la 11-11-2022 03:54 PM
Acum 2 ani m am portat la orange satul de abonamentul de la vodafone cu net foarte slab(cel putin la mine in oras ). Auzim ca orange ul ar fi cel mai bun, zis si facut m am dus la un orange shoop unde am cerut o oferta, intr un final am cazut de acord sa inchei un contract pe 2 ani cu 25 euro/luna, oferta cuprindea 1 telefon huawei p40 pro cu avans in jur de 600 de lei internet nelimitat si minute nationale plus ceva net si minute in roaming, etc. In principiu multumit de oferta, de servicii si de telefon, mai ales ca ma plictisisem de vechiul meu P10 mate pro. Toate bune si frumoase pana anul acesta cand a trebuit sa plec in Bulgaria, in vacanta. Cu o zi inainte am incercat sa activez roaming ul dar nu am reusit manual si ca sa nu mi mai bat capul fiind presat se ultimele pregatiri pt vacanta, am fugit repede la un orange shoop sa rezolv problema, domnita de la ghiseu foarte de treaba, i am dat datele mi a confirmat ca oferta care o am include si Bulgaria si ca totul e ok, dar mi a spus ca e o oferta noua, fara nici un cost in plus cu mai mult internet in roaming motivand ceva de genul ( ca sunt pe oferta veche si nu cea actualizata), am spus ok si toate cele bune, am plecat multumit spre casa, in scurt timp am inceput sa fiu bombardat de msj de la orange in care ma anunta ca oferta s a activat, roaming ul a fost activat, etc dar nu le am dat importanta in acel moment. Astazi am intrat in my orange sa platesc factura dar intre timp am vazut ofertele de Black friday care mi au starnit curiozitatea (in special P50 pro) care acum e la un pret decent cu prelungire contrat, mai ales ca stiam ca asta e ultima luna din contract mi am zis "am dat lovitura" intru la detalii abonament sa mi confirm ca pot sa fac prelungirea de contract cu un P50 pro dar surpriza contractul meu deja fusese prelungit din 16 06 2022, fix ziua in care am fost sa activez roaming ul, imediat am cautat prin mesaje si intradevar in unul din ele este mentionat "ca abonamentul meu a fost prelungit pana in 2024". Nu mi se pare corect ca un angajat orange sa ti prelungeasca contractul fara sa te informeze sau sa te intrebe daca vrei sa faci alt contract, mai ales ca telefonul era la ea in mana... Cum ar trebuii sa procedez in cazul asta? Si cum as putea rezilia contractul? In momentul de fata imi vine sa renunt la toate serviciile orange...
11-11-2022 04:32 PM - editat 11-11-2022 04:34 PM
Salut Alex,
Bine ai venit in Comunitate!
Banuiesc ca acea "noua oferta" presupunea si un abonament nou. Era bine (ca sa nu zic obligatoriu), sa te anunte ca asta presupune prelungirea abonamentului! De asemenea, banuiesc ca ai si semnat ceva pentru acea prelungire, nu? Daca da...era bine sa fi fost atent la acele documente inainte sa le semnezi. Asta nu e un motiv sa nu te anunte ca urma sa-ti prelungeasca abonamentul.
Personal, eu m-as duce inapoi in shop, si as discuta cu seful de magazin. Nu e ok deloc treaba asta, dar, din pacate, se practica, si inca destul de des. Nici nu stiu cat la suta e vina angajatului, si cat la suta este cerinta sefului sau a Orange-ului. Pentru ca, din nou, profitul (si in special dorinta de a avea cat mai multe abonamente in loc de clienti multumiti) trece peste orice.
Acuma, nu stiu daca se poate face lucrul asta, dar eu unul as cere sa pastreze oferta asta, si sa micsoreze perioada contractuala la cat aveai inainte. Asa ar trebui. Nu e normal sa te trezesti cu abonamentul prelungit fara voia ta. Din nou, probabil ca printre acele hartii era undeva si un contract nou. Dar probabil ca tu ai fost pe graba, ea a profitat de asta si te-a incaltat cu un nou abonament, vezi Doamne, ca sa beneficiezi de "noua oferta".
Deci, eu as judeca lucrurile "la rece". La modul: "ok, am abonamentul prelungit. Nu am fost de acord cu asta. Dar macar e ok oferta actuala?" Daca da, se poate pastra. Cat despre tactica angajatului, sau a conducerii, asta trebuie discutata punctual si nu are legatura cu serviciile primite. Consider ca ar trebui tratate separat.
Daca nu esti multumit nici de abonament, si cu atat mai putin de felul in care a fost prelungit fortat, te poti duce inapoi in shop si ceri sa-l anuleze.
Daca vrei sa pastrezi numarul, sa nu uiti sa-l treci inainte pe prepaid.
la 11-11-2022 04:08 PM
"[...] Cu o zi inainte am incercat sa activez roaming ul dar nu am reusit manual si ca sa nu mi mai bat capul fiind presat se ultimele pregatiri pt vacanta, am fugit repede la un orange shoop sa rezolv problema, domnita de la ghiseu foarte de treaba, i am dat datele mi a confirmat ca oferta care o am include si Bulgaria si ca totul e ok, dar mi a spus ca e o oferta noua, fara nici un cost in plus cu mai mult internet in roaming motivand ceva de genul ( ca sunt pe oferta veche si nu cea actualizata), am spus ok si toate cele bune, am plecat multumit spre casa[...]"
Fix prin frazele astea ti-ai facut abonamentul. Ai fost de acord cu oferta propusa. O neatentie te-a costat P50-ul. In mod normal ar trebui sa ai o copie a contractului (daca ai fost in shop, ar trebui sa existe semnatura ta pe ceva). Vezi daca ai asa ceva si tu.
Varianta pe care o vad ca tu sa poti face ceva este ca Orange sa nu aiba o copie semnata de tine. Poate ar fi bine sa ceri asa ceva.
la 11-11-2022 04:18 PM
Cand am fost sa activez roaming ul, totul a fost strict verbal, nu am semnat nimic. Singurul contract semnat e cel de acum 2 ani de la portare...
la 11-11-2022 04:28 PM
Atunci cere copia semnata de tine. Daca nu se face dovada ca ai semnat... e o problema.
11-11-2022 04:32 PM - editat 11-11-2022 04:34 PM
Salut Alex,
Bine ai venit in Comunitate!
Banuiesc ca acea "noua oferta" presupunea si un abonament nou. Era bine (ca sa nu zic obligatoriu), sa te anunte ca asta presupune prelungirea abonamentului! De asemenea, banuiesc ca ai si semnat ceva pentru acea prelungire, nu? Daca da...era bine sa fi fost atent la acele documente inainte sa le semnezi. Asta nu e un motiv sa nu te anunte ca urma sa-ti prelungeasca abonamentul.
Personal, eu m-as duce inapoi in shop, si as discuta cu seful de magazin. Nu e ok deloc treaba asta, dar, din pacate, se practica, si inca destul de des. Nici nu stiu cat la suta e vina angajatului, si cat la suta este cerinta sefului sau a Orange-ului. Pentru ca, din nou, profitul (si in special dorinta de a avea cat mai multe abonamente in loc de clienti multumiti) trece peste orice.
Acuma, nu stiu daca se poate face lucrul asta, dar eu unul as cere sa pastreze oferta asta, si sa micsoreze perioada contractuala la cat aveai inainte. Asa ar trebui. Nu e normal sa te trezesti cu abonamentul prelungit fara voia ta. Din nou, probabil ca printre acele hartii era undeva si un contract nou. Dar probabil ca tu ai fost pe graba, ea a profitat de asta si te-a incaltat cu un nou abonament, vezi Doamne, ca sa beneficiezi de "noua oferta".
Deci, eu as judeca lucrurile "la rece". La modul: "ok, am abonamentul prelungit. Nu am fost de acord cu asta. Dar macar e ok oferta actuala?" Daca da, se poate pastra. Cat despre tactica angajatului, sau a conducerii, asta trebuie discutata punctual si nu are legatura cu serviciile primite. Consider ca ar trebui tratate separat.
Daca nu esti multumit nici de abonament, si cu atat mai putin de felul in care a fost prelungit fortat, te poti duce inapoi in shop si ceri sa-l anuleze.
Daca vrei sa pastrezi numarul, sa nu uiti sa-l treci inainte pe prepaid.
la 11-11-2022 05:06 PM
Nu am semnat nimic, totul a fost strict verbal...
la 11-11-2022 05:43 PM
Atunci verba volant, scripta manent... 🙂 Daca nu ai nimic semnat, si banuiesc ca ei cu atat mai putin, poti foarte frumos sa te duci sa ceri inapoi abonamentul pe care l-ai avut. Dar din nou, gandeste-te daca oferta asta, asa cum e ea, e totusi ok pentru tine sau nu. Daca da, raman de discutat doar practicile magazinului, daca nu, cu ocazia vizitei, il si reziliezi.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor