anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ați întâmpinat probleme cu aplicația Yoxo?

Miha_Z
#StarMember

Din cauza majorărilor făcute luna trecută și a faptului că inițial angajații Orange nu au vrut să negociem păstrarea aceluiași plan tarifar, am trecut toate abonamentele de pe numele mamei pe pre pay. Încă nu suntem deciși daca să păstrăm numerele la Orange și să încercăm varianta Yoxo sau sa le portez la Vadafone sau Digi unde am înțeles că ar fi abonamente de la 2 Euro.  Îmi pare rău că după 16 ani de colaborare, am dat de agenți care ne-au spus că nu pot face nimic și abonamentele vor fi mărite, iar ulterior când am cerut trecerea pe pre pay se puteau găsi soluții pentru a rămâne cu același cost. 😐

M-ar interesa daca cei care au Yoxo au mai întâmpinat probleme cu aplicația, cu înregistrarea platii, cu luarea banilor de mai multe ori, cu alegerea opțiunii dorite.... 

Părinții sunt în vârstă și n-aș vrea sa întâmpine probleme, sau sa stau cu grija in fiecare luna. 

13 Răspunsuri 13

Anonim
Neaplicabil

Un simplu ochi aruncat pe recenziile de pe Google ale lui Yoxo Romania, te lamureste instant. Nu zic ca nu or fi si utilizatori fericiti, dar metehnele vechi au ramas, din pacate. 

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Miha_Z: Tristă povestea asemeni celei descrise de Jay aici (ai citit și tu acest topic). Am testat experiența Yoxo, știu ce poate și nu cred că e dezavantajos, însă surprizele produse și lipsa totală de feedback atunci când rămâi în ceață (și se întâmplă cam des din experiențele descrise în comunitate) mă face să nu mă avânt spre acel tărâm de basm, pe care-l consider încă un.... miraj. Similar cu tine am șters (odată cu Orange) vechimea mea inițială la abonament trecând la prepay după aproape 2 decenii: fărăr regrete, pentru că oricum singurul beneficiu la fidelitate era doar netul în funcție de anii vechime. Restul nu mai sunt ce erau.... odată.

Acum, în cazul tău, așa cum am mai spus, decide rațional. Orange nu mai înseamnă emoție pentru clienți de mult timp. Pe scurt, alege și plătește doar resursele de care consideri că ai nevoie operatorului cu semnalul mai bun în zona de domiciliu (de utilizare majoritară a resurselor). Restul nu mai contează, pentru că sunt efemere, tardive și amăgitoare. Timpul trece ireversibil, timpul ne schimbă involuntar, obiceiurile se schimbă. Și oricât am regreta sau am vrea să revină timpurile de altădată, speranța e totuși.... stinsă. 😔 .... din păcate.

Succes, și nu uita: Când e vorba de bani 💲, doar când faci donații gândești cu inima. 💝

RafaHelper
#StarMember

Buna @Miha_Z , 

Cred ca mai bine faceai cerere de portare si primeai ce ai fi dorit pentru acele numere. Legat de yoxo, inca nu am avut probleme cu el din martie anul acesta, detin si eu un numar pe acest timp de abonament. 

arsradu
#StarMember

Miha, au mai fost probleme cu Yoxo... Inclusiv in Comunitate, o bucata buna de timp, clientii Yoxo nu-si puteau plati facturile, si ca urmare, au fost si unii carora li s-au suspendat abonamentele.

Eu am mai zis-o si cu alta ocazie, nu recomand Yoxo. Cel putin nu in varianta in care e acum. Cand apar probleme, n-ai cu cine sa iei legatura. Pentru ca chat-ul e full, nu fac fata, in Shop nu te pot ajuta, si uite asa... Personal, eu nu mi-as face Yoxo. Pentru motivele de mai sus. E un proiect cool, cu potential, dar care mai are muuult de crescut.

Mai degraba prepay, si daca problema e reincarcarea, o faci tu pentru ei si cu asta basta. Dar e un serviciu mult mai de incredere (nu lipsit de incidente, dar per total, mai reliable), din punctul meu de vedere, decat Yoxo.

Client Orange

RO
Junior

Buna seara ,stai linistita ,azi pe mine m au blocat pentru neplata ,nu factura ,nu mesaj,card inrolat la portare ,blocata cartela ,nu pot nici la orange sa o deblocheze ,dar nu o pot plati ,la numarul scurt 300 ,nu stie nimeni nimic ,nu pot plati ,nu am cu cine vorbi .

Idem și la mine

 

Miha_Z
#StarMember

Vă mulțumesc pentru răspunsuri. Știam că în Comunitate s-a tot discutat despre problemele Yoxo, dar speram că s-au rezolvat. Mă gândeam că cineva mai și citește ce scriem pe aici și cu ce ne confruntăm și iau măsuri pentru a aduce îmbunătătiri. M-am uitat și la recenzii și în mare parte sunt negative. Și citind și ce a scris @RO am hotărât să renunț la această idee. 

Dacă le voi pastra in rețeaua Orange le voi încarca din My Orange, că am și opțiune cu 4 euro și părinții cred că se încadrează în acele resurse și nepotului o să-i încarc cu 5/6 Euro. 

RO
Junior

am pus o intrebare pe facebook yoxo ,si intrebarea a disparut ....deci foarte seriosi 

Miha_Z
#StarMember

Îmi pare rău că întâmpini atâtea probleme cu Yoxo. Poate va vedea cineva de la Orange postarea ta și te va ajuta.

DanielaH
Moderator

RO, s-a rezolvat situația? Ți-am trimis un mesaj privat și așteptăm răspunsul tău. Mulțumim.

Buna multumesc de mesaj ,am fost deblocata vineri ,dar tot nu pot plati factura ,m a sunat o dna vineri seara si la numarul meu de telefon apare un alt mail ,necunoscut de mine ,am doar un mail ,care l am folosit intotdeauna si la intocmirea contractului yoxo ,deci nu stiu de unde apare alt mail .

Aștept, un mail dar nu vine pe adresa mea .tot nu pot plăti, de joi sant asa .ce se întâmplă. Așteptați. Așteptați.

Îmi pare rău pentru situația ta. Am transmis-o colegilor noștri care lucrează la remedierea acestei probleme.

Mulțumim pentru înțelegere.