Convorbire audio Orange Vanzari catre Mine
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-10-2023 02:59 PM
Buna,
cum pot sa obtin si eu integistrarea telefonica purtata intre angajatul orange in departamentul vanzari-achizitii si eu, stiind ca toate convorbirile sunt inregistrare. Problema e ca mi-a propus o oferta NET+ TV si daca inchei contract imi da la alegere un TV sau o Tableta, am ales tableta dar nu am primit nimic. Am sunat la suport si au zis ca nu vad nicio cerere pe numele meu 😂😂😂, am nevoie de convorbire ca sa vad ce pot face mai departe. Multumesc
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-10-2023 03:05 PM
Net si Tv au fost instalate si platesc si factura. Tin sa precizez

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-10-2023 03:08 PM
@AurelianT: Bun venit în Comunitate. Răspunsul este simplu: NU se poate. Ca sfat, dacă observi că varianta de contract conține altceva decât ți s-a prezentat inițial în ofertă, atunci nu accepți și soliciți o revizuire / corectare / clarificare conform celor discutate inițial. Succes.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-10-2023 03:11 PM - editat ultima oară la 04-10-2023 03:42 PM de DanielaH
Nu stiu de ce sunt convins ca se poate. Altfel de ce sunt inregistrate. Daca e nevoie merg in instanta. Plus ca nu m-i s-a predat niciun contract.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-10-2023 03:14 PM
@AurelianT: Înregistrarea (nu doar la Orange) este pentru analiza internă și eventuale contestații. Dar nu am auzit / citit să se fi oferit vreunui client vreo înregistrare de la ”suport”.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-10-2023 03:14 PM
Salutare!
Singura speranta este ca acel apel telefonic sa fi fost facut prin centrala (adica sa te fi sunat de pe un numar de genul 0374.XXX.XXX). O singura data am avut nevoie de primirea unei conversatii si am primit transcrierea pe mail, dar discutia a fost facuta printr-un numar de fix al Orange catre mine.
Daca a fost de pe mobil (chiar daca este numar de serviciu), sansele sa zicem ca sunt un pic langa 0 (daca nu chiar dau mana cu 0).
Totusi, contractul prevede cele acceptate? Varianta asta (cu contractul) ar fi singura solutie din mana ta prin care sa ceri ce nu ai primit.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-10-2023 03:16 PM
0374 744 862
asta e numarul
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-10-2023 03:27 PM
Numarul este al Orange.
Fa o cerere pe pagina de contact.
Totusi, acces la My Orange ai? In Setari cont->Documente ar trebui sa apara contractele tale.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-10-2023 03:39 PM
Va multumesc mult. In contract alare tableta. Deci linistit pot merge mai departe ca o sa o primesc.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-10-2023 03:16 PM
Nu am primit niciun contract 🙂 asta e alta problema

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
04-10-2023 03:33 PM - editat 04-10-2023 03:36 PM
Salutare!
Așa cum am mai spus, cereți întotdeauna contractul pe email, fraților! După ce vezi ce este acolo, îți dai sau nu acceptul, având buton pentru ,,accept" sau ,,refuz".
Altfel, ar trebuie să găsești contractul în secțiunea Setări cont- Documente- Documentele mele, din My Orange, de pe web (laptop sau desktop).
Detalii aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/date-contract-orange-%C3%AEncheiat-online/m-p/19858
Poți face o sesizare în care să primești convorbirea, dar nu știu în ce măsură vei primi înregistrarea.
Poți cere detalii aici, dacă ești client Orange Romania:
https://www.orange.ro/contact/
Sau aici, dacă ești client Orange Romania Communications:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-10-2023 03:42 PM
In factura imi apare tableta dar ii scrie si pretul iar consultantul a zis ca e gratuit. In fine vad eu. Va multumesc foarte mult pentru ajutor. Sincer

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-10-2023 03:47 PM
Poate e undeva și trecut vreun discount .
Cu mare plăcere!
