Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salut tuturor!
Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.
Prezența într-un Orange shop este necesară doar la portarea din altă rețea (procesul poate fi început și online, dar finalizarea se face doar în magazin) sau la achiziția unui număr nou de abonament pe un client existent (pe același cod de abonat).
Singura condiție este să dețineți (sau să vă creați) un cont My Orange.
Pașii pentru activarea unui abonament nou (cu sau fără achiziție de telefon) sunt:
Fluxul pentru migrarea de la PrePay la abonament (cu sau fără achiziție de telefon) este asemănător cu cel descris mai sus, cu câteva mențiuni suplimentare:
Abonamentul nou se activează odată cu livrarea comenzii, în maximum 2 ore de la primirea SIM-ului prin curier.
Există și situații punctuale, izolate în care nu se întâmplă acest lucru. Dacă după primirea cartelei, introducerea ei în telefon și trecerea celor 2 ore aceasta nu s-a activat automat, este recomandată trimiterea unui e-mail pe adresa magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon și seria SIM-ului primit.
Răspunsuri
@Mihaela: util sper pentru toți doritorii care vor activa un abonament standard. Totuși, similar aplicației yoxo, cred că se putea și o scanare de serie SIM, nu introducerea manuală, mai ales la SIM-urile mai noi.
Foarte util
Destul de bine explicat și foarte utile explicațiile! Mulțumim!
Alege alt operator, Orange fura!!!
Situatia punctuala, izolata s-a repetat deja de 2 ori in interval de o saptamana, la activare unui abonament de date si la activarea unui abonament de voce, care inca nu este activat.
Da, am abonamentul de 3 zile si inca nu e activat!
Atunci ia legătura cu suportul Orange și vezi ce se întâmplă!
Oamenii vostri habar nu au despre asa ceva. Am fost ieri in Orange Crangasi, care s-au inchinat cand au auzit ca vreau sa activez abonamentul si m-au pasat la un Orange Shop. Astazi, la Victoriei, am pierdut 30 min si n-am rezolvat nimic. Pur si simplu personalul dvs. si al partenerilor este sub orice critica.
@Asd, ne dai mai multe detalii despre situația ta, te rog?
Da. Abonament nou incheiat online. Am primit sim-ul prin curier, nimeni n-a auzit de activarea abonamentului.
@Asd, îmi pare rău pentru situația ta.
Când ai primit SIM-ul? Cum este menționat și în topic, există și situații izolate în care în care SIM-ul nu se activează automat. În acest caz este recomandată trimiterea unui e-mail pe adresa magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon și seria SIM-ului primit. Ai încercat și așa?
citez: "Prezența într-un Orange shop este necesară doar la portarea din altă rețea (procesul poate fi început și online, dar finalizarea se face doar în magazin) sau la achiziția unui număr nou de abonament pe un client existent (pe același cod de abonat)."
Eu am procedat exact asa, pentru ca nu sunt nici client nou si nici nu am portat un abonament la Orange
Intre intrebarile dvs. si descrierea topicului este o fractura logica. Si nu este a mea, in niciun caz. Asta imi dovedeste, din ce in ce mai pregnant, ca Orange nu mai da 2 bani pe customer care, mai ales in cazul abonatilor cu vechime (22 ani in retea).
@Asd, s-a activat abonamentul?
Da, ieri, dupa ce am mai facut inca o solicitare de activare.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.