la 22-06-2024 06:05 PM - editat ultima oară la 25-06-2024 09:32 AM de DanielaH
Salutare! O întrebare celor care sunt pe YOXO pe cartela fizică: cum se procedează dacă se întâmplă să nu mai funcționeze cartela și trebuie schimbată? Întreb pt ca am pățit odată ca a trebuit să schimb cartela ca nu o mai citea telefonul, nu știu, probabil era prea zgâriată, prea uzată, fiind foarte veche! Întreb pt ca în curând o să trec probabil pe YOXO, dar aș merge tot pe cartelă fizică! Ms pentru un eventual răspuns!
la 22-06-2024 06:30 PM
Buna
Schimbarea de SIM se face doar la cererea titularului de abonament, care trebuie să prezinte un act de identitate. În funcție de motivul pentru care este nevoie să faci acest lucru, urmează instrucțiunile specifice scenariului respectiv.
► Dacă SIM-ul tău este defect sau dacă ai nevoie de un format diferit ( 4G, microSIM / nanoSIM / SIM standard ) deoarece ți-ai schimbat telefonul / dispozitivul pe care folosești YOXO:
În cazul în care cartela SIM a fost pierdută ori furată sau dacă a fost deteriorată, înlocuirea se poate face doar în magazinele proprii Orange (nu şi la parteneri)
Pe scurt da se poate face in orice Orange shop.
la 22-06-2024 06:30 PM
Buna
Schimbarea de SIM se face doar la cererea titularului de abonament, care trebuie să prezinte un act de identitate. În funcție de motivul pentru care este nevoie să faci acest lucru, urmează instrucțiunile specifice scenariului respectiv.
► Dacă SIM-ul tău este defect sau dacă ai nevoie de un format diferit ( 4G, microSIM / nanoSIM / SIM standard ) deoarece ți-ai schimbat telefonul / dispozitivul pe care folosești YOXO:
În cazul în care cartela SIM a fost pierdută ori furată sau dacă a fost deteriorată, înlocuirea se poate face doar în magazinele proprii Orange (nu şi la parteneri)
Pe scurt da se poate face in orice Orange shop.
la 23-06-2024 05:21 PM
încă o chestiuta! Pot solicita portarea pe YOXO în ultima lună de abonat Orange? Undeva am citit ceva ca portarea se poate face in afara perioadei contractuale sau in ultima luna de contract! Acum vad pe aplicația YOXO ca doar in afara perioadei contractuale! Logic ar fi sa poți și in ultima luna de contract, deoarece după ce trece și ultima luna de contract, după data emiterii facturii intra într-o noua luna de abonament, care chiar dacă după aceea îți faci portarea o să mai fie de plătit încă o lună de abonament! Aveți vreo altă informație față de ce am scris eu aici? Mulțumesc!
la 23-06-2024 05:45 PM
Da poți migra de la abonamentul Orange la yoxo in ultima luna de contract.
De asemenea ai posibilitatea de a alege data migrării pe care o poți stabili cu 1-2 zile înainte de expirarea contractului.
la 23-06-2024 05:52 PM
Confirm si eu, cel putin in 2021 asa a fost in cazul meu.
la 24-06-2024 09:49 AM
Mda! Am încercat de 5 minute! Din păcate nu merge în ultima lună de contract! Îmi zice ca nr. de telefon nu este compatibil pentru ca sunt în perioada contractuală! Nu este corect, dar asta este, o să revin după ce termin contractul în 22 iulie și o să mai plătesc o lună degeaba! 🤷♂️
24-06-2024 10:29 AM - editat 24-06-2024 10:30 AM
Ar trebuie să meargă pe ce data expira abonamentul?
Iar au schimbat regulile sau este o eroare undeva.
la 24-06-2024 10:51 AM
Pe 22 se emite factura, 22.07.2024 expira abonamentul!
la 24-06-2024 10:52 AM
la 24-06-2024 10:57 AM
Încearcă mai târziu în iulie deoarece datele în sistem se actualizează mai greu a fost și weekend. Încearcă după 10 iulie.
la 24-06-2024 10:40 AM
Incearca cu cateva zile inainte de expirare sau imediat dupa. Nu ar trebui sa platesti inca o luna in niciun caz.
la 22-06-2024 06:59 PM
Super, asta mă interesa, unde pot schimba cartela YOXO, dacă pot tot la orange! Mersi!
la 22-06-2024 07:10 PM
@Dinozo: Fără multă poveste, dacă ai nevoie ca abonat, de un SIM fizic ca să schimbi un SIM vechi, vei putea solicita unul din orice magazin Orange pe baza actului de identitate.
Ca idee, implicit la trecerea pe YOXO vei primi automat un SIM blank pe care să-l poți schimba dacă dorești cu cel vechi. Deci problema este rezolvată primind un SIM nou chiar și fără să ceri. De ce? Pentru ca Orange să fie sigur că vei beneficia de serviciile Yoxo, fără probleme care să fie cauzate de un SIM vechi.
la 23-06-2024 05:15 PM
Mersi de răspuns!
la 26-06-2024 09:55 AM
salut. la trecerea de la prepay sau abonament Orange catre YOXO se pastreaza SIM-ul/eSIM-ul existent, nu se trimite unul nou. dupa caz, ulterior trecerii la YOXO, poti solicita un eSIM din aplicatia YOXO daca telefonul e compatibil si nu vrei sa mai faci drumuri in magazine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor