anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme re-activare abonament YOXO

Salut

M-am "mutat" de la Yoxo acum nici o luna la un alt operator de servicii, doar ca nu sunt multumit. Astfel, astazi am incercat sa imi refac abonamentul la Yoxo, am dat sa creez un nou abonament, am mers pe optiunea de a pastra numarul de telefon pe care il aveam, doar ca la urmatorul pas, atunci cand imi spune ca trebuie sa validez un cod PIN pe care trebuie sa il primesc prin mesaj, mesajul nu vine niciodata. Am incercat si varianta de a introduce cartela in alt telefon sau chiar incercand sa creez un nou cont cu o alta adresa de email si nu am avut deloc succes.

Ma poate ajuta cineva?
Eu am presupus ca avand in trecut abonament la Orange si apoi Yoxo, cumva numarul meu de telefon a ramas salvat pe undeva ca fiind inca activ si de asta nu pot sa imi fac un nou abonament pe nr. de telefon aferent.

 

Multumesc

1 Soluţie acceptată‚

In cele din urma s-a rezolvat, chiar astazi s-a facut si portarea. Am deschis acel ticket, si dupa o saptamana de incercari, pana la urma am primit codul respectiv. 😁

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

svetalex
Maestru

Dacă ți-ai portat numărul de telefon în altă rețea, trebui să urmezi pașii de portare: https://www.yoxo.ro/portare/

Eu am urmat pasii, doar ca in momentul in care selectez sa imi pastrez numarul existent, ma trimite la ecranul urmator unde imi spune ca trebuie sa primesc un mesaj cu un PIN, iar problema este ca mesajul nu apare.

RafaHelper
#StarMember

Salut @VanceaAlexandru

Urmează pașii de aici, doar așa poți fi ajutat:

https://www.yoxo.ro/help/cum-rezolv-o-problema-pe-care-o-intampin-la-activarea-abonamentului-yoxo/

Iți recomand sa ai răbdare cu tot acest proces. Sa ne spui cand ai rezolvat.

Multumesc pentru link. De incercat incerc tocmai de ieri sa imi fac abonamentul, dar PIN-ul tot nu apare, deci problema cu asteptatul cred ca pot exclude. Am trimis si mesaje pe messenger si am explicat toata situatia, momentan astept. Ma gandeam totusi ca poate a mai patit cineva asta si eram curios cum si in cat timp s-a rezolvat.

@VanceaAlexandru tocmai de aceea exista acei pași, probabil exista o eroare undeva si trebuie verificata manual de cineva.

E o problema cu trimiterea sms-ului astuia (si nu numai) in alte retele. Problema e cunoscuta. Nu stiu sa se fi remediat inca, din pacate.

Client Orange

Exista poate o rezolvare a problemei? Eventual cum era mentionat mai sus, sa se faca ceva in mod "manual"? Altfel mi se pare cam trist sa nu se poata rezolva si astfel sa nu imi pot face abonamentul.

Personal nu-ti recomand Yoxo. Dar asta e cu totul alta poveste. 😄

Cu toate astea, poti incerca portare pe Orange Prepay, dupa care, de acolo, inapoi in Yoxo.

Client Orange

Clar, depinde de gusturi si de ce are nevoie fiecare. 
Eu am avut un an de zile Yoxo inainte si am fost multumit, preturi bune, semnal bun, imi este numai bun.

Astept sa vad ce raspuns primesc de la cei de la Yoxo si daca se rezolva revin cu update.

Alexandru, s-a rezolvat situația? Din ce rețea se face portarea?

@DanielaH din pacate inca nu. Momentan astept raspuns de la cei de la Yoxo, s-a trimis ticket catre Tehnic din ce am inteles. Portarea incerc sa o fac de la Digi (RCS & RDS).

Mulțumesc pentru răspuns. Îmi pare rău pentru situația întâmpinată.

Dacă au deschis colegii ticket înseamnă că problema este cunoscută și în curs de remediere. Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.

Sunt probleme si catre alte numere de Digi. Aparent nu toate....dar da, pe unele numere, nu se trimit mesajele din Orange. SMS normal, nu neaparat SMS cu cod.

Client Orange

Fallen
Începător

Salut Alexandru. In situatia ta sunt si eu.

In data de 14 iunie m-am portat de la yoxo la vodafone.
In data de 27 m-am razgandit, am anulat contractul/portarea si am trecut pe vodafone cartela.
Din 27 tot incerc sa ma portez inapoi la yoxo, dar pin-ul de confirmare nu vine.

Am fost la vodafone, am trecut de pe e-sim pe sim fizic.
Am inlocuit telefonul iphone cu un telefon android.
Am incercat sa fac un cont nou yoxo de unde sa fac portarea (m-am gandit ca poate e ceva legat de cont).
Am sunat la vodafone, insa acestia mi-au zis ca nu este nimic de la ei, mai ales ca pot trimite/primi sms-uri fara niciun fel de problema.

Daca incerc sa fac portarea unui alt numar, vine instant pin, deci este ceva legat de numarul de telefon. Nu stiu insa ce, dar suportul de la yoxo este la pamant. De 2 saptamani incerc sa le comunic problema, le-am explicat tot, insa de fiecare data intra un alt operator care ma pune sa fac ceea ce am facut deja. M-am saturat sa le tot dau copy paste si sa trimita cererea mea la departamentul tehnic, departament dupa care asteptam 4-5 zile.

De doua ori mi-au inchis tichetul deoarece credeau ca s-a rezolvat pentru ca eu nu am mai revenit, desi m-au rugat sa astept dupa tehnic, si chiar ei mi-au zis ca or sa revina la mine si sa stau fara grija. Yoxo este superb ca si serviciu, dar ... cam atat. Atata timp cat il activezi online si nu depinzi de cineva, merge totul ca uns.
Pe cont mai am un abonament yoxo de 2 ani de zile care merge impecabil.

Nu stiu ce sa mai fac. I-am intrebat daca pot sa ma duc la orange ca sa ma portez la ei, dupa care sa ma mut la yoxo, dar au zis sa nu fac asta si sa asteptam dupa tehnic  😁.
Ce ma sfatuiti sa fac?