la 29-06-2024 09:57 PM - editat ultima oară la 01-07-2024 08:47 AM de DanielaH
29-06-2024 10:06 PM - editat 29-06-2024 10:24 PM
Buna,
Resetarea telefonului nu are legătură cu contul tau Orange/yoxo.
Va trebui sa instalezi din nou aplicația și te vei conecta normal cu datele de logare cont yoxo/orange.
Poți reseta telefonul liniștit însă fa un backup mai întâi daca ai ceva important de salvat.
https://askit.ro/solutii/cum-sa-resetati-xiaomi-redmi-note-11-pro-5g-la-setarile-din-fabrica/
Te așteptăm cu vesti bune!
la 29-06-2024 10:01 PM
Salut,
Poți detalia problema avuta cu Xiaomi?
la 29-06-2024 10:02 PM
A și dori să îmi resetez tel însă am aplicația yoxo pe el.daca îl aduc la fabrica mai se poate activa aplicația cu Nr de telefon Orange. Mulțumesc
29-06-2024 10:06 PM - editat 29-06-2024 10:24 PM
Buna,
Resetarea telefonului nu are legătură cu contul tau Orange/yoxo.
Va trebui sa instalezi din nou aplicația și te vei conecta normal cu datele de logare cont yoxo/orange.
Poți reseta telefonul liniștit însă fa un backup mai întâi daca ai ceva important de salvat.
https://askit.ro/solutii/cum-sa-resetati-xiaomi-redmi-note-11-pro-5g-la-setarile-din-fabrica/
Te așteptăm cu vesti bune!
la 29-06-2024 10:11 PM
@ioanbogdanD : Verifică pentru siguranță ca datele tale de logare în aplicația YOXO să fie corecte (email, parolă) și valide. După resetare și reinstalarea aplicațiilor utilizate de tine, conectarea la aplicația Yoxo va fi doar o formalitate. Succes.
30-06-2024 05:54 AM - editat 30-06-2024 09:48 AM
Salutare!
Important este să ai notate undeva datele de logare de la yoxo, ca mai apoi să o poți introduce ușor și fără bătăi de cap.
Nu cred să ai probleme!
Și eu am în familie doar telefoane Xiaomi, în număr de 4 bucăți.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor