Întrebare fară răspuns

Probleme activare optiune PrePay

Am cartela prepay, cu optiunea 5 €. E o saptamana de cand incerc sa fac activarea optiunii, dar toate incarcarile mele au dat gres. Am sunat de 3x la serviciul 300 si nu ma pot ajuta din sistem. Cica e o problema. Ultima oara m-au trimis pe site. Mi-am facut cont si asa am aflat ca optiunea e activa. Insa pe telefon, prin *100# imi zice ca nu am nici o optiune activa. E ceata totala. Am nevoie de acest nr de tel, deoarece il folosesc la serviciu. Concluzie: am credit de 5,05€, pe tel imi zice ca nu am optiune activa, pe My Orange zica ca e activa.. HELP ME PLEASE!!!

cati.
cati.

cati.

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
cati.
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@cati.: Bun venit in Comunitate. Verifica resursele alocate nu optiunea daca este activa. Este mai sigur! Poti avea resurse si optiunea sa fie dezactivata. Deci mai sigur verifica resursele de pe cont (fie prin *100# fie din MyOrange), pentru ca optiunea nu e obligatoriu sa apara la "Optiuni active". Dar mesaj de alocare a resurselor aferente optiunii de 5 euro ai primit? Sau doar faptul ca nu este optiunea activa? Revino cu detalii si eventual capturi de ecran.

Bun venit în Comunitate!
Și eu zic să încerci din meniul telefonului, de la *100#, iar dacă nu reușești, să le scrii din secțiunea Contact, din My Orange sau pe Chat Djingo. Poate așa ai mai mulți sorți de izbândă!
Succes!

Marti pe 11 am incarcat cu 5 euro pt ca nu mai aveam credit. Mentionez ca nu am fost atentionata ca imi expira creditul (inainte primeam mesaj cu 3 zile inainte si cu o zi inainte de expirare). Luna trecuta am avut alta problema, m-am trezit fara crezit cu 3 zile inainte de a expira :(. Deeci.. am incarcat, mi-a zis sa astept mesajul.. am asteptat, dupa 3h am sunat la 300, mi s-a zis ca e problema in sistem si ca dureaza. Am mai asteptat 2 zile si pe 13 am sunat din nou, dupa ceva incercari ale operatorului sa activeze (cred), acelasi raspuns: problema in sistem.Pe 17 sun din nou la 300, acum cu cost suplimentar, banuti pe care i-am primit inapoi, de aceea acum am creditul de 5.05 euro, si am primit mesaj "Ne bucuram ca ai ales sa activezi o optiune PP. Poti oricand face o noua actyivare si din contul My Orange [..]. Asa ca mi-am facut cont. Ca sa descopar ca aici figurez cu optiune activa, banii in cont iar pe tel, la *100# imi zice ca nu am nici o optiune activa. As vrea sa incerc sa dezactivez optiunea, din My Orange, si sa o pot activa la loc.. Un sfat ceva? Uite si printul

cati.
cati.

cati.

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
cati.

Eroarea probabil că este din rețea, operatorul alocându-ti opțiunea și manual ( probabil că de asta vezi și credit și o opțiune activă).

Dacă ai timp și vrei să încerci eu aș merge într-un Orange Shop sa incerc sa schimb SIM-ul. Deși cred că o schimbare fizica a SIM-ului nu are un impact asupra alocărilor pe contul tău din server, mă gândesc că la asocierea unui nou număr de SIM poate își face sistemul refresh pe contul tău.

Dacă nu, încearcă opțiunea de Chat de pe orange.ro, https://www.orange.ro/contact/

@cati.: Si totusi care este problema? Din momentul in care ai "credit 5,05euro" normal ca nu ai activat nici o optiune inca, tu incarcand cu credit, nu cu optiune. Asadar, din meniul *100# alegi mai intai "3 Optiuni", apoi "2 Optiuni cu minute" si apoi "2 Optiunea 5E". Simplu de activat. Revino cu mesaj aici in Comunitate despre stadiul problemei tale. Ai grija sa mai ai cel putin 5E pe cont, altfel nu vei putea activa optiunea.

@FLo_1 verifica screenshot-ul postat de utilizator. In orange ii arata simultan si creditul si optiunea activa. Daca nu e o eroare de actualizare a creditului de pe cont atunci teoretic le are pe amandoua activate sau o optiune activata si creditul afisat nu este cel disonibil in timp real.

Totusi ai dreptate, apelul la 333 ar trebui sa ii arate balanta contului in acel moment si resursele disponibile (uneori e mai precis decat informatiile din Contul meu)

@ClaudiuP_1: Eu ma bazez tot pe ce imi returneaza "*100#". De ce? Pai eu nu gasesc o explicatie logica la "perioada de valabilitate pana in 02 februarie 2021. Juma' de an valabilitate??? Si perioada de gratie mult mai mare de 1 an? Si, desi optiunea de 5E este activa, ea tot nu se activeaza oricat ai astepta? E prea SeFeu ce vad in acel printscreen. De aceea raman la cele spuse anterior... din propria experienta cu Orange.

