anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Portare de la Vodafone la Orange Yoxo

GabiCRX
Junior
Bună ziua!
Doresc să mă portez de la Vodafone la Orange Yoxo, dar când introduc seria cartelei SIM butonul de mers mai departe nu se activează.
4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator
@GabiCRX, bun venit în Comunitate! Primești vreun mesaj de eroare? Poți atașa o captură de ecran?

GabiCRX
Junior
Nu primesc nicio eroare, pur și simplu butonul pentru a merge mai departe nu se activează.

DanielaH
Moderator
Am înțeles. În acest caz, pentru că situația ta necesită verificări suplimentare ale contului personal, recomandarea noastră este să iei legătura cu colegii de la Yoxo accesând secțiunea Messenger direct din aplicație.

GabiCRX
Junior
Am înțeles! Mulțumesc!