la 23-09-2025 06:53 PM - editat ultima oară la 24-09-2025 04:55 PM de DanielaH
salutare,am o problema ..codul de bare,nu il recunoaște,am încercat si manual.. la fel "cod incorect"...cum pot rezolva problema va rog?.
multumesc
la 24-09-2025 04:51 PM
Salutare,s-a rezolvat de la sine..am rescanat codul după aproximativ 3 ore si a mers..multumesc
la 23-09-2025 06:59 PM
Salut!
Mai exista un topic similar pe aceasta tema in linkul de mai jos:
https://comunitate.orange.ro/t5/yoxo/rezolvat-codul-de-bare-nu-corespunde-cu-sim-ul-yoxo/m-p/130901
Trebuie să iei legătura cu serviciul clienți Yoxo prin chatul din aplicație. Alternativ, mâine s-ar putea să te ajute unul dintre moderatorii comunității.
la 24-09-2025 08:30 AM
Cristin, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 24-09-2025 04:51 PM
Salutare,s-a rezolvat de la sine..am rescanat codul după aproximativ 3 ore si a mers..multumesc
la 24-09-2025 04:54 PM
Super! Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor