Am plasat o comandă pentru un abonament Yoxo, în aplicație, și mi s-a spus că abonamentul va fii activat în momentul în care, în mod normal, se reîncarca abonamentul (vechi) Orange. Până aici nicio problemă, dar, mai jos, scrie așa "Asigură-te că ai plătit factura de servicii pe abonamentul curent înainte de ziua activării Yoxo". Problema este că factura de obicei se emite cu o zi mai târziu decât acea dată a activării (care apare în aplicație), iar plata facturii se face automat prin bancă, acest lucru având un delay (o întârziere) de aproximativ 10 zile. Dacă factura pe abonamentul vechi nu se poate plăti înainte de data activării Yoxo ce se întâmplă? Nu voi putea activa Yoxo? (chiar dacă factura se va plăti cu siguranță, deoarece mai sunt încă 2 numere de telefon pe acea factură). Îmi vor fii dezactivate serviciile Orange până la plata facturii? Va fii anulată activarea Yoxo cu încă o lună (în care probabil se va întampla la fel)? Îmi va fii dezactivat numărul de telefon și voi rămâne "cu ochii în soare"? Sau voi putea activa Yoxo la data stabilită, plata facturii serviciilor Orange făcându-se la o data ulterioară, desigur, până la data scadentă, printr-un transfer bancar setat automat (setat așa de ani de zile)?