anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

YOXO teapa sau nu....

Liviugh
Începător

Pai nici nu am reusit sa deschid bine chestia asta yoxo ca m-a lovit .....sa sun la relatii cu clientii trebuie sa mai platesc ceva in plus...

18 Răspunsuri 18

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ești client yoxo și ți s-a majorat prețul sau cum?

MihaiC99
Campion

Salutare!

Metode de contact  serviciul clienti YOXO

Dacă ai nevoie de suport pentru abonamentul sau contul tău YOXO, poți contacta Serviciul Clienți Orange prin următoarele metode:

  • Chat - Messenger, din aplicația mobilă YOXO:
    • Asigură-te că ești logat în contul tău pentru a intra în legătură cu un operator.
    • Program: luni - duminică, 08:00 - 20:00.
    • Poți lăsa un mesaj și în afara programului, iar ți se va răspunde în orele de lucru.
    • Serviciul este gratuit, chiar dacă nu mai ai MB disponibili.
  • Apel la Serviciul Clienți:
    • Numărul 300 – dacă suni de pe un număr YOXO (apel taxat cu 0.05 euro/min, TVA inclus).
    • Numărul 0374.300.300 – dacă te afli în roaming sau suni de pe orice alt număr.
    • Program: luni - duminică, 08:00 – 20:00.

Ca să poți apela serviciul clienți de pe un număr Yoxo, este necesar să ai credit disponibil.

delfinas
#StarMember

Ce sa platesti in plus? Da mai multe detalii, ca sa putem sa te ajutam cu un sfat.

DanielaH
Moderator

@Liviugh, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii despre situația ta pentru a te putea ajuta cu răspunsuri. Mulțumim.

george971986
Junior entuziast

De ce toata lumea se preface ca nu intelege intrebarea din primul post? Incercati sa sunati la relatii clienti si o sa intelegeti exact la ce se refera. Nu poti suna la servicii clienti fara sa platesti extra credit decat sa iei legatura prin chat-ul semi functional unde ti se raspunde dupa foarte mult timp, superficial si apoi ti se inchide conversatia fara sa poti continua.

Întrebarea a fost înțeleasă. Poți vedea postarea mea de mai jos în care se specifica că apelul de pe un număr yoxo către serviciul clienți este taxat. Că viitor client Yoxo nici eu nu sunt de acord cu aceasta taxare, însă condițiile sunt cunoscute de la început și sunt afișate pe site-ul Yoxo.

am generalizat insa ma refeream la ceilalti "experti". Ma bucur totusi pentru tine ca esti printre cei putini care citesc EULA cap-coada 🙂

Eu nu m-am prefăcut, chiar nu am înțeles ce te deranja real.

Yoxo e eminamente un serviciu digital, totul, inclusiv serviciul clienți, se execută online, în aplicația Yoxo. Orice serviciu in plus se plătește, deci nu e vb de nici o țeapa. Așa a fost de la bun început și cred că ți se explică asta când treci pe Yoxo. 

:)) Daca ai citi cu mai mult atentie poate ca ai intelege mai bine. Desi NU eu sunt cel care a afirmat ca YOXO este o teapa, chiar azi mi-am luat si eu teapa de la YOXO (detalii intr-un alt thread)

Eu având abonament normal, fără restricții, chiar daca am citit cu atenție, nu am înțeles exact ce anume se cere să se plătească in plus și atunci am cerut detalii. Nu am făcut ceva rău... Nu înțelegi ceva, întrebi. Nu știu orice și eu firesc să fie așa, toată viața învățăm si e preferabil sa nu tragem concluzii pripite.

incerc sa imi dau seama daca esti chatbot AI...Scuze daca nu. 

:)))) Asta nu mi s-a mai spus. Eu cred că e f uman sa nu le știi și să nu le înțelegi pe toate, e in funcție de experiențele prin care ai trecut, iar un tip deștept a zis o chestie și mai deșteaptă: "Cu cât știi mai multe, cu atât mai mult realizezi că nu știi nimic!". 

Dar sa revenim la topic, am divagat prea mult și nu-l ajuta pe inițiator discuția noastră paralelă.

Intrebasem pentru ca răspunsurile par artificiale și nu aduc nimic util. Clientii nu intra pe forum pentru vorbe de duh.

Probabil activitatea pe forum este in fisa postului a unora altfel nu imi explic cum un user nou ca mine a inteles fara efort afirmatia initiatorului de thread pe cand cei cu "experienta" starmembers sau moderatori spameaza inutil cu intrebari evazive pentru ca sunt "umani" peste limita. Experienta de pe chat este foarte asemanatoare ca cea de pe forum, probabil aceeasi "experti". As fi vrut sa pot comunica si la 300 insa e prea umilitor sa platesc credit doar pentru a avea "onoarea" sa intru in legatura. A fost mai usor sa renunt la Yoxo :))

Ma bucur că ai înțeles mai repede. Poate tocmai pt că tu te-ai lovit de o asemenea problema. 

Eu sunt tot abonat Orange, nu angajat. Daca nu am avut Yoxo și nu prea au fost plângeri pe tema asta, nu am înțeles exact la ce se referă. Am vrut sa ajut cumva și am cerut o lămurire, nu e nimic rău în asta. 

Când am înțeles, am explicat de ce e nevoie sa consumi niște bani in plus pt a suna la 300. Abonamentul standard de Yoxo asigura acces gratuit la serviciul clienți doar prin chatul din aplicație. Restul se taxează. Nu e o umilinta, nici țeapă, asta e regula "jocului" de la început, așa cum e stipulat pe site: https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-un-operator-pentru-asistenta-yoxo/

Daca vrei acces gratuit la 300, treci pe prepay sau abonament clasic.