anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme activare optiune PrePay

cati_
Junior
Am cartela prepay, cu optiunea 5 €. E o saptamana de cand incerc sa fac activarea optiunii, dar toate incarcarile mele au dat gres. Am sunat de 3x la serviciul 300 si nu ma pot ajuta din sistem. Cica e o problema. Ultima oara m-au trimis pe site. Mi-am facut cont si asa am aflat ca optiunea e activa. Insa pe telefon, prin *100# imi zice ca nu am nici o optiune activa. E ceata totala. Am nevoie de acest nr de tel, deoarece il folosesc la serviciu. Concluzie: am credit de 5,05€, pe tel imi zice ca nu am optiune activa, pe My Orange zica ca e activa.. HELP ME PLEASE!!!
29 Răspunsuri 29

FLo1
#StarMember
@cati.: Bun venit in Comunitate. Verifica resursele alocate nu optiunea daca este activa. Este mai sigur! Poti avea resurse si optiunea sa fie dezactivata. Deci mai sigur verifica resursele de pe cont (fie prin *100# fie din MyOrange), pentru ca optiunea nu e obligatoriu sa apara la "Optiuni active". Dar mesaj de alocare a resurselor aferente optiunii de 5 euro ai primit? Sau doar faptul ca nu este optiunea activa? Revino cu detalii si eventual capturi de ecran.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Bun venit în Comunitate! Și eu zic să încerci din meniul telefonului, de la *100#, iar dacă nu reușești, să le scrii din secțiunea Contact, din My Orange sau pe Chat Djingo. Poate așa ai mai mulți sorți de izbândă! Succes!

cati_
Junior
Marti pe 11 am incarcat cu 5 euro pt ca nu mai aveam credit. Mentionez ca nu am fost atentionata ca imi expira creditul (inainte primeam mesaj cu 3 zile inainte si cu o zi inainte de expirare). Luna trecuta am avut alta problema, m-am trezit fara crezit cu 3 zile inainte de a expira :(. Deeci.. am incarcat, mi-a zis sa astept mesajul.. am asteptat, dupa 3h am sunat la 300, mi s-a zis ca e problema in sistem si ca dureaza. Am mai asteptat 2 zile si pe 13 am sunat din nou, dupa ceva incercari ale operatorului sa activeze (cred), acelasi raspuns: problema in sistem.Pe 17 sun din nou la 300, acum cu cost suplimentar, banuti pe care i-am primit inapoi, de aceea acum am creditul de 5.05 euro, si am primit mesaj "Ne bucuram ca ai ales sa activezi o optiune PP. Poti oricand face o noua actyivare si din contul My Orange [..]. Asa ca mi-am facut cont. Ca sa descopar ca aici figurez cu optiune activa, banii in cont iar pe tel, la *100# imi zice ca nu am nici o optiune activa. As vrea sa incerc sa dezactivez optiunea, din My Orange, si sa o pot activa la loc.. Un sfat ceva? Uite si printul

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Încearcă să-i contactezi și din My Orange, din Chat-ul de acolo și atașează-le și printurile respective.

Razvan
#StarMember
Și în My Orange la cronos de scrie?

ClaudiuP_1
Explorator entuziast
Eroarea probabil că este din rețea, operatorul alocându-ti opțiunea și manual ( probabil că de asta vezi și credit și o opțiune activă). Dacă ai timp și vrei să încerci eu aș merge într-un Orange Shop sa incerc sa schimb SIM-ul. Deși cred că o schimbare fizica a SIM-ului nu are un impact asupra alocărilor pe contul tău din server, mă gândesc că la asocierea unui nou număr de SIM poate își face sistemul refresh pe contul tău. Dacă nu, încearcă opțiunea de Chat de pe orange.ro, https://www.orange.ro/contact/

FLo1
#StarMember
@cati.: Si totusi care este problema? Din momentul in care ai "credit 5,05euro" normal ca nu ai activat nici o optiune inca, tu incarcand cu credit, nu cu optiune. Asadar, din meniul *100# alegi mai intai "3 Optiuni", apoi "2 Optiuni cu minute" si apoi "2 Optiunea 5E". Simplu de activat. Revino cu mesaj aici in Comunitate despre stadiul problemei tale. Ai grija sa mai ai cel putin 5E pe cont, altfel nu vei putea activa optiunea.

