la 18-06-2024 09:26 AM
Buna.
Sunt in spațiul SEE de câteva zile și serviciul de voce și date se activează foarte rar. Am pățit la fel în Ungaria , Austria si Germania.Nu înțeleg ce se întâmplă. Am abonament yoxo și funcția roaming activata. Am adăugat opțiunea de 32 lei pentru roaming. Iar la resurse îmi arăt că am inca peste 11 GB in SEE. Nu e prima dată când vin pe aici și totul a decurs bine înainte.
Am văzut regula cu cele 4 luni, am fost ultima dată în Martie in SEE, dar de atunci sigur am consumat mult mai mult în țară, decât în cele 3-4 zile in SEE
Mulțumesc
la 18-06-2024 09:36 AM
Buna @Felicia17,
Pot exista probleme de genul in roaming pentru ca totul depinde de rețeaua partenera daca te accepta sau nu. Poti încerca o repornire a telefonului pentru a te conecta la o alta rețea partenera sau poți alege manual rețeaua la care sa te conectezi din setările telefonului. De exemplu, daca ești in Germania poți alege ca si rețea Telekom sau Vodafone, find nume mari existe șanse sa ai o conexiunea mult mai buna.
la 18-06-2024 11:55 AM
Am încercat. Problema e că apar rețelele și când dau sa le aleg...după câteva secunde dispar și primesc mesaje de rețea indisponibilă.
la 18-06-2024 12:28 PM
Este posibil sa ai si o problema cu telefonul, rețelele nu ar trebui sa dispară după ce ai făcut căutarea.
la 18-06-2024 09:42 AM
Salutare!
Prima recomandare: incearca alta retea decat cea la care s-a conectat automat telefonul. Anul trecut am avut o problema in Bulgaria pe Digi (mergea netul, dar apelurile, aleator, nu mergeau in niciun sens). Solutia oferita a fost sa selectez alt manual al doilea operator (din fericire, Orange are colaborare cu mult mai multi operatori si nu ar trebui sa ai probleme in selectie, desi cam esti primul de care aud ca are probleme cu Orange la conexiunea in roaming).
la 18-06-2024 11:56 AM
Nu am avut această problema până acum. Am fost plecat de multe ori în afară și e prima dată. O fi de la yoxo?? Oricum când mă întorc îl închid și mă mut in alta rețea.
la 18-06-2024 12:08 PM
E greu de pus degetul pe buba daca sunt mai multe variabile. In Ruse (Bulgaria) nu am avut probleme, doar la Gabrovo-Veliko Tarnovo si drumul spre intoarcerea in tara. Daca poti pune cartela pe alt telefon pentru a proba sa nu fie telefonul cu probleme...
PS: probabil sa ajung peste doua saptamani, din nou, in Bulgaria si voi vedea daca s-a modificat ceva si cu numarul de Orange (cartela prepaid).
la 19-06-2024 11:16 AM
@Felicia17, ai încercat să faci o probă cu SIM-ul în alt telefon?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor