la 22-06-2025 05:58 PM - editat ultima oară la 23-06-2025 11:03 AM de DanielaH
Salut, am un abonament la yoxo și de o săptămână netul când merge, când nu merge, la voi este la fel?
la 22-06-2025 06:34 PM
Salut! Recomand un restart la telefon și problema se rezolvă. Și la tata, au fost aceleași probleme, când mergea internetul, când nu.
la 22-06-2025 06:13 PM
Salutare!
Ai verificat să nu fie lucrări prin zona ta? Te întreb pentru că se lucrează în foarte multe zone din țară pentru upgradarea rețelelor. Dacă nu au și alții din zona ta probleme, trebuie să le scrii pe chat-ul din aplicație.
Baftă!
la 23-06-2025 06:55 AM
Salut, am dat un restart și este ok
la 22-06-2025 06:34 PM
Salut! Recomand un restart la telefon și problema se rezolvă. Și la tata, au fost aceleași probleme, când mergea internetul, când nu.
la 23-06-2025 06:55 AM
Salut,asa am făcut și este ok
la 22-06-2025 07:38 PM
Pana la urma cum ai rezolvat?
la 23-06-2025 06:57 AM
Salut ,am dat un restart și este ok
Mulțumesc
la 22-06-2025 08:25 PM
Salut,
Poți încerca o resetare a setarilor de rețea, însă dacă sunt probleme cu reteaua in zona ta resetarea nu va rezolva problema.
Yoxo folosește rețeaua Orange, ai putea întreba alte persoane daca întampina aceleasi probleme.
Dacă ai un alt telefon prin preajmă, pune SIM-ul în el ca să vezi dacă nu cumva problema e de la telefonul tău.
la 23-06-2025 06:56 AM
Salut am dat un restart și este ok
Mulțumesc
la 23-06-2025 02:25 PM
Mă bucur că te-am putut ajuta! Zi binecuvântată!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor