la 07-01-2025 10:43 AM
Neata!
In aceasta dimineata in jurul 8 am incercat sa cumpar un abonament. Dupa ce am ales abonamentul a aparut un pas de confirmare in care mi se trimitea un cod prin sms. Am asteptat cateva minute, timp in care nu am primit niciun sms. Am selectat optiunea de a fi retrimis acel cod insa la fel. Dupa ceva timp am primit notificarea ca "nu poti merge mai departe. Te rugam sa incerci in 24 ore".
Am luat legatura cu Orange support unde am descris problema iar "solutia" a fost.. sa incerc din nou maine.
Fara nicio explicatie vizavi de motivul pentru care nu am primit sms-ul. M-as fi asteptat minim la un "ne cerem scuze, deblocam acel timeout de 24 ore si va rugam sa incercati din nou ACUM".
Care ar fi rolul celor de la suport mai exact? Nu afli ce s-a intamplat, nu te pot ajuta.
Si cum de nu poti trece usor la abonament, acest holy grail al tuturor firmelor de telefonie? Din contra, incheierea unui abonament ar tebui sa fie cea mai stupid de simpla chestie pe care o poti face. Poate ar trebui sa vad si ofertele altora..
07-01-2025 11:21 AM - editat 07-01-2025 11:22 AM
Salut,
Atunci când soliciți in mod repetat trimiterea unui SMS (într-un interval scurt de timp) este normal să îți apară un astfel de mesaj.
Probabil a fost o eroare, același lucru l-am pățit când am dorit să recuperez adresa de email yahoo.
Poți încerca mâine și dacă nu funcționează ia legătura cu ei pentru a găsi o solutie.
Daca te grăbești poți încerca și într-un Orange shop (posibil sa aibe aceași oferta disponibila).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor