Întrebare cu răspuns(uri)

Pot reactiva un număr yoxo direct din aplicație dacă îl trec în carantină?

Vă salut! Ieri am închis abonamentul meu yoxo, pentru simplul fapt că am vrut să modific data facturării acestuia. Având în vedere că acest abonament este unul digital și orice operațiune în principiu se face digital, după ce s-a închis am spus că îl reactivez. Însă nicăieri în aplicație nu apare un buton pentru reactivare. În ciuda faptului că în emailul primit după închiderea acestui număr, se specifică faptul că dacă mă răzgândesc pot reactiva abonamentul direct din contul meu yoxo.
Am încercat să vorbesc cu cineva din mesagerie, și mi s-a comunicat că trebuie să mă deplasez într-un magazin. Însă nicăieri în termeni și condiții și nici în contractul aferent acestui tip de abonament nu este specificat faptul că dacă se trece numărul în carantină și vrei reactivare, mergi în magazin. Nu înțeleg de ce inclusiv în e-mail se specifică că se poate activa direct din aplicație ulterior.. Am postat aici pentru că poate răspunde cineva avizat. Pentru că eu practic în momentul de față am rămas fără număr de telefon.

Alex_39
Alex_39

Alex_39

User level
Nivel
1
115 / 750
puncte
Custom field 2
Alex_39
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut Alex! Colegii ne-au confirmat că momentan reactivarea se poate face doar în shop, dar încearcă să găsească o soluție și vom reveni cu informații cât de repede posibil.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (4)

Da (2)

33%

2 membri au votat cu DA

4 membri au votat cu NU

33% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Asta scrie și în emailul primit . că mă așteaptă în aplicație să îl reactivez. Dar în aplicație nicăieri nu apare acest buton. Iar consultanții îmi spun că trebuie să merg într-un orange shop. Se bat cap în cap lucrurile. Iar eu deocamdată chiar nu am cum să ajung

Alex_39
Alex_39

Alex_39

User level
Nivel
1
115 / 750
puncte
Custom field 2
Alex_39

@ MihaelaC se încearcă găsirea unei soluții ca numărul meu să redevină activ? Dacă trebuie să îți ofer ceva date am rugămintea să îmi scrii un e-mail ceva pentru că eu nu găsesc unde îți pot trimite mesaj privat. Cat poate dura chestia asta? Mai ales că vin și Sărbătorile iar activitatea voastră probabil va fi suspendată

Alex_39
Alex_39

Alex_39

User level
Nivel
1
115 / 750
puncte
Custom field 2
Alex_39

Promit să vă țin la curent dacă se va găsi o soluție.

Alex_39
Alex_39

Alex_39

User level
Nivel
1
115 / 750
puncte
Custom field 2
Alex_39

@Alex da, vom discuta în privat, pe e-mail și încercăm să găsim o soluție cât mai rapid.
Referitor la informații am modificat în secțiunea Help din site, urmează și în mail, vă mulțumim pentru sesizare.

Așa cum am promis, revin cu vești! Cei de la tehnic mi-au trecut numărul pe cartelă. Cat despre faptul că era specificat inclusiv în e-mail după ce am închis abonamentul că poate fi reactivat din aplicație dacă se trece numărul în carantină, mi-au fost scrise următoarele: Momentan trecerea înapoi la Yoxo nu se poate face din aplicație. Departamentul tehnic lucrează la rezolvarea acestei probleme. Am facut modificarea și pe site pentru a nu se mai confrunta nimeni cu problema pe care ai avut-o tu.

Alex_39
Alex_39

Alex_39

User level
Nivel
1
115 / 750
puncte
Custom field 2
Alex_39

@Alex, ne bucurăm că am reușit să rezolvăm, măcar parțial, situația ta.
Acum poți face din nou migrarea la Yoxo din aplicație.
Ne cerem scuze încă o dată pentru inconvenientul creat și îți mulțumim pentru înțelegere.
Toate cele bune și te mai așteptăm în Comunitate!

Eu apreciez faptul că moderatorii acestei secțiuni s-au mobilizat și au făcut tot posibilul ca numărul meu să treacă pe cartelă și să am semnal. Însă, pachetul yoxo nu îl mai pot configura. În continuare în aplicație apare ca și cum abonamentul este închis. Am vorbit și la 300. Iar cei de acolo au vorbit cu cei de la tehnic și au spus că se confruntă cu o situație ciudată ce niciodată nu a mai fost. Vă explic îndată.. Cu scuzele de rigoare dacă nu explic în parametrii tehnici. Explic ce anume am reținut. Inițial când mi s-a reconectat numărul, am primit pe cont opțiunea cu șase euro. În mesajul primit de la orange, era specificat faptul că aceasta are valabilitate doar în ziua curentă. La Cronos în schimb apărea cu valabilitate 30 de zile. Datele 4G nu funcționau. Totul stătea doar pe 3G . Nici apel Wi-Fi nu mergea. Apărea mesajul că trebuie contactat orange România. După verificările făcute de către cei de la 300, au spus că numărul meu figurează cu zero opțiuni active. Și figurează ca și cum nu ar fi înregistrat. Și ei se miră cum pot folosi anumite beneficii ce nu sunt incluse pe cont. Apoi, m-a sunat cineva de la 300, și mi-a oferit o compensație reactivand opțiunea cu șase euro valabilă 30 de zile să funcționeze 4G și apel Wi-Fi. Dar nu am pierdut nici primele beneficii incluse ce inițial oricum apăreau că nu există. La Cronos apare dublu resurselor incluse.. Sunt lucruri ciudate ce se întâmplă cu numărul meu. Cineva de la 300 chiar mi-a spus că este o provocare pentru ei. Pentru că nu s-au confruntat niciodată cu așa ceva. Deocamdată am un număr de telefon ce în sistem apare că nu este înregistrat. Folosesc niște resurse ce la fel pe cont apar că ele nu există. Însă deocamdată fără să am acces la aplicația yoxo

Alex_39
Alex_39

Alex_39

User level
Nivel
1
115 / 750
puncte
Custom field 2
Alex_39

Au trecut 3 luni de la sesizarea problemei ..... nici eu nu pot trece înapoi la Yoxo după ce am dat un reset telefonului si am pierdut inclusiv contul aplicației YOXO

@2712Ady123, bun venit în Comunitate!
Ne dai, te rog, mai multe detalii despre ce s-a întâmplat cu abonamentul tău Yoxo?
Unde ai făcut sesizare?

După solicitarea de închidere a unui abonament Yoxo, numărul de telefon va intra în carantină pentru 90 de zile, perioadă în care poți solicita reactivarea lui exclusiv în magazinele Orange.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!