anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mutare abonament catre un cont fara nici un abonament

darkangel
Junior entuziast

Am doua conturi Yoxo:
- contul 1 contine 2 abonamente
- contul 2 nu contine nici un abonament

Vreau sa "mut" un abonament din contul 1 in contul 2.

In contul 2 am un singur ecran care contine doar 2 butoane:
- "incepe acum": adauga abonament nou
- "contul meu": detalii cont

Pare ca nu exista buton "adauga abonament existent" intr-un cont care nu are nici un abonament.

Idei?

30 Răspunsuri 30

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Yoxo nu se poate cesiona (muta) de la un client la altul. Singura sunt doua soluții:

  • Ori se închide unul din conturi (cu tot cu numere) și cel la care se dorește mutarea deschide numere noi
  • Ori se porteaza numerele care se doresc mutate și apoi se porteaza înapoi la contul dorit (și, dacă nu ma înșel, vor avea gratuitate o luna, dar de verificat). 

In textul meu:

- cuvantul "cont" se refera la un cont Yoxo identificat prin adresa email

- cuvantul "abonament" se refera la un abonament Yoxo identificat unic prin numar mobil

Yoxo permite unui cont sa gestioneze mai multe abonamente.

Intrebarea mea nu are legatura cu cesionarea.

Eu am un număr și tu ai altul (două abonamente și două conturi). Din ce înțeleg din termenii și condițiile serviciului Yoxo nu se pot transfera un abonament de pe un cont pe altul (care este unul din atributele cesiunii). Deci nu poți transfera un număr (abonament) de pe un cont pe altul. 

Acceseaza https://www.yoxo.ro/adauganumar/ si apasa pe "Cum adaugi un numar existent".

Screenshot_2024-06-22-14-40-54-770_com.opera.browser-edit.jpg

 este o situație mai specială de aceea era mai indicat daca contactai prin chat yoxo.

darkangel
Junior entuziast

Am contactat dinainte sa postez dar am sperat ca exista o solutie pe care nu o vad eu (ca sa nu astept pana marti).

Inteleg ca aceasta operatie nu se poate face decat prin suport.

Dilema e Pasul 4: Cont vechi (presupun cu același titular). Așteptată asistenta.

arsradu
#StarMember

Salut,

Nu cred ca Yoxo are acest feature. Deci....ca idei, poti doar incerca sa intri in legatura cu un consultant, pe chat-ul din aplicatie, si vezi daca te poate ajuta. Altfel, doar ca sugestie de implementare pe viitor.

Client Orange

darkangel
Junior entuziast

Yoxo permite ca un cont sa gestioneze mai multe abonamente (numere de mobil).

Intr-un cont care are deja un abonament se poate adauga inca un abonament.

Problema este ca acel buton care permite adaugarea nu este disponibil si intr-un cont fara nici un abonament.

Salut @darkangel

Asa cum ai spus si tu opțiunea "Adaugă un abonament existent YOXO" nu este disponibila pentru un cont care nu are un abonament asociat. Recomandarea mea e sa configurezi un abonament cu opțiunea vreau un număr nou pe acel cont doar pentru a avea acces complet la aplicație, iar ca sa nu plătești nimic poți folosi codul acesta YOXORAIFFEISEN sau oricare altul de pe net. După aceea vei avea butonul de "Adaugă un abonament existent YOXO" in aplicație si vei putea sa iți adaugi numerele. Odată ce ai mutat numerele poți închide abonamentul creat anterior.

Sa îmi spui daca ai reușit!

Atenție, datele de identificare al noului cont trebuie sa fie aceleași ca pe vechiul cont, ma refer la nume, prenume si adresa.

Salut @RafaHelper ,

Am configurat un abonament nou pe acel cont asa cum ai sugerat si am finalizat procesul (am ajuns in starea "livrare SIM").

Dupa asta, in ecranul in care ar fi trebuit sa apara ambele butoane ("adauga abonament nou" si "adauga abonament existent") apare DOAR butonul "adauga abonament nou". Pot doar sa-mi imaginez ca butonul "adauga abonament existent" ar urma sa apara undeva dupa activarea abonamentului nou creat...

Deci nu merge! 🙂

@darkangel merge, trebuie sa finalizezi toti pasii, inclusiv activarea sim-ului abonamentului. Eu am ales eSIM, daca ai ales SIM fizic va trebui sa aștepți sa fie livrat, apoi dupa ativare o sa vezi opțiunea de a adauga numar nou.

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Eu unul nu înțeleg logica. Adică un SIM existent și funcțional, pentru a fi mutat de pe un cont pe altul, "trebuie așteptat să fie livrat"? Dintr-un cont în altul? Nu înțeleg de ce ar trebui SIM nou la ceva strict de.... soft.

darkangel
Junior entuziast

"trebuie așteptat să fie livrat" => asta este SIM-ul unui abonament nou pe care l-am deschis doar pentru a forta aplicatia sa arate butonul care permite adaugarea numarului existent (care nu are nicio legatura cu numarul nou).

Exact: de'aici si vorba "online este mereu simplu"... 😄 😄 😄