la 26-08-2024 12:43 PM
Am o întrebare legată de situația mea cu furnizorul de servicii. Contractul meu a expirat pe 22 iulie 2024 și am observat că am fost facturat pentru două luni suplimentare. Acum, când am sunat la departamentul de rezilieri, mi s-a spus că, începând cu 19 septembrie, voi fi facturat cu 3 euro pentru a trece la cartela.
Problema este că nu am primit niciun mesaj sau document oficial care să confirme această schimbare. Aș dori să știu dacă alții au trecut printr-o situație similară și ce ar trebui să fac pentru a verifica dacă această taxare este corectă sau nu. Cum pot să mă asigur că nu voi fi taxat în mod nejustificat?
la 26-08-2024 01:16 PM
Salutare!
Ca sa lamurim din capul locului: nu ai fost tarifat pentru 2 luni suplimentare, ci pentru abonamentul aferent celor 2 luni. Toate contractele se prelungesc automat, altfel ai fi ramas fara semnal si numar de telefon.
Acea data (19.09) este data de la care vei trece pe cartela prepaid si cei 3E vor fi reincarcarea (practic, in loc sa mergi intr-un magazin sa reincarci, vei plati la factura de luna viitoare) si vei avea de plata 3E+TVA.
Daca ai dubii, poti cere conversatia pe mail ca "proba fizica", dar procedura asta este cea standard: dupa inchiderea abonamentului cu cerere de ramanere a numarului pe cartela prepaid se asteapta urmatoarea data de facturare.
Suplimentar vei fi facturat doar daca pana pe 19.09 vei avea consum suplimentar resurselor disponibile in abonament (SMS sau minute la numere cu suprataxa, roaming cu depasirea resurselor in SEE sau roaming in tari nonSEE, etc).
la 26-08-2024 01:13 PM
Salutare!
Nu știu care este treaba cu 3 euro lunar, dar nu am auzit de așa ceva. Eventual, va trebui să încarci cu 5 euro dacă treci la prepay.
Ai aici un topic similar:
Sper să fie util !
Baftă!
la 26-08-2024 01:16 PM
Salutare!
Ca sa lamurim din capul locului: nu ai fost tarifat pentru 2 luni suplimentare, ci pentru abonamentul aferent celor 2 luni. Toate contractele se prelungesc automat, altfel ai fi ramas fara semnal si numar de telefon.
Acea data (19.09) este data de la care vei trece pe cartela prepaid si cei 3E vor fi reincarcarea (practic, in loc sa mergi intr-un magazin sa reincarci, vei plati la factura de luna viitoare) si vei avea de plata 3E+TVA.
Daca ai dubii, poti cere conversatia pe mail ca "proba fizica", dar procedura asta este cea standard: dupa inchiderea abonamentului cu cerere de ramanere a numarului pe cartela prepaid se asteapta urmatoarea data de facturare.
Suplimentar vei fi facturat doar daca pana pe 19.09 vei avea consum suplimentar resurselor disponibile in abonament (SMS sau minute la numere cu suprataxa, roaming cu depasirea resurselor in SEE sau roaming in tari nonSEE, etc).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor