la 25-10-2024 09:55 PM
Eu am schimbat o oferta pe abonament pe un număr de Orange dar la număr cum este de telefon am pus un Nr de la alt operator și în factura îmi apare acel număr că scrie Nr orange existent de scrie asta
la 25-10-2024 10:31 PM
Salutare! Încarcă o imagine cu factura, că nu am înțeles ce vrei să spui mai exact. Mulțumesc cu recunoștință!
la 25-10-2024 11:08 PM - editat ultima oară la 26-10-2024 02:28 PM de MihaelaA
cred că este un abonament nou deschis de tată dar nu a vrut să îl deschidă la făcut din greșeală
25-10-2024 11:36 PM - editat 25-10-2024 11:37 PM
Salut,
Încearcă să blurezi datele personale.
Ia legătura cu serviciul clienti prin metodele uzuale de contact (in mod normal titularul trebuie să facă asta) pentru anulare contract, daca sa făcut online ai la dispozitie 14 zile.
https://www.orange.ro/contact/?srsltid=AfmBOoqsBz82DcaZvUr86AppHnvezj3gOOUkC5XNT7XNVP0n5wT3aw7a
la 26-10-2024 05:05 AM
Salutare!
Dacă ai făcut portare sau altceva și ai trecut un număr greșit, contactează-i de urgență prin Chat Djingo sau din secțiunea Contact pentru a clarifica problema.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor