anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Costcontrol Yoxo

Eva79
Junior
Bună ziua. Sunt noua . Nu știu cum aflu internetul rămas.Adica numai sun la 415 dar unde ? Unde apelez sa aflu . Cum întru pe mesenger. Ce ar trebui sa mai fac setări sau nu trebuie. Mulțumesc.
1 Soluţie acceptată‚

Trixen_old
Cunoscător
Salut! Pentru Yoxo singura varianta de administrare sau aflare informatii este din aplicatie: te autentifici cu contul sub care ai facut abonamentul si iti apar toate datele. Apelurile catre *100# sau 415 nu merg, iar apelul la 300 este taxabil. Dupa ce te-ai conectat in cont, pentru toate problemele intampinate, singura metoda de a obtine ajutor este accesarea "Messenger" din meniu, din Yoxo.

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

DanielaH
Moderator
Salut, Eva79! Bun venit în Comunitatea Orange! Ai abonament sau cartelă PrePay? Dă-ne, te rog, mai multe detalii.

Eva79
Junior
Am avut abonament Orange și acum m_am transferat pe yoxoo. Mai mult nu știu. NICI ce e cu acel cod de 5 minute nici ce trebuie sa configurez

DanielaH
Moderator
Toate informațiile despre abonamentul tău le găsești în aplicația Yoxo, dacă ești autentificată. Messengerul îl găsești deasemenea tot în meniul aplicației. La ce cod te referi? Poți atașa o captură de ecran din aplicație ca să ne dăm seama exact care este nelămurirea ta? Poți intra și pe https://www.yoxo.ro/ pentru mai multe informații.

Eva79
Junior
Codul de 6 cifre scuze: nu știu sa fac captura.

Trixen_old
Cunoscător
Salut! Pentru Yoxo singura varianta de administrare sau aflare informatii este din aplicatie: te autentifici cu contul sub care ai facut abonamentul si iti apar toate datele. Apelurile catre *100# sau 415 nu merg, iar apelul la 300 este taxabil. Dupa ce te-ai conectat in cont, pentru toate problemele intampinate, singura metoda de a obtine ajutor este accesarea "Messenger" din meniu, din Yoxo.

DanielaH
Moderator
Pentru ce ai primit codul de 6 cifre? Ce solicitare ai făcut și unde? Spune-ne mai multe, te rog!

Eva79
Junior
Pentru resetarea parolei

Kron75
Începător
Eva79, Gaesti aici raspunsul exact la intrebarea ta: https://www.yoxo.ro/help/cum-verific-consumul-de-internet-minute-smsuri-si-optiuni-pe-abonamentul-yoxo/