange, singura care se inregistreaza imediat, atunci pana vor intra banii in contul Orange mai dureaza. Daca au fost intrerupte serviciile inseamna ca a trecut scadenta platii si daca banii n-au ajuns la ei, nu au cum sa considere ca sunt platite pana nu primesc banii sau dovada platii.. nu stiu nici cum lucreaza azi/maine Orange, dar as zice sa incerci sa vezi daca nu poti lamuri cu chat-ul Djingo din My Orange web/desktop. 

Gica53
Junior entuziast

La orange nu prea mai au angajații oamenii au numai robotii și sau blocat de asta nu va procesat plata și sa aveți semnal an afara de plățile online și an magazinele proprii confirmarea unei plății durează și o săptămână făcută an alta parte dar semnalul tv internet și telefonie al iau imediat serviciul clienții un haos total nimic nu merge cum trebuie și aplicația my orange are numai erorii depășirii a emiterii facturii și altele nu se știe când le vor rezolva ei spun ca tot inovează câte ceva dar serviciul clienții și aplicația my orange sunt la pământ