anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce sunt făcut “ Ping Pong “ între chat Yoxo și reclamații@orange.ro ?

Bog_Lungu
Junior
Buna ziua ,
Am o problema pe YOXO însă de la reclamatii@orange.Ro sunt trimis prin emailuri scurte care nu răspund problemei mele către chat-ul YOXO.
Procedura de mai jos zice altceva …
A mai pățit cineva asta ?
https://www.yoxo.ro/pdf-102019/yoxo/procedura-privind-solutionarea-reclamatiilor-utilizatorilor-finali.2d0a37a7720966f50056b665e74a434d28bf9e203876ba561646c743269c89d8.pdf
5 Răspunsuri 5

Vio73
Campion certificat
Salutare! În mod normal, după părerea mea, și unii și alții ar trebui să te ajute!

Bog_Lungu
Junior
Ok, atunci este doar un feedback … Sesizari@Orange.Ro te trimite sa îți scrii necazul pe chat …

Vio73
Campion certificat
Eu nu am servicii yoxo, dar așa cred că ar fi normal, adică să nu fii pasat de la unii la ceilalți!

Bog_Lungu
Junior
Merci pentru ajutor și suport ( mai mult emoțional ) As ar fi normal , și așa scrie in documentul atașat,însă realitatea pare a fi alta … Pare ca “orange” nu prea are acces la “YOXO” sau nu are chef sa își bată capul …

DanielaH
Moderator
Salut, Bog! Bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Ai luat legătura cu colegii noștri prin messengerul din aplicație? Dacă nu este o problemă punctuală care să implice analizarea contului personal, spune-ne aici despre ce este vorba și vom încerca să te ajutăm.