anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

telefon XIAOMI 14 blocat

costescualisa
Vizitator

AM ACHIZITIONAT ONLINE IN DATA DE 02.08.2024 UN TELEFON XIAOMI 14, LA RECOMANDAREA OPERATORULUI. IN LUNA A 12. A S-A BLOCAT SI MI.A APARUT MESAJUL FAST BOOT. L.AM DAT IN SERVICE, DAR NU AM PRIMIT RASPUNS. ESTE NORMAL ASA CEVA????? SA SE STRICE DUPA 3 LUNI . SPER CA CEI DE LA ORANGE NU MI.AU VANDUT UN TELEFON RESIGILAT CA FIIND NOU. DORESC SCHIMBAREA TELEFONULUI!!!!!! NU ESTE NORMAL ASA CEVA!!!!!!!

3 Răspunsuri 3

MihaiC99
Explorator

Buna,

Daca nu ai intervenit asupra softului, atunci nu este ceva normal.

Este bine ca telefonul se afla în garanție.

In cel mai bun caz  o simpla rescriere a softului va rezolva problema (daca este o problema legata de soft).

Îi poți contacta pentru mai multe informatii:

  • prin e-mail, la adresa: service@orange.com 
  • prin apel la Serviciul Clienţi - 300 gratuit de pe numărul tău Orange sau 0374300300 din orice reţea naţională (apel cu tarif normal).

Sau din contul my Orange 

https://www.orange.ro/myaccount/reshape/services/phone-service 

Servicii - Telefoane - Status reparatie

https://comunitate.orange.ro/t5/orange-service/status-reparatie

teacher_
#StarMember

Salut!

Pentru a vedea statusul reparației telefonului tau, urmează pașii descriși în acest link 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Nu este normal să se strice, dar se poate întâmpla. Am avut și eu în trecut așa ceva și mi l-au reparat fără probleme. Dacă nu se va putea repara, cu siguranță ți se va schimba produsul. Doar că cei de la service se respectă  procedurile și nu pot schimba un produs decât dacă este cazul! 

Sper să se rezolve cât mai repede situația ta și să ți se restituie telefonul reparat sau schimbat!

Baftă!