anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme re-activare abonament YOXO

Salut

M-am "mutat" de la Yoxo acum nici o luna la un alt operator de servicii, doar ca nu sunt multumit. Astfel, astazi am incercat sa imi refac abonamentul la Yoxo, am dat sa creez un nou abonament, am mers pe optiunea de a pastra numarul de telefon pe care il aveam, doar ca la urmatorul pas, atunci cand imi spune ca trebuie sa validez un cod PIN pe care trebuie sa il primesc prin mesaj, mesajul nu vine niciodata. Am incercat si varianta de a introduce cartela in alt telefon sau chiar incercand sa creez un nou cont cu o alta adresa de email si nu am avut deloc succes.

Ma poate ajuta cineva?
Eu am presupus ca avand in trecut abonament la Orange si apoi Yoxo, cumva numarul meu de telefon a ramas salvat pe undeva ca fiind inca activ si de asta nu pot sa imi fac un nou abonament pe nr. de telefon aferent.

 

Multumesc

1 Soluţie acceptată‚

In cele din urma s-a rezolvat, chiar astazi s-a facut si portarea. Am deschis acel ticket, si dupa o saptamana de incercari, pana la urma am primit codul respectiv. 😁

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

BlackWolf
Senior certificat

Nasol, e o problema clasica de la Orange. Doar ei pot rezolva. Am mai văzut problema asta și la clienți care vor sa se porteze de la Vodafone, Digi sau Lyca la Yoxo...

In cele din urma s-a rezolvat, chiar astazi s-a facut si portarea. Am deschis acel ticket, si dupa o saptamana de incercari, pana la urma am primit codul respectiv. 😁

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

@VanceaAlexandru: Excelent. Te așteptăm în Comunitate și cu alte întrebări / soluții / contribuții. Numai bine. 

De mine si-au batut joc. De 3 ori mi-au inchis ticketul dupa care ma intrebau daca s-a rezolvat problema, desi eu asteptam raspuns de la ei la rugamintea lor sa astept ca o sa revina.
Pana la urma m-am dus la orange in shop, am facut portarea la ei si dupa ce mi s-a portat numarul, in 2 mintue m-am portat la yoxo.

Mă bucur că s-a rezolvat și îți mulțumim pentru confirmare. Te mai așteptăm în Comunitate.