Oare e normal asa ceva?
Ce beneficii are o vanzatoare de la un magazin orange, atunci cand reuseste sa mai prelungeasca abonamentul cuiva? Sunt foarte dezamagit de o ,,doamna" de la orange shop-ul din Baia Mare, B-dul Unirii nr12.
In data de 31 Dec, mama mea in varsta de 82 de ani, a mers sa-si plateasca abonamentul, pentru a nu o prinde anul nou cu datorii la acest magazin, unde, ghinionul ei, a fost sa dea peste Alexandra D. Platind telefonul i s-a spus de catre respectiva ca are dreptul la un telefon, cica, pentru fidelitate. Mama i-a spus ca nu are nevoie deoarece in primavara ii expira abonamentul si vrea sa si-l prelungeasca si sa-si ia un telefon mai bun. Doamna i-a spus ca nu are nici o legatura aceast ,,cadou de fidelitate" si nu e nici o problema. Mama i-a spus ca nu are ochelari la ea si nu doreste telefon. Pana la urma a convins-o si mama mea a semnat ceva ca si cum ar fi primit telefonul si trebuie sa semneze de primire. Abia acasa a vazut ca abonamentul i s-a mai prelungit cu 12 luni. M-a sunat si m-a rugat sa merg cu ea la magazin, am mers si,.....surpriza. ,,Doamna" foarte sigura pe ea, mi-a spus ca d-na a semnat ca-i de acord sa i se prelungeasca contractul si a semnat asa ca,....pa si la revedere. Am ramas surprins de un astfel de comportament si am scris la orange. Azi au sunat-o tot pe mama si i-au spus ca daca a semnat nu mai poate face nimic. Maine o sa mergem si la protectia consumatorului sa vedem oare chiar nu ne ajuta nimeni? Feriti-va de astfel de practici! Cam asta-i telefonul:-))))))))))