anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Suspendare servicii, plata efectuata de 3 ori

Buna ziua,

Dupa “amenintarile” primite prin intermediul chatului cum ca serviciile imi vor fi suspendate din data de 11 aprilie pentru neplata (mentionez ca plata s-a efectuat in data de 5 iar conform extrasului bancar a fost livrata catre orange pe data de 7) am reincercat plata astazi de 2 ori, de 2 ori finalizandu-se cu o eroare (imagine atasata). Ideea e ca plata s-a efectuat, chiar de 2 ori conform extras bancar dar statusul in aplicatie inca apare ca fiind “in gratie”. Sa inteleg ca serviciile mi se vor suspenda oricum chit ca am platit efectiv de 3 ori aceleasi servicii?  Va multumesc

10 Răspunsuri 10

Pololica
#StarMember

Salut!

O sa trec peste informatia prezenta (de foarte multe ori) in comunitate cum ca Yoxo are erori la plata, nu pot sa nu te intreb cum de ai informatia ca banii au ajuns la Yoxo? Am avut o plata cu cardul in urma cu vreo 7 ani si, desi pe extras apareau ca fiind platiti la 3 zile dupa ce am dat cu cardul, banii mi s-au intors inapoi pe cont intrucat comerciantul la care platisem nu ii ceruse bancii (chiar ma intrebam de ce am bani pe contul respectiv intrucat il alimentam doar cand trebuia sa fac plati).

Totusi, pe chat ce ti s-a zis cand prezentai dovada platii?

salutare! Aparent problema este recurenta din moment ce sunt atatea postari pe aici (am descoperit dupa abonare din pacate, altfel nu as mai fi apelat la aceste servicii). 
Legat de plata, conform extrasului bancar, tranzactia initiala apare finalizata, iar o confirmare a fost primita in chatul yoxo (ei au precizat ca plata a fost primita dar nu au alocat-o pe cont si au cerut sa se faca refund). Inca astept o solutionare din partea lor, momentan “se verifica” si nu imi pot garanta ca nu mi se vor suspenda serviciile. 
In trecut am mai patit ca un comerciant sa retraga de 2 ori suma, dar aceasta a ramas in stadiul de “in procesare” si dupa a revenit in contul meu. In cazul de fata, tranzactia a trecut de stadiul in asteptare deci, finalizata. 

Recomand, pana se stabilizeaza Yoxo, sa stai pe cartela ("prepaid normal") si sa reincarci direct cu optiune de pe un abonament (solutia asta sigur functioneaza intrucat am reincarcat cel putin doi ani unui coleg de munca si nu au fost probleme, nici macar sa ramana, pentru scurt timp, fara resurse).

Probabil dupa solutionarea problemei o sa trec inapoi pe cartela. 
Am trecut la yoxo tocmai din comoditate, plata efectuandu-se automat dar aparent pierd mai mult timp asteptand rezolvari de la chat/reincercari de plata. 

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Da, nici eu nu-ti recomand Yoxo (mult mai ok prepay-ul din punctul asta de vedere), tocmai pentru problemele astea, si pentru suportul limitat pe care il ai.

Client Orange

Ca idee, Yoxo e pentru cei care au un card de pe care sa se faca tranzactiile ("plata facturii"/"reincarcarea" automatizat, fara alte batai de cap), ceea ce mi se pare excelent (cred ca stim cu totii ca sunt destui cartelisti in jurul nostru care uita ziua reincarcarii)

Practica, din pacate, ne cam omoara.

PS: nici Flex de la Vodafone nu este mai stralucit, dar parca are suruburile mai bine stranse  pe ici, pe colo (si la ei mai sunt probleme cu platile automate, dar mai rare).

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut,

Bine ai venit in Comunitate!

Daca problema nu se remediaza in timp util (pentru asta, iti recomand chat-ul Yoxo), exista posibilitatea ca serviciile sa fie suspendate pentru neplata.

Client Orange

Salutare. Serviciile au fost platite chiar de 3 ori, prima data la termenul intial (5aprilie), unde yoxo a debitat automat suma iar astazi am reincercat de 2 ori plata (primind eroarea atasata) iar platile s-au efectuat oricum conform bancii. 

Revin cu un update. Problema s-a rezolvat cu doar cu cateva ore inainte de data de 11(data in care s-ar fi suspendat serviciile), deci stat cu emotii pana in ultima secunda. Luna urmatoare o sa revin la prepay sa scap de astfel de peripetii. Multumesc tururor pentru feedback!

Ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim și noi pentru feedback!

Te mai așteptăm în Comunitate.