anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Date de logare cont Yoxo uitate

ductilul
Începător

Buna ziua. Am un esim Yoxo pe o tableta, asociata unui abonament de 2€. Datorita unor probleme, tableta a fost resetata si acum nu ma mai pot liga in contul Yoxo, in aplicație, pentru a-mi putea gestiona abonamentul, deoarece am uitat parola…si nici de mailul utilizat ca user nu sunt foarte sigur. Exista vreo posibilitate de a fi ajutat in aceasta problema, in ideea un care as vrea sa-mi pastrez numarul…gen resetare credentiale sau ceva de genul?  Mulțumesc anticipat. 

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

In cazul resetării parolei, pașii sunt simpli:

Resetarea parolei pentru contul YOXO

Dacă ai uitat parola contului tău YOXO, o poți reseta urmând acești pași:

  1. Accesează aplicația YOXO sau site-ul YOXO.
  2. La ecranul de autentificare, apasă pe opțiunea "Ai uitat parola?".
  3. Introdu adresa de e-mail asociată contului tău YOXO.
  4. Vei primi un e-mail cu instrucțiuni pentru resetarea parolei. Urmează link-ul din e-mail pentru a seta o nouă parolă.

Asigură-te că verifici și folderul de spam dacă nu găsești e-mailul în inbox.

Daca ai uitat mailul utilizat, atunci încearcă:

  • Verifică adresele de e-mail pe care le folosești în mod obișnuit, căutând eventuale mesaje primite de la YOXO.
  • Dacă nu reușești să identifici adresa de e-mail, contactează Serviciul Clienți YOXO prin secțiunea Messenger din aplicația mobilă YOXO.
  • Alternativ, poți suna la 300 (apel taxat) pentru asistență suplimentară.

https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-un-operator-pentru-asistenta-yoxo/ 

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

ductilul
Începător

Precizez ca am incercat optiunea de “resetare parola” dar ma trimite in resetarea parolei contului meu de My Orange, nu Yoxo. 

E ok. Poţi continua acolo, că va face referire la adresa de email a contuui tău Yoxo, chiar dacă platforma este cea de la MyOrange.

Multumesc. Mai încerc odată. 

Imi pare rău, dar dupa ce introduc adresa de mail asociata contului Yoxo, in vederea resetarii parolei, primesc mailul de resetare in care se face referire DOAR la numele de utilizator si parola contului meu my orange. Nimic despre contul Yoxo. 

Contactează serviciul clienți yoxo, din aplicație, prin chat și vei primi suportul necesar.

Pe viitor trebuie sa te asiguri că nu folosești aceleași date de identificare pentru ambele conturi (ideal ar fi sa folosești adrese de mail diferite/parole diferite, yoxo/my Orange).

Nu contează. Important este să ai adresa de email cu parola cunoscută (resetată) după care te loghezi cu acele date în Yoxo.

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

In cazul resetării parolei, pașii sunt simpli:

Resetarea parolei pentru contul YOXO

Dacă ai uitat parola contului tău YOXO, o poți reseta urmând acești pași:

  1. Accesează aplicația YOXO sau site-ul YOXO.
  2. La ecranul de autentificare, apasă pe opțiunea "Ai uitat parola?".
  3. Introdu adresa de e-mail asociată contului tău YOXO.
  4. Vei primi un e-mail cu instrucțiuni pentru resetarea parolei. Urmează link-ul din e-mail pentru a seta o nouă parolă.

Asigură-te că verifici și folderul de spam dacă nu găsești e-mailul în inbox.

Daca ai uitat mailul utilizat, atunci încearcă:

  • Verifică adresele de e-mail pe care le folosești în mod obișnuit, căutând eventuale mesaje primite de la YOXO.
  • Dacă nu reușești să identifici adresa de e-mail, contactează Serviciul Clienți YOXO prin secțiunea Messenger din aplicația mobilă YOXO.
  • Alternativ, poți suna la 300 (apel taxat) pentru asistență suplimentară.

https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-un-operator-pentru-asistenta-yoxo/