la 23-12-2024 03:41 PM - editat ultima oară la 23-12-2024 03:45 PM de DanielaH
AM ACHIZITIONAT ONLINE IN DATA DE 02.08.2024 UN TELEFON XIAOMI 14, LA RECOMANDAREA OPERATORULUI. IN LUNA A 12. A S-A BLOCAT SI MI.A APARUT MESAJUL FAST BOOT. L.AM DAT IN SERVICE, DAR NU AM PRIMIT RASPUNS. ESTE NORMAL ASA CEVA????? SA SE STRICE DUPA 3 LUNI . SPER CA CEI DE LA ORANGE NU MI.AU VANDUT UN TELEFON RESIGILAT CA FIIND NOU. DORESC SCHIMBAREA TELEFONULUI!!!!!! NU ESTE NORMAL ASA CEVA!!!!!!!
23-12-2024 04:22 PM - editat 23-12-2024 05:29 PM
Buna,
Daca nu ai intervenit asupra softului, atunci nu este ceva normal.
Este bine ca telefonul se afla în garanție.
In cel mai bun caz o simpla rescriere a softului va rezolva problema (daca este o problema legata de soft).
Îi poți contacta pentru mai multe informatii:
Sau din contul my Orange
https://www.orange.ro/myaccount/reshape/services/phone-service
Servicii - Telefoane - Status reparatie
https://comunitate.orange.ro/t5/orange-service/status-reparatie
la 23-12-2024 05:14 PM
Salut!
Pentru a vedea statusul reparației telefonului tau, urmează pașii descriși în acest link
la 23-12-2024 05:35 PM
Salutare!
Nu este normal să se strice, dar se poate întâmpla. Am avut și eu în trecut așa ceva și mi l-au reparat fără probleme. Dacă nu se va putea repara, cu siguranță ți se va schimba produsul. Doar că cei de la service se respectă procedurile și nu pot schimba un produs decât dacă este cazul!
Sper să se rezolve cât mai repede situația ta și să ți se restituie telefonul reparat sau schimbat!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor