anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare cartela abonament comandat online

LeBoB
Începător
Am comandat online un telefon impreuna cu un abonament nou pentru sotia mea. Am pus cartela cu abonamentul nou in telefon de aseara si inca nu s-a activat. In aplicatia MyOrange apare doar abonamentul meu si cand vreau sa adaug numarul de telefon al noului abonament primesc mesaj ca acesta este suspendat. ce este de facut?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

@LeBoB , bun venit în Comunitate!

Abonamentul nou se activează odată cu livrarea comenzii, în maximum 2 ore de la primirea SIM-ului prin curier. Există și situații punctuale, izolate în care nu se întâmplă acest lucru. Dacă după primirea cartelei, introducerea ei în telefon și trecerea celor 2 ore aceasta nu s-a activat automat, este recomandată trimiterea unui e-mail pe adresa magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon și seria SIM-ului primit sau un apel la 300. Uite aici mai multe detalii - https://comunitate.orange.ro/questions/2660578-activez-abonament-magazinul-online-orange

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

svetalex
Maestru
Poţi activa cartela SIM pe care ai primit-o impreună cu telefonul achiziţionat online sau în urma prelungirii sau modificării abonamentului tău: din My Orange online urmând paşii: După autentificare în cont selectează opţiunea Servicii și apoi, din meniul lateral alege Schimbare SIM Introdu seria noii cartele, mai exact primele 13 cifre Apasă apoi butonul trimite şi cartela ta SIM se va schimba în câteva momente Pentru mai multe detalii acceseaza link-ul următor: https://www.orange.ro/help/cum-activez-o-cartela-sim-primita-in-urma-unei-comenzi-din-magazinul-online-97

Vlad_D
Junior entuziast
sunati la 300 si cereti activarea

mihai_13
Maestru
Cartele sim trebuie sa o activezi din contul tau Orange... https://www.orange.ro/help/cum-activez-o-cartela-sim-primita-in-urma-unei-comenzi-din-magazinul-online-97

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver
@svetalex: Răspuns ”out of topic”. Numărul este NOU, nu existent. Inițiatorul a menționat problema de bază: Nu se regăsește numărul de abonament nou achiziționat în profilul de pe MyOrange. Se pare că trebuie așteptat să se sesizeze specialiștii Orange. Sau un apel la 300 / mesaj pe Djingo.

DanielaH
Moderator

@LeBoB , bun venit în Comunitate!

Abonamentul nou se activează odată cu livrarea comenzii, în maximum 2 ore de la primirea SIM-ului prin curier. Există și situații punctuale, izolate în care nu se întâmplă acest lucru. Dacă după primirea cartelei, introducerea ei în telefon și trecerea celor 2 ore aceasta nu s-a activat automat, este recomandată trimiterea unui e-mail pe adresa magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon și seria SIM-ului primit sau un apel la 300. Uite aici mai multe detalii - https://comunitate.orange.ro/questions/2660578-activez-abonament-magazinul-online-orange

DanielaH
Moderator
@LeBoB, s-a activat abonamentul?

LeBoB
Începător
Da. Abonamentul s-a activat după ce am vorbit în call center la 300