Salutare,
De pe data de 14 noiembrie ma chinui cu suportul de la Orange Yoxo.
Concret, in luna octombrie mi s-au luat automat de pe card banii, insa din ce am inteles de la suport plata a fost alocata altui cont (cum vine asta?).
Intre timp, a venit luna noiembrie, iar abonamentul mi-a fost suspendat pentru neplata.
Bun, dupa cateva ore de nervi si raspunsuri robotice, intr-un final un agent mai cu chef de munca a descoperit cele relatate mai sus, si a facut un tichet la suportul tehnic pentru remedierea problemei, impreuna cu dez-suspendarea temporara a contului.
Ref: 162222972 si 162271472
Intre timp, m-a sunat un agent pe data de 18 Noiembrie ca sa-mi comunice ca se lucreaza la asta, si cam atat.
Ulterior acestei date n-am mai mai reusit sa obtin nici un update, nu m-a mai sunat nimeni iar pe chat nu mai raspunde nimeni.
Satul de nervi - mai ales ca am mai patit o chestie similara si in luna august cand eram in afara tarii si m-am trezit si atunci cu abonamentul suspendat - am hotarat ca m-am saturat sa astept rezolvarea mult laudata (si al carei termen de 3-4 zile lucratoare a fost grosolan depasit).
Concret, le-am scris celor de pe chat ca nu ma mai intereseaza rezolvarea, ci vreau sa ma treaca pe PrePay ca sa ma pot porta in alta retea; asta se intampla Sambata, pe 20 Noiembrie.
In continuare, liniste, nici un raspuns, nimic nimic.
Mi se pare incredibila lipsa de respect pentru clienti, faptul ca nu poti lua legatura cu nimeni, si ca nu exista modalitati de escaladare a problemei.
Suportul Yoxo n-are team leaderi, manageri, ceva? E fiecare pe tarlaua lui pe care face ce vrea? Chiar nu se dau doi bani?
In fine, facand abstractie de nervii si lehamitea pe care am capatat-o in ultimele saptamani, puteti va rog sa ma ajutati cu trecerea numarului Yoxo pe PrePay?
Evident, eu nu pot face asta, din cauza ca - surpriza! - am abonamentul suspendat.
Multumesc,
A/S