anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

VDF portare fara permisiune

MaxD
Junior

Buna seara,

VDF mi-a activat fara permisiunea finala o portare catre ei.. Desi eu de la ei plecasem spre Yoxo acum un an si ceva. Ideea e ca azi au facut portarea, i-am sunat si le-am zis sa anuleze oferta aceea caci eu nu am acceptat si nici nu accept. Am facut reclamatie.

Insa evident acum eu sunt in VDF si plang de nervi efectiv, caci incerc sa ma portez inapoi la yoxo si pur si simplu nu primesc acel SMS necesar in pasii de portare. 

Ce pot face va rog? Eventual il pot primi pe email? caci nu inteleg de ce nu primesc. Ma dispera, mai ales ca eu lucrez pe internetul de pe tel. 

Multumesc anticipat! 

9 Răspunsuri 9

MihaiC99
Campion

Salutare!

Ai putea sa te duci intr-un Orange Shop și să ceri portarea pe prepay. Ulterior ai putea face migrarea către Yoxo.

Alternativ poți contacta Yoxo prin chatul din aplicație și vezi daca te pot ajuta in acest sens.

Salut, 
Merci pentru raspuns! Am fost asta seara la ambii reprezentanti, VDF mi-a dat o cartela, a zis ca unele au probleme la portare si mai bine o inlocuiesc, desi era cea noua trimisa de ei prin posta, iar Orange a zis ca ei nu pot ajuta daca e vb de Yoxo si sa contactez prin app.

Super nervi mi-au facut toti. Macar propunea rep Orange ce ai propus tu, tot era o solutionare mai rapida... 
Cei din yoxo chat nu sunt in timp real acolo si vin cu intrebari sau pasi pe care nu ii pot parcurge. 
Credeam ca nu primesc sms ul de la yoxo din cauza nr de SMSC, ca nu se salveaza... Am oprit si RCS chat si degeaba... 

E un haos si am obosit cu astea. Cel mai rau e ca lucrez folosind netul de pe tel si ma incurca groaznic acum, ca nu am nimic.

Urasc vodafone. 



Pololică
#StarMember

Salutare! 

Nu înțeleg o chestie: cum au întrat în posesia codului de abonat cei de la Vodafone?

Doi la mână, cine a semnat cererea care a ajuns la Orange (Yoxo)?

Buna, 

Welp. am si eu o parte de vina. M-a sunat individul dupa ce trimisese pe email oferta si codul respectiv, a doua zi dupa ce o propusese la telefon. si imi zice "ati primit un cod pt oferta in email, dati-mi primele 4 cifre va rog".. Eu lucram si eram cu mintea in alte parti, ii dau un cod gresit initial, zice ca nu ala, ii dau celalalt cod orbeste, eu crezand ca e vb de numarul ofertei, aveam basme in cap, me **beep**, si imi zice multumesc la revedere. Atunci m-am trezit si am zis "stati putin, ce e cu codul asta, de ce mi l-ati cerut, ce se petrece?"

"am activat oferta"

"cum sa aactivati cand eu nu mi-am dat acordul!!! ce practica e asta sa sunati sa cereti codul si merci la revedere" in fine, eram socata un pic de metoda omului, in cele din urma a recunoscut ca e gresit sa procedeze asa si a zis ca lasa oferta in asteptare pana pe 17, cand era termenul limita de acceptare. A ramas ca ma suna pe 16 inapoi. 
Pe 16 nu m-a sunat nimeni si pe la 17:30 m-am trezit portata in vdf... si a inceput circul. 

Asa ca da, partea mea de vina a fost aici, la neatentie, dar oricum, metoda omului e agresiva si incorecta. Deci codul acela era probabil semnatura digitala ce a aefectuat o agentul respectiv... si teoretic se poate afla, la nevoie, de pe ce IP a fost introdusa semnatura.

DanielaH
Moderator

@MaxD, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune.

Buna DanielaH,

Partial s-a rezolvat. 
ieri am stat doar in chat whatsapp cu robotul Tobi al lor, care e inutil in aceasta situatie, din pacate.. si din cand in cand aveam noroc la raspunsurile presetate si ma punea in legatura cu o persoana reala.. explicam despre ce era vorba, imi puneau intrebari ciudate pe care le puteau afla din sistemele lor, iar ii pierdeam si aparea msj presetat de la Tobi, iar ma bagau dupa 16 butoane de selectie la un agent care ma lua de la inceput cu povestea... un mare ping-pong inutil la care am renuntat intr un final din cauza de stres 😕 

iar in chatul yoxo am patit aproape la fel, dar cu mai putine butoane de selectie si cu doua promisiuni de la doi agenti diferiti ca problema mea va ajunge la departamentul tehnic. 

azi nici nu m-am obosit sa mai incerc nimic, doar pe seara la un mom dat am zis sa incerc (fara speranta) sa mai solicit o portare in app yoxo.. si surpriza, am primit sms ul cu codul ce trebuia introdus in primul pas de portare, ce nu il primeam deloc pana atunci. 

sa vedem daca ma porteaza 🤡
intre timp oricum nu pot folosi tel decat pt 112 si pe retele de wifi. 

BlackWolf
Maestru

Salutare!

Nasoala experienta si din pacate, practici de astea mizerabile fac toti. Eu nici nu le raspund la astia care suna cu oferte, ca sunt niste oameni de nimic, mincinosi si sunt tepe. E usor sa iti dai seama cand te suna astia. Chiar zilele trecute ma suna unul de la Vodafone si tot insista, sunt si enervanti. Acum cateva saptamani ma sunau de la Orange, Digi si Telekom. Si nu m-au sunat doar pe un numar, m-au sunat pe toate. Au vazut ca nu le raspund si s-au lasat pagubasi pana la urma, a fost liniste dupa. Eu daca am ceva de rezolvat si vreau oferte, sun direct la ei, la fidelizare si rezolv. Sunt si mai seriosi, nu mint si obtin si oferte mai bune. Asa e cel mai bine de procedat, iesi cel mai bine si nici nu te enervezi aiurea. Inainte faceam si eu greseala asta si le raspundeam si indrugau numai tampenii si minciuni, chiar mi-au si activat o oferta fara acordul meu la un moment dat, o oferta proasta de care am reusit sa scap repede. De cand nu le-am mai raspuns, au disparut toate problemele. Data viitoare sa nu le mai raspunzi, e cel mai bine asa. Iar portarea ta la Yoxo, eu zic ca se va realiza fara probleme, nu prea ar trebui sa fie motive sa nu se realizeze...

Merci, nu stiam ca pot suna la fidelizare. Ideea e ca acum juma de an parca, m-a mai sunat de la vdf pt o oferta ce era mai buna ca ce aveam la yoxo pe atunci, dar tot am zis pas. 

 

Cu placere! La Yoxo nu cred ca au fidelizare, nici Digi nu prea fac fidelizari, doar Orange, Vodafone si Telekom fac fidelizari la abonamente. Nu prea trebuie sa accepti nici o oferta de la aia care suna, ca deobicei sunt tepe...