la 23-02-2025 11:15 AM
Salutare. Nu sunt nou pe aici, am mai tot apelat la comunitate, cand a fost vorba sa caut ceva informatii, dar acum ma aflu intr-o postura in care, nu reusesc sa gasesc nimic despre situatia mea, asa ca am decis sa postez.
Dupa mulgi studii pe site-ul/magazinul online Orange, am gasit un "gimmick" daca-i pot spune asa, prin care as putea beneficia de o super oferta, dar ca sa vezi, nu merge, ca daca mergea nu mai postam aici😂. Problema principala fiind ca de obicei, cand m-am confruntat cu o situatie pe site-ul orange, lipsa de termeni si conditii(usor accesibili si/sau de inteles), sau asa de bine "impamantati", ca nu-i gasesti nici cu lopata. De aceea si ajung sa caut info pe aici.
Dupa cum puteti observa in capturile atasate ca, exista posibilitatea de migrare a unei cartele prepay orange la oricare abonament cu 50% reducere pe 24 luni + achizitionarea unui telefon de la reconditionate (am pus s22 ca exemplu, este la fel cu oricare telefon reconditionat).
1) Prima problema este ca, daca ma loghez in cont, nu mai imi apare aceasta posibilitate, sa bifez ca vreau cu abonament redus, deci ambele capturi sunt facute delogat din cont.
2) Orice numar prepay as introduce, dar absolut orice numar, ca sa ma fac bine inteles, zice ca nu este eligibil.
Vreau si eu sa stiu termenii si conditiile pentru a beneficia de aceasta oferta. Unde e problema, sau doar e o campanie mincionoasa?
Culmea face ca, tocmai am vorbit cu cineva de la fidelizare, fiindca s-a nimerit sa intre un abonament in posibilitatea de fidelizare, iar domnisoara, pe buna dreptate, mi-a spus ca nu cunoaste site-ul si ca functioneaza diferit fata de ce fac ei, dar sunt destule reclamati cu erori de pe site si pagini care afiseaza diverse lucruri eronat. Si ca ce vedeti si voi in aceste capturi sa fie doar o eroare, eu insistand ca exista un "buton" special pe care il comut daca vreau cu reducerea de 50%. Adica cine ar fi atat de.... intelegeti voi, incat sa puna un buton special, care practic incarca o codificare HTML(daca zic bine), fiindca pagina isi da refresh, nu ramane blocata + ca in momentul cand ajung in cos practic inca este aplicata aceasta actiune.
Multumesc
23-02-2025 11:49 AM - editat 23-02-2025 12:36 PM
Salut,
Eu pot accesa oferta.
la 23-02-2025 02:06 PM
Salut, ești și logat in cont?
la 23-02-2025 02:13 PM
Da, sunt logat.
Daca nu reușești ai metodele de contact magazin online mai jos:
https://comunitate.orange.ro/t5/magazin-online/contact-magazin-online/td-p/44921
Ciudat este că nu am găsit nici eu regulamentul.
la 23-02-2025 02:02 PM
Salutare!
Dacă nu reușești, mâine intri pe produse până ți se deschide o fereastră pop-up care te întreabă dacă ai nevoie de ajutor. Apeși pe ,,da" și intri în legătură cu ei ( cei de la magazinul online). Sau mai ai varianta să le scrii din secțiunea Contact .
Eu așa fac atunci când nu reușesc la o comandă, adică nu mai insist, iau legătura cu ei.
Baftă!
23-02-2025 04:05 PM - editat 23-02-2025 04:07 PM
Salut. În general, pentru abonamentele cu reducere 50%, în cazul PPY cu migrare la abonament, condițiile sunt similare cu oferta ”Prepay Loyalty SIM Only”, ceea ce presupune o vechime activă a numărului PPY de minim 6 luni.
Atașat textul, deși este aplicat ofertei SIM Only (adică fără telefon).
Ca regulă principală: Ofertele pentru care numărul este eligibil le poți afla accesând contul tău aici: https://www.orange.ro/accounts/login-user
Exemplu: Am verificat un număr cu 2 luni vechime, portat și nu este eligibil. Altele cu ani vechime.... apar ca fiind eligibile pentru această achiziție/migrare.
SFAT: Accesează magazinul de pe numărul PPY pe care dorești să-l migrezi la abonament, iar dacă este eligibil atunci nu vei avea probleme pe fluxul de cumpărare / confirmare date / migrare PPY la abonament. Numai bine.
23-02-2025 04:20 PM - editat 23-02-2025 04:20 PM
Mulțumesc pentru răspuns. Da într-adevăr, numărul pe care vreau să-l migrez, nu are 6 luni vechime. Este deja înrolat în contul myorange, deci nu are cum să-mi apara in momentul când vreau sa plasez logat. Dar delogat, am incercat sa fac cu numărul prepay a unui prieten, pe care îl deține de mai bine de 10 ani și mi-a spus că nu este eligibil. Deci ce se poate concluziona și dacă se poate va rog sa mi se și confirme, este că:
1) Nr prepay trebuie să aibă minim 6 luni vechime
2) trebuie sa fie înregistrat în contul de client/myorange
Practic o simulare fara a fi logat, este degeaba și reprezintă o eroare, intrucat nu se poate confirma eligibilitatea reală a unui nr. prepay.
la 23-02-2025 04:25 PM
Eu îți pot confirma că am prepay-ul activat de peste peste 6 luni (maxim un an).
la 23-02-2025 04:49 PM
Cele 6 luni să fie .... active, adică nu cu perioade aleatorii de ”grație”. Alte cauze nu ar trebui să fie.
2. Ca să te conectezi și să finalizezi o comandă în magazinul online este necesar să ai un cont MyOrange, iar dacă numărul de pe care faci comanda (adică numărul din contul MyOrange) nu este eligibil atunci nu vei putea finaliza comanda.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor