anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce beneficii are o vanzatoare de la un magazin orange, atunci cand reuseste sa mai prelungeasca abonamentul cuiva?

ovidiu_18
Junior
Oare e normal asa ceva?
Ce beneficii are o vanzatoare de la un magazin orange, atunci cand reuseste sa mai prelungeasca abonamentul cuiva? Sunt foarte dezamagit de o ,,doamna" de la orange shop-ul din Baia Mare, B-dul Unirii nr12.
In data de 31 Dec, mama mea in varsta de 82 de ani, a mers sa-si plateasca abonamentul, pentru a nu o prinde anul nou cu datorii la acest magazin, unde, ghinionul ei, a fost sa dea peste Alexandra D. Platind telefonul i s-a spus de catre respectiva ca are dreptul la un telefon, cica, pentru fidelitate. Mama i-a spus ca nu are nevoie deoarece in primavara ii expira abonamentul si vrea sa si-l prelungeasca si sa-si ia un telefon mai bun. Doamna i-a spus ca nu are nici o legatura aceast ,,cadou de fidelitate" si nu e nici o problema. Mama i-a spus ca nu are ochelari la ea si nu doreste telefon. Pana la urma a convins-o si mama mea a semnat ceva ca si cum ar fi primit telefonul si trebuie sa semneze de primire. Abia acasa a vazut ca abonamentul i s-a mai prelungit cu 12 luni. M-a sunat si m-a rugat sa merg cu ea la magazin, am mers si,.....surpriza. ,,Doamna" foarte sigura pe ea, mi-a spus ca d-na a semnat ca-i de acord sa i se prelungeasca contractul si a semnat asa ca,....pa si la revedere. Am ramas surprins de un astfel de comportament si am scris la orange. Azi au sunat-o tot pe mama si i-au spus ca daca a semnat nu mai poate face nimic. Maine o sa mergem si la protectia consumatorului sa vedem oare chiar nu ne ajuta nimeni? Feriti-va de astfel de practici! Cam asta-i telefonul:-))))))))))
9 Răspunsuri 9

Jay
Campion certificat
Salut! Cred ca am mai auzit de acest magazin din Baia Mare, in comunitate, nu mai stiu daca este magazin Orange sau este partener.. Nu este ok o astfel de practica si, contractele incheiate intr-un magazin fizic, se pot anula in 24 de ore.. Cele online sau telefonic se pot rezilia in 14 zile.. Am gasit un topic mai vechi aici.. https://comunitate.orange.ro/questions/2048927-reziliat-contract-semnat-shop Ca si informatie suplimentara, mama ta putea sa achizitioneze un telefon si sa prelungeasca abonamentul cu 6 luni inainte de expirare, deci nu era nevoie sa mai astepte.. probabil din acest motiv a putut sa-i dea acel telefon gratis, model care nu cred sa aibă cerere, cu prelungire pe 1 an..

FLo1
#StarMember
Nu compatimasc si nici nu comentez empatia care s-ar astepta. Raspund simplu intrebarii tale: DA, este foarte normal pentru un om de vanzari, mai ales cand are de-a face cu un client care "musca" usor, repede, fara intrebari si care semneaza fara intrebari si piedici complicate. Sunt clientii preferati ai retelei numarul 1: cei mai usor de dus cu.. presu'. Bun venit in adevaratul Orange.

Firefly
Cunoscător
Nu cred... Un telefon asa isi cumpara draga de ea cu maxim 70 de lei si nu se lega la cap 12 luni, plus ca femeia isi dorea un telefon mai bun, oare asta o fi inteles doamna de la Orange ca inseamna 'mai bun'?! Cat de dezamagitor este.... Cum sa profiti de un om batran asa? Trist!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Îmi pare rău pentru situația respectivă! Destul de trist să profiți de pe urmele unei persoane în vârstă.

teacher_
#StarMember
Salut! In general Orange nu încurajează asemenea practici. Ele se întâmplă totuși, deoarece agenții de vânzări au de îndeplinit un target pentru fiecare categorie de abonamente: Voce, Love, Tv, etc... Și astfel apar aceste situații ca cea prezentata de tine, care nu este caz izolat. In general, prin Orange Shop-uri nu se prea întâmplă asta, iar la adresa magazinului prezentat de tine apare Orange Partener. Sper sa rezolvi situația, eventual poti sa postezi aici ce se mai întâmplă.

TheSpecialist
Maestru
Eu totuși refuz sa cred ca asta e politica Orange și pun situația mai mult pe o ambiție personala a angajatului Orange care , clar a înțeles greșit ideea de fidelizare a clientului. Oricum ar fi mama ta poate returna telefonul pur și simplu , în termen de 14 zile și poate cere la schimb unul mai bun cu adevărat, astfel grăbește un pic achiziția pe care o plănuise anul acesta.

FaraUnID
Campion certificat
Intr-o situatie oarecum identica se afla mama unui prieten. Pe final de Decembrie a mers la fostul EuroGSM din Piatra Neamt, actualmente "partener Orange" pentru plata facturii si s-a ales cu prelungire de abonament pentru care i-au bagat pe gat un Oppo A12 in rate + asigurare premium. Asta in conditiile in care mama prietenului nu utilizeaza telefonul decat strict pentru servicii de voce. Pai, mai @ReteauaNumarul1, Oppo A12 este un telefon de sigurare premium? - Oppo A12 este o cutie de chibrituri care costa maxim 600 lei in standard; - Asigurarea Premium este undeva pe la 7 euro lunar; - Dupa 24 de luni avem 7 x 24 = 168 euro pe care o pensionara trebuie sa-i plateasca extra pentru o ascutitoare; - In caz de incident, mai platesti si 50 euro fransiza; Reteaua numarul 1, angajatii ei cu soriciul gros si practicile lor infecte pentru a atinge target-ul!

Razvan
#StarMember
Telefonul nu se poate returna in 14 zile, că a semnat contractul pe loc, însă poate depune o plângere la poliție pentru abuz de încredere și înșelăciune. Orange nu încurajează astfel de practici, însă le permite, căci altfel nu am mai fi auzit de astfel de cazuri.

ovidiu_18
Junior
Va multumesc. Sfaturile m-au ajutat. In urma unei reclamatii pe care am facut-o la orange mama mea a primit un raspuns telefonic prin care i s-a spus ca nu mai are ce sa faca. A semnat asa ca ramane cu telefonul. Rezolvare tipic romaneasca. Am solicitat un raspuns in scris cu care o sa mergem la politie si la protectia consumatorului, daca v-a fi cazul.