anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Suspendare abonament Yoxo pentru neplata facturii.

Turcalete
Junior
Am primit in aceasta dimineața un email de atenționare referitor la suspendarea serviciilor pentru numarul de telefon, datorita neplatii facturii pe luna precedenta. Plata a fost facuta, ca de obicei direct din contul curent in ziua stabilita, am extrasele de cont pentru verificare si confirmarea platilor.
Nu sunt in tara in acest moment si nu pot activa numarul de telefon pentru a contacta serviciul clienti Yoxo. Exista alta posibilitate (email) pentru a lua legatura in vederea remedierii problemei? Multumes anticipat!
8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember
Salut! Nu poți să intri in Chatul Yoxo și să comunici cu cineva de acolo? Sau trimite și la plati@orange.ro un email cu dovada plății. Spui detaliile și poate se rezolvă! Baftă!

Turcalete
Junior
Salut @Vio73! La plati@orange.com am trimis acum cateva minute. Sper sa primesc si raspuns... Pe chat am incercat cand eram in tara si încă aveam activ numărul dar din păcate nici un raspuns din partea operatorilor... Merci pentru sfaturi.

Vio73
#StarMember
Sper să reușești! Baftă!

Turcalete
Junior
Revin cu detalii poate vor fi de ajutor pe viitor si altor persoane aflate in aceeasi situatie. Am reusit sa intru in contact cu asistenta Yoxo via Facebook mess. Toate bune si frumoase, dupa o mica verificare din partea lor am putut sa fac plata cu acelas card, desi plata initiala nu a fost confimata, motiv pentru care mi-a fost blocat numarul, banii fiind retrasi de pe card. Intre timp am reinstalat Yoxo app. Greseala sau nu, dupa confirmarea de activare a contului / numarului, nu am reusit sa ma loghez pe Yoxo app. Dupa 4 ore de ping-pong international cu verificari si reverificari de setari si parole (dna / dra Cristiana a avut destula rabdare) inainte sa renunt deoarece primeam acelas mesaj din partea aplicatiei "Informatie indisponibila momentan! Te rugam sa incerci mai tarziu!", am avut inspirația sa incerc o aplicatie VPN pentru conectarea directa cu IP de Romania. Voila! NB: plata initiala imi va fi restituita in 2-3 zile.

Vio73
#StarMember
Deci era oarecum mai complexă treaba! Bine că ai reușit, până la urmă!

Turcalete
Junior
Nu chiar complicata. Prima parte cu suspendarea a fost din partea Yoxo si rezolvata de catre ei. Logarea in app din afara tari (multe persoane in concediu sau tranzit in afara tarii se plang) nu se poate face. Aplicatia Yoxo recunoaste dor IP-uri de Romania. De aceea accesul la aplicatie prin intermediul unui provider de VPN este obligatorie.

Vio73
#StarMember
Cred că ar trebui să ți se marcheze răspunsul ca soluție, pentru a ajuta și pe alții aflați în aceeași situație.

Bog_Lungu
Junior
Salutare ! Și eu am fost intr-o situație similară! Plata nu a fost încasată datorită unei probleme tehnice a lor.