la 04-02-2025 08:31 AM
Buna ziua. Am un esim Yoxo pe o tableta, asociata unui abonament de 2€. Datorita unor probleme, tableta a fost resetata si acum nu ma mai pot liga in contul Yoxo, in aplicație, pentru a-mi putea gestiona abonamentul, deoarece am uitat parola…si nici de mailul utilizat ca user nu sunt foarte sigur. Exista vreo posibilitate de a fi ajutat in aceasta problema, in ideea un care as vrea sa-mi pastrez numarul…gen resetare credentiale sau ceva de genul? Mulțumesc anticipat.
04-02-2025 08:38 AM - editat 04-02-2025 08:39 AM
Salut,
In cazul resetării parolei, pașii sunt simpli:
Resetarea parolei pentru contul YOXO
Dacă ai uitat parola contului tău YOXO, o poți reseta urmând acești pași:
Asigură-te că verifici și folderul de spam dacă nu găsești e-mailul în inbox.
Daca ai uitat mailul utilizat, atunci încearcă:
https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-un-operator-pentru-asistenta-yoxo/
la 04-02-2025 08:34 AM
Precizez ca am incercat optiunea de “resetare parola” dar ma trimite in resetarea parolei contului meu de My Orange, nu Yoxo.
la 04-02-2025 09:26 AM
E ok. Poţi continua acolo, că va face referire la adresa de email a contuui tău Yoxo, chiar dacă platforma este cea de la MyOrange.
la 04-02-2025 09:45 AM
Multumesc. Mai încerc odată.
la 04-02-2025 09:52 AM
Imi pare rău, dar dupa ce introduc adresa de mail asociata contului Yoxo, in vederea resetarii parolei, primesc mailul de resetare in care se face referire DOAR la numele de utilizator si parola contului meu my orange. Nimic despre contul Yoxo.
la 04-02-2025 09:57 AM
Contactează serviciul clienți yoxo, din aplicație, prin chat și vei primi suportul necesar.
Pe viitor trebuie sa te asiguri că nu folosești aceleași date de identificare pentru ambele conturi (ideal ar fi sa folosești adrese de mail diferite/parole diferite, yoxo/my Orange).
la 04-02-2025 10:04 AM
Nu contează. Important este să ai adresa de email cu parola cunoscută (resetată) după care te loghezi cu acele date în Yoxo.
04-02-2025 08:38 AM - editat 04-02-2025 08:39 AM
Salut,
In cazul resetării parolei, pașii sunt simpli:
Resetarea parolei pentru contul YOXO
Dacă ai uitat parola contului tău YOXO, o poți reseta urmând acești pași:
Asigură-te că verifici și folderul de spam dacă nu găsești e-mailul în inbox.
Daca ai uitat mailul utilizat, atunci încearcă:
https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-un-operator-pentru-asistenta-yoxo/
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor