anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

YOXO sau cum suport-ul te paseaza dintr-o parte in alta.

theaztec
Junior

Salutare,

Recent am trecut de la un abonament Orange la YOXO pentru ca ofera varianta de 5G si care este mai ieftin.

Problema este ca lipseste 5G-ul, care trebuie activat de cineva de la YOXO doar ca nu te poate ajuta nimeni.

Pe pagina lor de contact: (am scos link-ul ca sa nu fie spam, am si print screen) iti este specificat ca poti suna la 300 sau 0374300300 in caz ca ai probleme si de aici prima surpriza.

Nu poti suna la numerele mai sus mentionate direct de pe numarul YOXO pentru ca ce sa vezi, sunt tarifate cu 0.05 eur / apel, iar pe YOXO nu ai credit.

Am fost si intr-un Orange Express si nu au cum sa ajute.

Am sunat de pe un numar prepay orange si cand intr-un final am dat de cineva, surpriza 2 toata lumea ridica din umeri si zice ca nu au ce sa faca, ba mai mult nu stiu ca 300 si 0374300300 sunt prezente pe pagina de contacat yoxo.ro.

Toata lumea te trimite la yoxo de parca nu fac parte tot din Orange.

Si da, am incercat sa iau legatura prin chat-ul din aplicatie cu cineva, doar ca timpul trece si nu raspunde nimeni sau daca raspunde cineva dureaza o vesnicie.

P.S. da sunt in aria de acoperire 5G, da am telefon 5G.

Sper ca stie cineva alta modalitatea de a intra in contact cu cineva.

 

15 Răspunsuri 15

delfinas
#StarMember

Theaztec, bun venit in Comunitate!!!

Abonamentul Yoxo e 100% digital și cam totul e rezolvabil doar online.

Chiar daca ai telefon 5G și teoretic ai 5G în oraș, nu înseamnă că va merge peste tot 5G.

Eu am telefon, abonament compatibil 5G, stau in București și, ce sa vezi, nu am prins semnal 5G, așa că am dezactivat, din telefon, opțiunea 5G. Important e sa ai o viteza bună pe 4G+.

Nu e problema de acoperire sau de zona de 5G. 

Am avut abonament de la ei cu 5G inclus, stiu destul de bine zonele.

Problema e ca trebuie activat de la Servicii Clienti, doar ca in cazul in care nu dai de ei, stai cu 4G+ desi optiunea pe care o ai include si 5G.

Atunci va trebui sa ai răbdare și să insiști pe chatul aplicației.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Din pacate, cam asta e Yoxo… De-aia eu unul nu-l recomand nimanui. Exact pentru aspectul asta. Nu crapa foarte des, dar si cand crapa, n-ai cu cine sa vorbesti. Decat cu o extraoptiune contra cost, sau pe chat, care, dupa cum vezi, nu face fata, ceea ce duce la intarzieri la raspunsuri si intarzieri in rezolvarea problemelor. Deci…da, vrei ceva mai ieftin decat un abonament dedicat, recomand cu caldura serviciile Prepay. Singura problema cu prepay-ul e ca nu ai 5G.

Client Orange

Eduardd
Începător

Salut,

Incearca sa suni la Relatii Clientii cu numar privat ( #31#0374300300 ) si sa le explici situatia. Poate asa reusesti sa dai de cineva care sa te ajute. Nu mai stiu exact care sunt tastele de apasat pt a fi transferat de operator, dar incearca ramura de sesizari probleme tehnice

DanielaH
Moderator

@theaztec, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Da, după ce am înțeles ca singura opțiune e să aștept.

Am primit răspuns pe chat cum că serviciul a fost activat.

Bine că s-a rezolvat și chiar destul de repede!!!

Nu cred ca repede e de folosit in situatia asta.

In conditiile in care Servicii Clienti ridica din umeri cand suni iar pe chat dureaza o vesnicie sa iti raspunda cineva, ceva lasa de dorit.

In cazul meu sa zicem ca nu era prioritar ca aveam retea / internet, dar in cazul in care nu merge nimic si nimeni nu raspunde / ridica din umeri si zic ca-i serviciu separat?!

Am folosit si in trecut YOXO, problema cu timpul de raspuns nu s-a remediat si de fiecare data ti se spune ca au multe cereri etc. 

Avantaje și dezavantaje. Vrei 5G și ieftin, un serviciu total digital, durează până iei legătura pe chat cu cineva. Oricum, o zi de așteptare e un timp chiar bun. 🙂 Eu nu am nici acum 5G, la abonament de 15 euro în București și nu e un capăt de lume. 🙂

Hmm posibil sa am eu pretentii prea mari, doar ca nu eu am facut preturile 😁 eventual lasa-i pe altii sa faca o treaba mai buna ca tine.

Orange face marketing cu YOXO, ar trebui sa fie si o echipa mai mare pentru fluxul de oameni / abonati. Eh, aparent imi doresc o lume perfecta.

Dai 15 eur / luna si nu i-ai intrebat de sanatate? Sau pur si simplu nu ai nevoie de 5G?

I-am întrebat acum câteva luni, mai ales că în curtea instituției în care lucrez ar fi o antena 5G. Au zis că e totul activat pe numărul meu și i-am crezut.

De ce sa te mint, nici nu am nevoie de 5G, că nu fac rachetă din telefon, important e sa se miste ok pe 4G+. Voiam doar sa testez viteza pe 5G, din curiozitate. Așa că am și dezactivat opțiunea 5G pe telefon. Chiar și pentru streaming video e suficient 4G+.

Ai crede ca nu sunt diferente prea mari, doar ca sunt evidente odata ce incepi sa folosesti 5G. 

Se misca mult mai bine si daca ai antena langa tine, poti prinde undeva la 600 - 700 mb/s.

Daca ai chef, poti sa insisti, pentru abonamente Orange se rezolva prin telefon la 300. (am trecut prin asta si mai mult a durat sa intru in legatura cu cineva, activarea a fost super rapida plus un restart la telefon)

Depinde acum de fiecare, daca ai un serviciu inclus in abonament, de ce sa nu-l folosesti? 

O sa mai incerc, din curiozitate, altfel nu mi-e necesar 5G acum.