@FLo_1 #offtopic: Legat de periaoda de gratie si de valabilitate citeste aici : https://www.orange.ro/help/ce-nseamn-perioad-de-activitat... , sunt doua perioade diferite. In rest imi mentin ce am zis, ori este decalaj intre datele de pe site si ce e pe cont ori exista ambele beneficii pe cont insa problema este din sistem si de la alocarea datelor. Suport clienti este singurul departament ce poate elucida problema asta, in rest tot ce zicem noi aici sunt doar sugestii si speculatii.

@cati. Daca primesti un raspuns si o rezolvare te rog sa o postezi pentru a putea avea niste date pe viitor legate de problema intampinata.

@ClaudiuP_1: Uite un exercitiu de matematica: (21.02.2021) - (11.08.2020) = 175 zile (cam prea la limita), iar maximum acceptat si recunoscut conform Orange este 180 de zile. https://www.orange.ro/help/ce-nseamn-perioad-de-activitat...
Mentin concluzia: Ceva e putred in acea situatie de pe MyOrange. *100# e mai exact intotdeauna si in plus... la zi, dar cu interventia celor de la Serviciul Clienti se va lamuri.

@FLo_1 #offtopic, mi-a luat putin sa inteleg ce vrei sa spui tu dar imi permit sa inlatur teoria conspiratiei pt. ca aceste postari raman publice is alti utilizatori ar putea intelege anumite aspecte gresit ( astept "sa ma angajeze Orange pt cat suport ofer :))))) " ):

  • periaoda de gratie se prelungeste automat conform valorii reincarcate cu un anumit interval de timp, periaoda maxima de gratie pe care o poti cumula din reincarcari este plafonata la 180 de zile (chiar daca incarci de 100 de euro de nenumarate ori si adaugi numar maxim de zile la perioada de gratie, peste 180 de zile nu ti se mai mareste plafonul)
  • perioada de activitate este de maxim 360 de zile dar se tot prelungeste la fiecare reincarcare (5 euro adauga contului tau 300 de zile de periaoda de activitate; daca ai mai mult de 300 de zile pe contorul tau ca perioada de activitate nu vei puteam cumula tot inca 360 de zile de activitate = sa ai 720 de zile de activitate pt. cont)

In cazul de fata 175 de zile pe perioada de gratie inseamna a acel utilizator a facut in trecut reincarcari de 5 - 6 euro si poate intr-o luna nu a incarcat pt a cumula inca 30 de zile de gratie, sau cumva in sistem nu a inregistrat cumulari de zile pt perioada de gratie ce sa depaseasca 180 de zile.

Pe scurt: in functie de incarcarile trecute se cumuleaza pe cont zile de gratie si zile de activitate, plafonate la 180 respectiv 360 de zile. Bonusurile in zile sunt variabile in functie de suma cu care se reincarca.

@cati, s-a rezolvat problema cu opțiunea? Te așteptăm să revii cu vești bune și să ne confirmi dacă este totul OK acum.

Prin aceeasi situatie trec si eu. Am 5 euro credit pe cont( conform mesajului primit de la 333), selectez optiunea de 5 euro cu minute din *100#, selectez Activare, dupa care primesc mesajul "Cererea ta a fost inregistrata si este in curs de procesare. Te rugam sa astepti SMS-ul de confirmare".
Problema este ca nu primesc nici un SMS de confirmare, iar optiunea este tot inactiva.
De o saptamana, zilnic repet procesul asta fara succes.

maimuta
maimuta

maimuta

User level
Nivel
0
22 / 100
puncte
Custom field 2
maimuta

@maimuta: Bun venit în Comunitatea clienților Orange. Dacă după repetări săptămânale care nu au primit nici un răspuns ești în același stadiu, îți recomand fie un magazin partener, fie un apel la servicul clienți (apel la 300) sau o discuție cu Djingo, chatul din pagina http://www.Orange.ro. Iar pe viitor, încarcă direct cu opțiune. Este mai sigur.
Revino cu informații dacă se modifică ceva în situația ta.

La fel cum zice maimuta patesc si eu. E total anapoda daca situatia asta dureaza de atat de mult timp, dar departamentul tehnic Orange nu rezolva... Mi se tot spune ca va fi remediata in cel mai scurt timp, adica Dumnezeu stie cand.
Banii sunt blocati in cont, instiintare de la Orange privind problema (desi e constatata de mai multi utilizatori si luata la cunostinta de Orange) nu exista si nici nu cred ca s-a gandit cineva la asta (de ce ar face ceva petru client?), optiune activa nu, alte solutii nu sunt.
Practic e vina Orange, dar nu stiu de ce, cat dureaza si cum sa o rezolve, nici nu isi asuma in vreun fel.

Motive sa mai foloseasca cineva Orange? La fel ca solutiile, niciunul.

Bogdan N
Bogdan N

Bogdan N

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan N

@Bogdan N: Stiu ca situatia are multe valente, la unii pare ca-i albastra, la altii e inrosita bine, altii pozeaza in ținută "roz", dar de fapt cand nu ne convine ceva, fugim ca potarnichile. Stii cine suporta toata aceasta plimbare intre culori de curcubeu? Clientul! Deci analizeaza, dar nu te grabi si nu zice "hop" pana dincolo de.... pârleaz.

Ai raspuns doar pentru a acumula puncte?
Sunt multe metafore si ideea transmisa nu e clara. referitor la problema raportata, nu ofera nicio solutie si nici ajutor.
Asteptam un raspuns din partea unui angajat Orange, cu un update asupra situatiei, intarzie sa apara, la fel ca "mesajul de confirmare" pentru activarea optiunii.

Bogdan N
Bogdan N

Bogdan N

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan N

@maimuta @Bogdan N contactați serviciul clienti sau mergeți într-un Orange Shop pentru a verifica problema întâmpinată. Este cam singura soluție pentru că cineva trebuie sa verifice probabil în sistemul informatic de unde apare eroarea ?

Cred ca toti care am intampinat problema asta am contactat Orange-ul in fel si chip deja. Urmeaza sa mai solicit sa consulte cineva din conducerea Orange un medium/oracol, poate le spun ei ce fel de oameni sa nu mai angajeze in departamentul tehnic, bata-l vina!
Iarasi, ma astept ca un angajat Orange sa arunce putina lumina asupra misterului. Probabil va raspunde 'in cel mai scurt timp'.

Bogdan N
Bogdan N

Bogdan N

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan N

@Bogdan N - am avut o problema similara acum 3 ani ( nu puteam folosi resursele naționale deși le aveam alocate pe cont ). Am sunat de nenumărate ori, aceleași reactivări, într-un final am mers și am schimbat și SIM-ul fizic, intr-un final s-a rezolvat ( cred că mi-a expirat opțiunea și s-au șters toate resursele de pe cont ) . Problema e fix de la ei din alocarea resurselor bla bla bla . Asta e bănuiala mea, nu știu cine din Callcenter ti-ar putea rezolva problema ....

@Bogdan N: Toti de dupa anul 2000 deja aveti deodata asteptari marete? Comunitatea Orange sa stii ca este a CLIENTILOR Orange, nu este Call Center-ul cautat de tine!!! Ai incercat apel la 300? Mai incearca! De chatul Djingo auzit-ai?? Incearca-l. Eu chiar azi am vorbit cu un operator si a fost chiar rapid in lamurirea problemei. Degeaba arunci cu acuzatii, de parca cineva din aceasta Comunitate ar trebui sa se simta. Iar daca nu-ti place la Orange sunt alternative in ce culori vrei. Fara suparare.

Am citit raspunsurile voastre. Va multumesc pt ele. Problema am rezolvat-o astfel: am dezactivat optiunea din cont si am activat din nou, de pe tel. Am zis ca n-am ce pierde daca incerc si dupa cateva ore am primit si mesajul de activare a optiunii. Caz rezolvat.

cati.
cati.

cati.

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
cati.

@cati. : E bine ca s-a rezolvat problema. Eu am o dilema totusi: am incercat sa reactivez si eu o optiune stearsa candva si ghici ce? Mi-a cerut sa-i alimentez cu euroi contul. Concluzie: O noua reincarcare / Nu este o rezolvare/ Ci e jaf la drumul mare. / Si-atunci e cu ...suparare.

Nu.
Aparent ar trebui concediati niste oameni din Orange.
Cel mai probabil voi renunta si la numarul orange de prepay in perioada imediat urmatoare.
Mult succes cu 'rezolvatul' problemelor in felul asta, se asteapta suficient de mult si apoi speram ca s-a intamplat o minune. "N-am facut nimic noi, da' nu cumva acum s-a rezolvat?"

Bogdan N
Bogdan N

Bogdan N

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan N

Buna comunitate. Am incercat solutia descrisa de @cati, dar nu am avut succes. Am cedat si am efectuat o incarcare direct cu optiunea dorita prin intermediul aplicatiei MyOrange.
P.S. Am discutat cele mentionate in acest thread cu un prieten care este angajat Orange. Aparent, este un bug cunoscut de Orange, iar mai multi clienti s-au plans de aceasta situatie. Cu ce concluzie am ramas, seriozitatea delasatoare cu care Orange isi trateaza clientii.

maimuta
maimuta

maimuta

User level
Nivel
0
22 / 100
puncte
Custom field 2
maimuta

Probleme de genul acesta am întâmpinat și eu destul de des, în perioada 2005-2014, recunosc! Acum, revenit de curând în rețeaua Orange, sper să nu mi se întâmple și mie, cel puțin nu prea des! Părinții mei pățesc frecvent, din cate observ. Oricum, voi vedea eu cum voi gestiona eventualele probleme de genul acesta, în cazul în care posibil vor apărea... oricum, pentru mine Orange rămâne de departe cea mai tehnică și mai bine pusă la punct rețea națională!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
111 / 750
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!