ClaudiuP_1
Explorator entuziast
@FLo_1 verifica screenshot-ul postat de utilizator. In orange ii arata simultan si creditul si optiunea activa. Daca nu e o eroare de actualizare a creditului de pe cont atunci teoretic le are pe amandoua activate sau o optiune activata si creditul afisat nu este cel disonibil in timp real. Totusi ai dreptate, apelul la 333 ar trebui sa ii arate balanta contului in acel moment si resursele disponibile (uneori e mai precis decat informatiile din Contul meu)

FLo1
#StarMember
@ClaudiuP_1: Eu ma bazez tot pe ce imi returneaza "*100#". De ce? Pai eu nu gasesc o explicatie logica la "perioada de valabilitate pana in 02 februarie 2021. Juma' de an valabilitate??? Si perioada de gratie mult mai mare de 1 an? Si, desi optiunea de 5E este activa, ea tot nu se activeaza oricat ai astepta? E prea SeFeu ce vad in acel printscreen. De aceea raman la cele spuse anterior... din propria experienta cu Orange.

ClaudiuP_1
Explorator entuziast
@FLo_1 #offtopic: Legat de periaoda de gratie si de valabilitate citeste aici : https://www.orange.ro/help/ce-nseamn-perioad-de-activitate-i-perioad-de-graie-47 , sunt doua perioade diferite. In rest imi mentin ce am zis, ori este decalaj intre datele de pe site si ce e pe cont ori exista ambele beneficii pe cont insa problema este din sistem si de la alocarea datelor. Suport clienti este singurul departament ce poate elucida problema asta, in rest tot ce zicem noi aici sunt doar sugestii si speculatii. @cati. Daca primesti un raspuns si o rezolvare te rog sa o postezi pentru a putea avea niste date pe viitor legate de problema intampinata.

FLo1
#StarMember
@ClaudiuP_1: Uite un exercitiu de matematica: (21.02.2021) - (11.08.2020) = 175 zile (cam prea la limita), iar maximum acceptat si recunoscut conform Orange este 180 de zile. https://www.orange.ro/help/ce-nseamn-perioad-de-activitate-i-perioad-de-graie-47 Mentin concluzia: Ceva e putred in acea situatie de pe MyOrange. *100# e mai exact intotdeauna si in plus... la zi, dar cu interventia celor de la Serviciul Clienti se va lamuri.

ClaudiuP_1
Explorator entuziast
@FLo_1 #offtopic, mi-a luat putin sa inteleg ce vrei sa spui tu dar imi permit sa inlatur teoria conspiratiei pt. ca aceste postari raman publice is alti utilizatori ar putea intelege anumite aspecte gresit ( astept "sa ma angajeze Orange pt cat suport ofer :))))) " ): - periaoda de gratie se prelungeste automat conform valorii reincarcate cu un anumit interval de timp, periaoda maxima de gratie pe care o poti cumula din reincarcari este plafonata la 180 de zile (chiar daca incarci de 100 de euro de nenumarate ori si adaugi numar maxim de zile la perioada de gratie, peste 180 de zile nu ti se mai mareste plafonul) - perioada de activitate este de maxim 360 de zile dar se tot prelungeste la fiecare reincarcare (5 euro adauga contului tau 300 de zile de periaoda de activitate; daca ai mai mult de 300 de zile pe contorul tau ca perioada de activitate nu vei puteam cumula tot inca 360 de zile de activitate = sa ai 720 de zile de activitate pt. cont) In cazul de fata 175 de zile pe perioada de gratie inseamna a acel utilizator a facut in trecut reincarcari de 5 - 6 euro si poate intr-o luna nu a incarcat pt a cumula inca 30 de zile de gratie, sau cumva in sistem nu a inregistrat cumulari de zile pt perioada de gratie ce sa depaseasca 180 de zile. Pe scurt: in functie de incarcarile trecute se cumuleaza pe cont zile de gratie si zile de activitate, plafonate la 180 respectiv 360 de zile. Bonusurile in zile sunt variabile in functie de suma cu care se reincarca.

DanielaH
Moderator
@cati, s-a rezolvat problema cu opțiunea? Te așteptăm să revii cu vești bune și să ne confirmi dacă este totul OK acum.

maimuta
Începător
Prin aceeasi situatie trec si eu. Am 5 euro credit pe cont( conform mesajului primit de la 333), selectez optiunea de 5 euro cu minute din *100#, selectez Activare, dupa care primesc mesajul "Cererea ta a fost inregistrata si este in curs de procesare. Te rugam sa astepti SMS-ul de confirmare". Problema este ca nu primesc nici un SMS de confirmare, iar optiunea este tot inactiva. De o saptamana, zilnic repet procesul asta fara succes.