anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activarea unui abonament nou

vladut12am
Cunoscător certificat

Salutare tuturor!

Tocmai am renunțat definitiv adineauri la Yoxo din motivul suportului deficitar pe care acesta îl oferă. Am stat, m-am gândit și am decis că un abonament Smart la 5.5 euro/lună oferă aceleași beneficii ca cel Yoxo la 49 lei/lună, fiind diferență destul de mare între prețurile acestora.

Am văzut că atunci când activez un abonament cu un nou număr de telefon am și opțiunea de solicitare a cartelei eSIM ceea ce sună minunat. Cu contractul cum se face? Se poate trimite în format digital la fel ca profilul eSIM, fără să fie nevoie de transportul acestuia prin curier? Știu că la Digi, dacă activezi un abonament de telefonie mobilă, îți vine contractul direct pe adresa de e-mai indicată de tine și poți opta și pentru eSIM.

Aștept răspunsurile voastre.

O seară frumoasă vă doresc!🙂

1 Soluţie acceptată‚

vladut12am
Cunoscător certificat

Vă mulțumesc mult pentru răspunsuri și pentru încurajare!🙂

Am activat un număr nou ușor de ținut minte cu abonamentul Smart (5.5 euro = 27.5 lei) care oferă totul nelimitat național + acces la 5G+ ca cel Yoxo la 49 lei.

Tot procesul a fost mai ușor decât mă așteptam.
Am primit contractul și codul QR pentru eSIM pe mail imediat după ce am finalizat comanda și am instalat profilul eSIM cu numărul asociat. Simplu!🙂

Doar că a trebuit să stau să bâjbâi prin pașii necesari pentru finalizarea comenzii, fiind pentru prima dată când fac asta.

Inițial, am optat direct pentru eSIM, dar la pasul cu datele de livrare mi s-a atras atenția că n-am completat numărul de contact și nici n-am putut să-l scriu fiindcă nu-mi apărea niciun câmp. 

Ulterior, am revenit la coș unde am optat de data asta pentru cartelă SIM fizică și s-a rezolvat. Am completat datele de livrare, inclusiv numărul de contact. După aceea, am revenit la coș unde am optat pentru eSIM și nu mi-a mai apărut atenționarea respectivă și astfel am putut finaliza comanda.

Weekend plăcut!🙂

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

MihaiC99
Începător

Cea mai buna decizie.

Însă probabil ar fi urmat și oferte mai bune de Black Friday.

Eu m-am portat online și am optat pentru oferta disponibila la acel moment in magazinul online.

Contractul l-am primit prin email.

vladut12am
Cunoscător certificat

Povestește te rog cum se procedează! După ce solicit abonamentul online, în cât timp se procesează activarea lui?

Eu am făcut portare.

In cazul tau cred că este vorba de migrare.

In cazul portarii am primit un SIM provizoriu care a sosit în 4 zile lucrătoare și a fost nevoie sa sun la 300 pentru activarea lui.

Prin mail am primit un link pentru demararea procedurii de portare unde am ales data portarii.

Până la data portarii am putut folosi ambele numere.

https://www.orange.ro/help/cum-portez-online-un-numar-de-telefon-in-reteaua-orange 

vladut12am
Cunoscător certificat

Vreau un număr nou cu abonament.

Am inteles, in acest caz totul ar trebui sa se proceseze rapid fara probleme.

Din păcate nu am achiziționat abonamentul astfel și nu îți pot oferi mai multe informații.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Felicitări pentru decizia luată și să te bucuri de beneficiile oferite de acesta.

Este o decizie foarte bună!

Baftă!

Pololică
#StarMember

30 de lei doar pentru 5G... Nu m-aș fi dus așa de mult cu plata. 

Legat de cealaltă întrebare (cu eSim): recomandarea ar fi să urmezi pașii din comanda online. Știu ca sunt două variante:

  • Abonamentul trece pe sim-ul curent și, apoi intri în My Orange și scanezi codul qr
  • Primești direct codul qr la comanda

 

 

vladut12am
Cunoscător certificat

Vă mulțumesc mult pentru răspunsuri și pentru încurajare!🙂

Am activat un număr nou ușor de ținut minte cu abonamentul Smart (5.5 euro = 27.5 lei) care oferă totul nelimitat național + acces la 5G+ ca cel Yoxo la 49 lei.

Tot procesul a fost mai ușor decât mă așteptam.
Am primit contractul și codul QR pentru eSIM pe mail imediat după ce am finalizat comanda și am instalat profilul eSIM cu numărul asociat. Simplu!🙂

Doar că a trebuit să stau să bâjbâi prin pașii necesari pentru finalizarea comenzii, fiind pentru prima dată când fac asta.

Inițial, am optat direct pentru eSIM, dar la pasul cu datele de livrare mi s-a atras atenția că n-am completat numărul de contact și nici n-am putut să-l scriu fiindcă nu-mi apărea niciun câmp. 

Ulterior, am revenit la coș unde am optat de data asta pentru cartelă SIM fizică și s-a rezolvat. Am completat datele de livrare, inclusiv numărul de contact. După aceea, am revenit la coș unde am optat pentru eSIM și nu mi-a mai apărut atenționarea respectivă și astfel am putut finaliza comanda.

Weekend plăcut!🙂