Multumesc de raspuns,
Nu prea ma mai incalzeste cu nimic, mai ales ca citesc printre randuri, in extrasele mele de banca, si vad sume complet eronate trimise de YOXO catre banca si apoi stornate, in care sumele de pe facturile altora aterizeaza in dreptul altor clienti. Asta e am tras iar batul scurt.
In loc de astfel de siguatii punctuale, ar fi bine sa atentionati utilizatorii de iminenta blocarii abonamentului, si mai ales sa nu-l mai blocati abuziv (a se citi instantaneu) dupa un weekend in care plata nu a putut fi procesata din vina voastra, mai ales in aceste vremuri de pandemie : Cand lipsa unui abonament activ poate crea situatii dramatice.
Imaginati-va va rog, ca acest abonament e folosit de soacra mea care are 82 de ani si care poate nu mai putea comunica (nu cu mine doamne fereste!) o urgenta in acea zi! De serviciul de help desk nici nu se pune problema la cineva de 80+ de ani sau la un copil trimis la scoala cu smartwatchul,
Cireasa de pe tort a venit la final: cei de la help desk, nici macar nu percep ca nu poti face restart la un telefon care nu e in posesia ta. Chiar daca ei cred ca mi-au rezolvat probema si abonamentul a fost deblocat, am un mesaj catre ei : Ganditi-va un pic va rog si la utilizatorul final oricare o fi el cand mai cereti sa-si restarteze telefonul.
Altfel suntem in 2021 si vorbim de IA mai peste tot, iar acel serviciul tehnic sau programatorii de de la YOXO, ar putea sa vada printr-un simplu select cine mai sunt clientii lor fideli, si care sunt acei rau platnici care trebuie intradevar taiati. Si sa puna acolo o bifa gen NU MA BLOCA INCA!!
In schimb dupa cum vad aceasta politica suna cam asa: *lasa-i pe amarati sa rezolve problemele generate de excelurile prost exportate de noi catre banci si o sa ne atentioneze ei dupa de greselile noastre, si las'ca vedem noi dupa aia, ca-i punem sa refaca plata ce e asa greu, si le-om da noi bani inapoi, si apoi ne-or ierta si ei greselile noastre ca oameni suntem. Amin*
Multumesc YOXO pentru acesta minunata politica si pentru modul abuziv prin care va terfeliti clienti. Poate cineva care nu e doar programator se va gandi s-o schimbe. Mai uitati-va un pic in jur si la ceilalti...
Altfel numai de bine! Aveti un serviciu cu potential bun (alti vad ca deja va copiaza :), dar v-as rog sa va intelegeti clientii intai si apoi mai discutati un pic si cu bancile alea ca sa vedeti cum lucreza si cand lucreza.