Întrebare fară răspuns

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor!

Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.

 

Prezența într-un Orange shop este necesară doar la portarea din altă rețea (procesul poate fi început și online, dar finalizarea se face doar în magazin) sau la achiziția unui număr nou de abonament pe un client existent (pe același cod de abonat).

 

Singura condiție este să dețineți (sau să vă creați) un cont My Orange.

 

Pașii pentru activarea unui abonament nou (cu sau fără achiziție de telefon) sunt:

  • Vă alegeți tipul de abonament dorit („Alege”/ „Doresc un abonament nou”)
  • Vă autentificați în contul My Orange  
  • Vă alegeți un număr de telefon dintr-o fereastră care conține o listă cu numere de telefon disponibile

 

 

  • Apăsați butonul „Cumpără”, apoi „Scaneaza CI” unde trebuie să faceți o captură a cărții de identitate
  • Introduceți adresa de e-mail și numărul de telefon de contact, apoi datele de livrare
  • Veți primi un e-mail cu confirmarea comenzii

 

 

  • Livrarea se face în 1-3 zile lucrătoare prin curier, iar contractul se primește prin e-mail

 

 

Fluxul pentru migrarea de la PrePay la abonament (cu sau fără achiziție de telefon) este asemănător cu cel descris mai sus, cu câteva mențiuni suplimentare:

  • Introduceți numărul PrePay pe care doriți să-l migrați
  • După ce ați apăsat butonul ”Scaneaza CI”, va apărea un ecran în care va trebui să introduceți un cod OTP de 6 cifre pe care îl veți primi pe SMS
  • După scanare va trebui să introduceți seria SIM-ului pe care îl migrați
  • Cartela PrePay trebuie să fi fost activată cu cel puțin 3 luni în urmă și să nu fie suspendată

 

Abonamentul nou se activează odată cu livrarea comenzii, în maximum 2 ore de la primirea SIM-ului prin curier.

Există și situații punctuale, izolate în care nu se întâmplă acest lucru. Dacă după primirea cartelei, introducerea ei în telefon și trecerea celor 2 ore aceasta nu s-a activat automat, este recomandată trimiterea unui e-mail pe adresa magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon și seria SIM-ului primit.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Mihaela: util sper pentru toți doritorii care vor activa un abonament standard. Totuși, similar aplicației yoxo, cred că se putea și o scanare de serie SIM, nu introducerea manuală, mai ales la SIM-urile mai noi.

Foarte util

Iulia_11
Iulia_11

Iulia_11

User level
Nivel
0
78 / 100
puncte
Custom field 2
Iulia_11

Situatia punctuala, izolata s-a repetat deja de 2 ori in interval de o saptamana, la activare unui abonament de date si la activarea unui abonament de voce, care inca nu este activat.

Oamenii vostri habar nu au despre asa ceva. Am fost ieri in Orange Crangasi, care s-au inchinat cand au auzit ca vreau sa activez abonamentul si m-au pasat la un Orange Shop. Astazi, la Victoriei, am pierdut 30 min si n-am rezolvat nimic. Pur si simplu personalul dvs. si al partenerilor este sub orice critica.

Asd
Asd

Asd

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
Asd

@Asd, ne dai mai multe detalii despre situația ta, te rog?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Da. Abonament nou incheiat online. Am primit sim-ul prin curier, nimeni n-a auzit de activarea abonamentului.

Asd
Asd

Asd

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
Asd

@Asd, îmi pare rău pentru situația ta.
Când ai primit SIM-ul? Cum este menționat și în topic, există și situații izolate în care în care SIM-ul nu se activează automat. În acest caz este recomandată trimiterea unui e-mail pe adresa magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon și seria SIM-ului primit. Ai încercat și așa?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

citez: "Prezența într-un Orange shop este necesară doar la portarea din altă rețea (procesul poate fi început și online, dar finalizarea se face doar în magazin) sau la achiziția unui număr nou de abonament pe un client existent (pe același cod de abonat)."
Eu am procedat exact asa, pentru ca nu sunt nici client nou si nici nu am portat un abonament la Orange
Intre intrebarile dvs. si descrierea topicului este o fractura logica. Si nu este a mea, in niciun caz. Asta imi dovedeste, din ce in ce mai pregnant, ca Orange nu mai da 2 bani pe customer care, mai ales in cazul abonatilor cu vechime (22 ani in retea).

Asd
Asd

Asd

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
Asd

@Asd, s-a activat abonamentul?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Da, ieri, dupa ce am mai facut inca o solicitare de activare.

Asd
Asd

Asd

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
Asd

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!