la 24-10-2024 11:22 AM - editat ultima oară la 24-10-2024 11:29 AM de DanielaH
Bună ziua! Cum pot lua legătura cu cei de la ofertare mai rapid. Am avut o solicitare și au trecut cele 3 zile și nu m-au contactat
24-10-2024 11:27 AM - editat 24-10-2024 11:28 AM
Eu în luna septembrie am sunat la 300 și cei de acolo mau transferat direct la departamentul retenție și am reînnoit un abonament. Suna la 300 pana în ora 18, și te transfera ei direct. Le spui ca te interesează o oferta de prelungire
la 24-10-2024 11:40 AM
Am sunat, dar nu m-au redirecționat. Mi-au zis să aștept să mă contacteze ei
la 24-10-2024 12:37 PM
Salut,
Daca ai făcut o sesizare prin formularul de contact atunci sigur vei fi contactat de departamentul abilitat.
Termenul este de aproximativ 5 zile.
Poți cere informații despre sesizare și prin intermediul chatului.
Operatorii au posibilitatea de a urgenta stadiul sesizării.
Mult noroc!
la 24-10-2024 01:13 PM
Salutare!
Ce inseamna pentru tine "rapid" si care a fost perioada la care au zis ca revin cu telefon? De obicei, la modificari sau fidelizari nu prea se depaseste saptamana.
la 24-10-2024 01:53 PM
Salutare!
În câteva zile te vor contacta oricum. De la 300 m-au redirecționat și pe mine în trecut către Ofertări.
Cred că există oferte bine și în magazinul online sau în magazinele fizice.
Depinde însă ce te interesează la modul concret!
Baftă!
la 25-10-2024 09:18 AM
@ANDREICHELU, găsești aici toate modalitățile de contact pentru Serviciul Clienți.
Dar, dacă ai făcut deja o sesizare la noi, indiferent prin ce canal, nu mai este nevoie de alta. Situația ta este în atenția colegilor noștri spre verificare și vei fi contactat în termenul promis.
Te așteptăm să revii cu vești bune.
la 25-10-2024 09:32 AM
Salut @ANDREICHELU,
Faci o cerere de portare către un alt furnizor si in aceeași zi vei primi un SMS cu o noua oferta sau te va contacta cineva. Asa e cel mai rapid daca vrei sa primesti o oferta buna.
la 25-10-2024 09:52 AM
Numai sa nu duci procesul pana la capat si sa te trezesti cu niste penalizari.🙂
la 25-10-2024 11:01 AM
@MihaiC99 nu exista penalizări daca ești in afara perioadei contractuale. Hai sa nu oferim informații eronate care ar putea constrânge pe cineva sa facă o alegere mai buna. In plus poți primi asistenta din partea Orange pentru a anula cererea de portare si astfel rezolvi tot ce e nevoie.
la 25-10-2024 11:07 AM
De unde știi @RafaHelper că este în afara perioadei contractuale?
In procesul de portare pot apărea multe erori ce pot pune clientul pe drumuri sau într-o situație neplăcută.
Totul trebuie luat treptat, intai discuți cu furnizorul și poți chiar refuza primele oferte.
Sa nu luam masuri drastice doar pentru că suntem supărați.
la 25-10-2024 11:20 AM
@MihaiC99 tocmai, nimeni nu stie. Sau poate știi tu ceva ce noi nu stim?
In procesul de portare nu apar erori decât daca se intervine greșit.
Nu cred ca exista un ghid al "Cum ai acces la cea mai buna oferta Orange" pentru a spune ca trebuie sa iei totul "treptat" sau pas cu pas.
A face o cerere de portare nu este o măsura drastica ci reprezintă acțiunea utilizatorului de a cere o oferta mai buna si mai rapid.
Repet, hai sa nu oferim informații eronate care ar putea constrânge pe cineva sa facă o alegere mai buna.
la 25-10-2024 11:35 AM
Doar pentru că avem opinii diferite nu trebuie sa ne supărăm.
Tu ai plecat de la premisa că clientul este în afara perioadei contractuale.
Eu plec de la premisa că clientul se afla in perioada contractuala.
Eu voi alege întotdeauna varianta mai sigura în care pot apărea mai puține complicații.
Cât despre "informații eronate" consider că ești subiectiv in acest moment.
la 25-10-2024 11:38 AM
@ANDREICHELU, hai să clarificăm situația, te rog. Ești în perioada contractuală sau în afara ei? Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor