la 26-06-2024 12:40 PM - editat ultima oară la 26-06-2024 03:05 PM de DanielaH
26-06-2024 01:00 PM - editat 26-06-2024 01:02 PM
Mihai Alexandru, bun venit in Comunitate!!!
Ai restartat telefonul dupa instalarea eSIM? Ai primit un SMS de confirmare după instalarea eSIM-ului? Ce telefon ai?
la 26-06-2024 01:12 PM
Am un IPh 15 pro . Da , am resetat telefonul de câteva ori. Sms ul l-am primit după ce am resetat odată telefonul dar de atunci e niciun serviciu
la 26-06-2024 01:14 PM
Ai selectat manual reteaua?
la 26-06-2024 01:20 PM
Am încercat și asta, tot nimic
la 26-06-2024 01:20 PM
În message pe YOXO nu răspunde nimeni..
la 26-06-2024 01:02 PM
Salut și bun găsit @MihaiAlexandru. Ești în România sau în roaming? De ce nu ai putea să te deplasezi într-un orange shop? Ce fel de eroare primești? Fișierul atașat arată un eSIM atașat, dar nu vreo eroare. Ce mesaj de eroare primești sau ai primit vreo confirmare de activare a eSIM?
la 26-06-2024 01:13 PM
În România! Cel mai aproape Orange e la 30km . Nu primesc eroare dar pur și simplu am niciun serviciu
la 26-06-2024 01:23 PM
Bănuiesc că te afli într-o zonă cu semnal Orange, iar SIMul nu este dezactivat (cel puțin așa se observă și din foto). Având în vedere că nu ești la prima activare de eSIM, ai omis anumite etape sau ai procedat altfel comparativ cu dățile anterioare?
la 26-06-2024 01:49 PM
Nu
la 26-06-2024 02:10 PM
Atunci nu rămâne decât să reiei procesul de obținere a unui profil eSIM, întrucât cel existent acum nu este valid. Interesant este de ce ai mesaj de confirmare / instalare / activare....
la 26-06-2024 01:03 PM
Salutare!
Ai detalii despre cum să faci aici:
Dacă ai urmat pașii de aici și nu ai reușit, cred că trebuie mers în magazin Orange Shop.
Baftă!
la 26-06-2024 01:13 PM
Da , am mai activat esim și altădată ... acum nu știu ce are
la 26-06-2024 01:48 PM
Am sunat la ei și cică ar fi șters esim ul din telefon..
26-06-2024 01:52 PM - editat 26-06-2024 01:52 PM
Deci în acest caz ceea ce ai instalat acolo este o încercare de eSIM, sau un eSIM dezactivat. Ciudat este că apare ca instalat. Nu ai primit îndrumări pentru un nou eSIM? Sau cred că îl poți șterge pe cel actual și solicita un alt profil de eSIM. consider cazul unul justificat, nu de antrenament ca să fie refuzată solicitarea.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor