anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Yoxo - de o săptămână netul când merge, când nu merge

Ionuț_27
Explorator

Salut, am un abonament la yoxo și de o săptămână netul când merge, când nu merge, la voi este la fel?

1 Soluţie acceptată‚

Razvan
#StarMember

Salut! Recomand un restart la telefon și problema se rezolvă. Și la tata, au fost aceleași probleme, când mergea internetul, când nu.

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai verificat să nu fie lucrări prin zona ta? Te întreb  pentru că se lucrează în foarte multe zone din țară pentru upgradarea rețelelor. Dacă nu au și alții din zona ta probleme, trebuie să le scrii pe chat-ul din aplicație.

Baftă!

Salut, am dat un restart și este ok

Razvan
#StarMember

Salut! Recomand un restart la telefon și problema se rezolvă. Și la tata, au fost aceleași probleme, când mergea internetul, când nu.

Salut,asa am făcut și este ok

desprecinee29
Junior entuziast

Pana la urma cum ai rezolvat?

Salut ,am dat un restart și este ok 

Mulțumesc 

MihaiC99
Specialist

Salut,

Poți încerca o resetare a setarilor de rețea, însă dacă sunt probleme cu reteaua in zona ta resetarea nu va rezolva problema.

Yoxo folosește rețeaua Orange, ai putea întreba alte persoane daca întampina aceleasi probleme.

Dacă ai un alt telefon prin preajmă, pune SIM-ul în el ca să vezi dacă nu cumva problema e de la telefonul tău.

Salut am dat un restart și este ok

Mulțumesc 

Razvan
#StarMember

Mă bucur că te-am putut ajuta! Zi binecuvântată!