YOXO
Tot ce ai nevoie să știi despre abonamentul tău digital, la preț minimal
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

La toate abonamentele YOXO ai 5G+ toată vara!

Salut! Avem o veste pentru voi! De astăzi și până la finalul verii (31.08.2024) toți clienții YOXO au acces la 5G+. Ce este de făcut?  Să aveți un telefon compatibil cu rețeaua 5G;Să aveți setat telefonul să folosească rețeaua 5G;Să fiți în aria de a...

MihaelaA_0-1718797000684.png
MihaelaA de către Community Manager
  • 759 Vizualizări
  • 12 răspunsuri
  • 24 aprecieri

eSIM direct din aplicatia YOXO!

Salutare tuturor!Vesti bune la orizont. Azi am primit o actualizare pentru aplicatia YOXO cu urmatoarea descriere:”Asteptarea a luat sfârsit!De acum poti solicita un eSIM pentru abonamentul tău YOXO direct din aplicatie, fãra sã mai mergi într-un mag...

András de către Explorator
  • 1732 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 10 aprecieri

Compatibilități și incompatibilități servicii YOXO

Salut! Și acest topic se dorește a fi un mini-ghid pentru utilizatorii noi YOXO. De ce? Pentru că YOXO . Vom lista mai jos atât serviciile care sunt incluse în pachetele YOXO cât și cele cu care aceste abonamente nu sunt compatibile:  Servicii/ func...

DanielaH_0-1689666655005.png
DanielaH de către Moderator
  • 5341 Vizualizări
  • 41 răspunsuri
  • 56 aprecieri

Ești nou la YOXO? Iată ce trebuie să știi!

Salut! Ne dorim ca acest topic să fie un fel de ghid pentru toți abonații noi Yoxo, indiferent din ce rețea de telefonie mobilă provin. Dacă aveți și voi completări, ele vor fi foarte binevenite și vă rugăm să le postați mai jos în rubrica de comenta...

DanielaH de către Moderator
  • 3191 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Mic ghid despre plăți pentru clienții YOXO

Salut! În cazul în care aveți probleme cu efectuarea plăților și ați ajuns în perioada de grație, iată câtiva pași care vă vor ajuta să fiți la zi cu plata: asigurați-vă că aveți bani suficienți pe cardul introdus în aplicația YOXO și că acesta este ...

DanielaH_1-1681212576575.jpeg DanielaH_2-1681212611608.jpeg DanielaH_3-1681212683103.jpeg
DanielaH de către Moderator
  • 3007 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Soluționat! Portare de la Yoxo la alt operator

Bună ziua,Doresc portarea numărului Yoxo în altă rețea la abonament. Ce date trebuie să furnizez operatorului pentru reușita portării?Yoxo este considerat ca fiind abonament sau cartelă?Dacă este abonament, este corect să furnizez noului operator cod...

LidiaCroitoru de către Junior
  • 2866 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Nu beneficiez de 5G

Salutare tuturor! Am activat ieri gratuit opțiunea Yoxo cu 150 GB, dețin un telefon Xiaomi MI 10T Pro 5G și mă aflu în aria de acoperire 5G din Municipiul Bacău. Totuși, nu beneficiez de conexiune 5G. La Serviciul Clienți Orange nu m-au putut ajuta. ...

Anonim de către Neaplicabil
  • 1115 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! yoxo issues

Buna ziua, Sunt un utilizator yoxo (3 numere), si de ceva vreme mi-am facut un abonament Orange Fix - fibra si TV. TV-ul, vreau sa il folosesc pe un stick mi, pentru a-l putea folosi in Germania. Necazul este ca dra care mi-a facut contractul nu a re...

aviatroll de către Junior
  • 3836 Vizualizări
  • 15 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! Ieșire din Orange Love și intrare în Yoxo

Salutare și Cristos a înviat!Aș vrea să îmi mut numărul actual de telefon pe YOXO. Mi-am instalat aplicația acum mai mult timp, m-am interesat de condiții și prețuri - suna foarte bine. Totuși, spunea că trebuie să fii în afara perioadei contractuale...

HexPAWS de către Junior
  • 2740 Vizualizări
  • 11 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] YOXO aplicatie nefunctionala

Buna seara. Nu pot accesa aplicatia instalata pe telefon, dorind sa achit o extraoptiune internet. Aplicatia se deschide doar in interfata "vreau sa trec pe oferta yoxo" ca si cum as fi un client nou care doreste sa acceseze yoxo. Nu am acces nici ma...

EM2023 de către Junior
  • 2773 Vizualizări
  • 15 răspunsuri
  • 0 aprecieri

YOXO m-a taxat de 3 ori pentru plata abonamentului

Salutare, vineri abonamentul meu a incercat sa se autoplateasca, dar a intampinat o problema asa ca am dat reincercare manual, long story short, am fost taxat de 3 ori suma necesara, am scris si pe messenger-ul din app dar fara noroc, nu raspunde nim...

Livra de către Junior entuziast
  • 1785 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 1 aprecieri

[Rezolvat] Suspendare servicii, plata efectuata de 3 ori

Buna ziua, Dupa “amenintarile” primite prin intermediul chatului cum ca serviciile imi vor fi suspendate din data de 11 aprilie pentru neplata (mentionez ca plata s-a efectuat in data de 5 iar conform extrasului bancar a fost livrata catre orange pe ...

Soluționat! Vreau sa trec de pe abonament pe yoxo

Salutare!inca mai am obligație contractuala abonamentul meu,mai exact pana pe 25 mai 2023,și doresc sa trec pe yoxo? Pot trece imediat,sau tre sa aștept sa se termine abligatia contractuala? Și bineînțeles dacă se merita!

user_15604267 de către Junior
  • 1650 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 4 aprecieri

[Rezolvat] Eroare la deschidere cont yoxo

Bunaa, întâlnim niște problema cu aplicația yoxo. Am încercat de 2 ori sa ma portez și mi a fost cererea de portare respinsa, ulterior am înțeles de ce mi a fost respinsa, iar a 3 oara când sa fac portarea după ce am șters contul și sa deschid altul ...

Andreea_s24 de către Începător
  • 1847 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 1 aprecieri