
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-02-2021 05:30 PM
Am mers in Orange Shop Constanta sa-mi schimb simul. Cel de acolo mi-a dat un SIM blank și a zis sa sun la 300 sau sa vorbesc pe messenger pe yoxo. Raspuns. Yoxo se poate face schimbarea doar în magazin ... cel din magazin a zis că e in online și nu poate schimba simul. Si stau cu simul blank in buzunar. Poate poate se găsește o soluție.
1 Soluţie acceptată‚
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-02-2021 05:50 PM
@Christian, într-adevăr, confirmăm și noi informația primită de la Serviciul Clienți. În acest moment, schimbările de SIM pentru abonamentele Yoxo se pot face doar într-un magazin fizic.
Îmi pare rău pentru situația ta. Recomandarea noastră este să mergi din nou într-un Orange Shop.
3 Răspunsuri 3
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-02-2021 05:44 PM
In ce localitate ?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-02-2021 05:50 PM
@Christian, într-adevăr, confirmăm și noi informația primită de la Serviciul Clienți. În acest moment, schimbările de SIM pentru abonamentele Yoxo se pot face doar într-un magazin fizic.
Îmi pare rău pentru situația ta. Recomandarea noastră este să mergi din nou într-un Orange Shop.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-02-2021 10:47 AM
@Christian, ai rezolvat cu schimarea de SIM?
